Ik begin steeds meer gecharmeerd te raken van de hammam. Laatst de massageolie al besteld en die is goedgekeurd, dus nu de badolie, foam en de bodycream besteld. Ben nu heerlijk rozig en heb net een kop Rituals thee gezet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Ik ben bang dat het me geld gaat kosten.
Ik begin steeds meer gecharmeerd te raken van de hammam. Laatst de massageolie al besteld en die is goedgekeurd, dus nu de badolie, foam en de bodycream besteld. Ben nu heerlijk rozig en heb net een kop Rituals thee gezet.
Roosch schreef:Alwiene schreef:C_arola schreef:Kun je het met een andere lijn vergelijken?
Doet mij denken aan standaard ouderwetse douchegel, zeperig, cremig, en ik zou niet verbaasd zijn als je hem als sakura liefhebber kunt waarderen, ik vind hem vies haha. Ik heb ook alleen geroken inderdaad net als Roos.
Ben wel even benieuwd: iemand hier die van Sakura houdt? Kunnen we deze hypothese even testen. Want anders kan ik een vriendin van me vast blij maken met dit exemplaar, dat nog over is. Die houdt namelijk
Roosch schreef:Ik ben bang dat het me geld gaat kosten.
C_arola schreef:September/oktober wordt hierboven genoemd.