[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:56

Voor iets nieuws? ^^

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:14

Ja weer een nieuwe, wil dit keer een muisje in een bloem :P

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:55

Dames, ik lees echt altijd alles mee. Zie zoveel verschillende stijlen en er komen zoveel shops voorbij.

December 2013 heb ik mn eerste tattoo laten zetten bij Joy. Gemaild in november en kon begin december terecht. Nu zie ik berichten voorbij komen dat zij zo vol zit en pas na maanden op je mail reageert of zelfs niet.

Ik wil graag de afdruk van mijn hond zijn poot op mijn arm maar ik twijfel nu aan Joy. De manier hoe het in dit topic ging en de verschillende ervaringen van iedereen zorgt ervoor dat ik dus twijfel.

Weet iemand een shop waarvan je denkt, ja die kan echt wat voor je betekenen? Ik woon in Zwolle en rij liever niet langer dan een uur heen en een uur terug aangezien ik alleen zal gaan en niet lang achter het stuur kan zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:57

Als jij graag bij Joy wilt kan je d'r altijd een berichtje sturen toch? Voor iets kleins als een hondenpoot zal het in ieder geval minder lang duren als wanneer je een hele grote piece wilt. Als zij aangeeft dat de wachttijd lang gaat zijn of niet reageert op je mailtje kan je altijd op zoek naar een andere artist :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:07

Hoe lang blijven jullie smeren? De mijne is nu voor het zicht genezen (geen velletjes/korstjes e.d.) maar de lijnen zijn nog niet vlak en hij glimt nog behoorlijk (internet vertelde me dat dat betekent dat de huid nog niet genezen is in ieder geval :D ). Ben er zo blij mee joh :):) Maar, mijn Bepanthen is bijna op dus vandaar... :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:22

2 weken minimaal, als het daarna nog droog is zou ik ’t alsnog af en toe doen :)

Tof Poes! Snel ook al dat je terecht kan, had ze een uitvaller?

Goldenhero, wat voor stijl zoek je precies qua wat je mooi vind? Wellicht kunnen wij je wat tips geven ook? :)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:23

Jaaaa ze had een uitvaller, anders zou het pas november worden.

Ik doe inderdaad ook 2 weken minstens smeren en dan ligt het eraan

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:32

xGoldenHero schreef:
Dames, ik lees echt altijd alles mee. Zie zoveel verschillende stijlen en er komen zoveel shops voorbij.

December 2013 heb ik mn eerste tattoo laten zetten bij Joy. Gemaild in november en kon begin december terecht. Nu zie ik berichten voorbij komen dat zij zo vol zit en pas na maanden op je mail reageert of zelfs niet.

Ik wil graag de afdruk van mijn hond zijn poot op mijn arm maar ik twijfel nu aan Joy. De manier hoe het in dit topic ging en de verschillende ervaringen van iedereen zorgt ervoor dat ik dus twijfel.

Weet iemand een shop waarvan je denkt, ja die kan echt wat voor je betekenen? Ik woon in Zwolle en rij liever niet langer dan een uur heen en een uur terug aangezien ik alleen zal gaan en niet lang achter het stuur kan zitten.

Misschien bij Lillybee Ink(Wolvega)? Zij is leerling geweest bij Joy en vorig jaar voor haarzelf begonnen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:37

Laatst bijgewerkt door Jildau op 14-06-15 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:41

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 00:12

Vriend is in gesprek met snip art!
Die tekening die op facebook staat vind hij te groot. Dus kleiner ontwerp. Wel met een raaf en rood erbij. Ben benieuwd!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 10:42

Ik zit in de vervel fase.
Het jeukt nog niet.
Misschien sla ik de jeuk wel weer over. B-)

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:00

Nessa schreef:
Vriend is in gesprek met snip art!
Die tekening die op facebook staat vind hij te groot. Dus kleiner ontwerp. Wel met een raaf en rood erbij. Ben benieuwd!

Kraaien en raven zijn altijd mooi. Ik heb mijn broertje vorig jaar voor zijn verjaardag een tattoo gegeven en hij hield dus ook van kraaien en raven.

Kijk hier voor wat hij heeft gekregen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:06

Niet echt mijn stijl, Haunting, maar ik ben ook erg fan van kraaien/raven en er komt sowieso wel een plaatje op mijn lijf met kraai/raaf :D

En haha hier verloopt het ook heel makkelijk Tinkerloos, hij is geen één moment rood (ja, even na het zetten dan) geweest en hij doet eigenlijk geen zeer. Mijn benen waren echt superdik de eerste paar dagen en heel gevoelig, supererge spierpijn enzo. Dus dit is echt fijn :))

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:15

Kraaien en raven zijn gaaf! Sowieso vind ik al die wilde dieren erg vet. Kraaien, wolven, uilen, noem maar op.

Ik heb ook een berichtje gestuurd naar Snip Art! Spannend!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:20

Haha, ik heb ook al een hele verzameling aan dieren wat ik nog wil laten zetten :))

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:28

Zoals welke? :D Ik zit nu al over een wolvenkop na te denken terwijl mijn eerste tattoo nog niet eens is gezet :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:32

Wolf, rode panda, kraai, hert, ram, doodshoofdvlinder en mijn kat komt er binnenkort aan (mijn hondje staat op mijn ene bovenbeen, mijn kat komt op de andere) :))

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:34

Oehhh zo vet, ik zie al helemaal zo'n ram voor me in zo'n duistere stijl. En een rode panda is supercute!
Lief, dan draag je je dieren altijd bij je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:17

Ik zou nog wel een kat willen, verder wil ik uitkijken met de dieren omdat ik Henk ook al heb en ik geen dierensleeve wil _O-

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:12

Hahaha is henk je olifant?
Ik vind zo'n sphynx kat echt supervet, ook als tattoo!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:15

Ik zou ook nog van mijn beide paarden een portret willen _O-

En ja, dat is zeker vet, maar vooral een beetje de 'duistere' tattoos ervan haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:17

Henk is de olifant ja haha. En ik ben de laatste tijd steeds meer fan geworden van de Russische gevangenis tattoos, die hebben ook heel veel katten en dergelijke afbeeldingen :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:25

Ik wil op mijn ene onderarm een beer, en op de andere een hert. Beide in dezelfde stijl, lijkt me zo gaaf, <3

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:54

ik houd het bij mythologische dieren :+
al moet ik zeggen dat de 'phoenix' op mijn rug meer een paradijsvogel zal worden