Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:02

Depende schreef:
Len bij mij gaat het over een oude blessure, zal altijd wel een zwakke plek blijven die knie.

Dat heb ik dus ook, oude fractuur in mijn rechter knieschijf, ingescheurde enkelband rechts en verrekte kniebanden links. Allemaal oude blessures, waarvan de enkel het meest recent.

Maarrrr vroeger kon ik niet hardlopen en dat kan ik tegenwoordig wel dus ik heb goede hoop.

Heb besloten 1 april te beginnen :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:03

SaskiaKa schreef:
Ik ga zo voor de laatste keer die verschrikkelijke level 2 doen. Morgen nieuw level dus, nu al zin in :D
Aan het eind van ieder level meet ik me op, dit heb ik net dus ook gedaan. En nóg een keer....en nóg een keer.... Drie keer gemeten dus, want ik kon m'n ogen niet geloven! *\o/*

Komt ie!

Nek 33 (-1)
Borsten 91 (-4)
Bovenarmen 28 ( l+r) (-2 + -2)
Taille 74,5 (-6,5)
Navel 83 (-9)
Heupen 91 (-6)
Billen 95 (-4)
Benen l: 59,5 r: 59,5 (-1,5 + -1,5)
Kuiten l: 36 r: 36 (-1 + -0,5)

Gewicht: 68,3 kg (-2,1)
Totaal -39,5 cm

Ben zooooo blij mee! Ik ga iedere dag met de Shred tot het gaatje en het werpt duidelijk z'n vruchten af. Hoop dat het in dit tempo door gaat in level 3 en dan de Ripped doen, durf ik misschien eindelijk eens normaal in mijn bikini rond te lopen komende zomer *\%/* *\o/* *\%/* *\o/* *\%/*

zooooo! die's goed!! +:)+

jammer dat er een aantal mensen moeten afhaken :(:) sterkte mensen!

ik ben weer terug uit de big apple, en nu vandaag weer voor het eerst geshred. ben overnieuw begonnen met L2 dat leek me wel zo effectief :) merkte dat ik met de walk out push ups het beter deed dan voor mn trip hehehe :D

Anoniem

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:11

Nette lijstjes en resultaten komen er voorbij!

Was bijna klaar met 30ds maar ben vorige week geopereerd, sporten zit er de komende weken even niet in. Heb wel een leuk nieuw sportshirtje en een knalroze sportbh besteld. :D Heb er heel veel zin in om weer te gaan sporten, heel bijzonder maar na zo'n maand wordt het gewoon een fijne routine. :j

Ben nog wel op zoek naar hét ideale matje. Heb zo'n kampeer matje gehad maar die verschuift. Deken blijft ook niet stil liggen. Nu heb ik een yogamatje van de etos maar ook die blijft niet stil liggen + dat ik heel snel zweet handen krijg en dus weg glij.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:29

Ik ga zo aan de bak! Zaterdag laatste dag shredden! Nog even volhouden en dan vol goede moed weer verder met een andere serie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:36

Yogamatje aanschaffen dus? Die gaat op mijn lijstje :)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:42

Vandaag helaas weer overslaan, heb de hele dag geklust in huis, behang afhalen (auw schouders, zat nogal goed vast) schrootjes van de muur af getrokken, flink aan de gang geweest dus vond het wel even gezegend, batterijtje is leeg.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:06

Hmmmm ik had lekker zelfgemaakt bosbessenijs na. Level 3 van ripped is zó killing!! Heb al twee dagen last van m'n schouder haha.

Judith, mijn matje schuift ook weg. snap niet hoe hun matjes zo blijven liggen. Iemand verwoorde het zo mooi, met de planking jacks oid, hupste ze door het huis als een rupsje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:10

sannx94 schreef:
Hmmmm ik had lekker zelfgemaakt bosbessenijs na. Level 3 van ripped is zó killing!! Heb al twee dagen last van m'n schouder haha.

Judith, mijn matje schuift ook weg. snap niet hoe hun matjes zo blijven liggen. Iemand verwoorde het zo mooi, met de planking jacks oid, hupste ze door het huis als een rupsje

Nou echt, zo voelt het inderdaad. :+ Heb het idee dat ik sommige plankoefeningen verkeerd uit voer, helemaal als ik zweet handjes heb, om maar te voorkomen dat ik niet weg glij dankzij het matje.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:14

Nou ik doe mijn planks ooit nooit supergoed, houd ze ook nooit vol. Maar ik weet van mezelf dat ik gewoon een hele zwakke onderrug heb, en op die manier mijn buikspieren aanspannen is voor mij heel zwaar.

Als je er gewoon aan denkt je handen onder je schouders te houden en je rug recht komt het wel goed. In level 4 van ripped zegt Jillian over de planks: "I want that booty down! Because this is my work out, nog your bedroom!!" Billen laag dus :+

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:34

Doe de hele shred voor een tweede keer maar blijk nu al na 6 dagen aan level twee begonnen te zijn. :')
Level twee blijft tegenvallen, de planks doe ik niet allemaal maar vervang ik door andere dingen want mijn schouders kunnen er niet tegen.
Zweet wel het meest bij level 2. :+

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:36

Ik vervang ook heel veel planks door andere dingen hihi := Laat Jillian t maar niet horen :o

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:38

Wat een mooie lijstjes komen er weer voorbij ! _/-\o_ Jullie mogen super trots zijn op jezelf!

Ik ben momenteel 'gestopt' -O- Ik ben tante geworden afgelopen weekend, weer aan het werk en uit werk gelijk door naar het ziekenhuis naar de kleine.. Dus ben er al een paar dagen neit aan toe gekomen -O-

Maar wil het binnenkort écht weer oppakken!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:38

sannx94 schreef:
Ik vervang ook heel veel planks door andere dingen hihi := Laat Jillian t maar niet horen :o

En ze zijn juist zo goed voor je !

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:42

Klopt maar krijg dan echt last van mn rug.. :( En van jumping jacks gaat mn hartslag ook omhoog :). Wil eigenlijk niet cheaten hoor, maar wil mn rug niet verder kapot maken :(

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:54

Hmm ik wilde net gaan rippen, maar bedacht me dat ik ook 2 rustdagen kan pakken.
Ik wil ook om de dag gaan hardlopen en denk dat m'n benen wel meer rust nodig hebben.
Heb me zojuist nog ingeschreven voor de 5 km in Rotterdam op 13 april.

Maar bewust niks doen voelt heel lui.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:00

Goed hoor Bzoem! Misschien heb ik er over heen gelezen maar loop je veel hard?
ik zeg elke week tegen mezelf, deze week maar één rustdag, worden er altijd 2 :')

misschien helpt het om het op een vaste dag te plannen? Ik doe het altijd woensdags en meestal ook zondag. Dan ga ik gewoon heel veel in huis schoonmaken ofzo

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:05

Ik heb weer een dagje 6w6p er op zitten, geloof dat het de 8e keer is? met af en toe een dagje er tussen, dat wel. Ga nu de workouts een beetje variëren, idee van Phor en CCCCC gejat :Y)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:14

Nee ik heb altijd geroepen dat ik nooit meer ging hardlopen.
Chronische beenvliesontstekingen.
Qua conditie red ik het prima, spieren moet ik nog wat opbouwen, maar het is vooral de pijn waar ik bang voor ben.
En ik ben pas net begonnen met een trainingsschema en moet eigenlijk niet teveel tegelijk willen.
Ik neem iig een rustdag voor een nieuw level en dan tussendoor een als dat met lopen beter uit komt.

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:22

net dag 2 van level 1 afgerond haha gister maar even een rust dagje want ik had zo een spierpijn van dag 1 ! kon amper lopen vandaag ging het ook wel goed. Hopelijk heb ik morgen minder spierpijn :)

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:26

Ariebombarie: Hoe was het?! :D

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:56

Pf ik moet eigenlijk nog even een rondje doen, maar zo geen zin :o Denk dat ik gewoon naar bed ga zo, morgen weer om 6 op namelijk..

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:58

Pfff, net dag 10 van level 2 gedaan, blijft een zwaar level vind ik :+ Maar ben weer trots! Ik ben echt niet sportief, maar ondanks dat toch mooi alle dagen doorgezet om weer te shredden :j En ook hier genoeg pijntjes en smoezen om een rustdagje te nemen ;-)
Nog 10 dagen, en dan zit de shred erop :j

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:11

Ga je daarna nog wat anders doen, Sprintje?

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:27

Ik weet nog niet of ik hierna nog een programma van Jilian ga doen. Nu het weer wat langer licht is vind ik het ook wel fijn om 's avonds een stuk te fietsen oid. Maar misschien wel af en toe wat van Jilian als het minder mooi weer is ofzo ;-) Het is wel een fijn gevoel om wat fitter te zijn in ieder geval. Al geeft de weegschaal nog geen veranderingen aan _-:(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:12

Yeah baby, weer een mijlpaal: op de 34e dag heb ik de eerste zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd mogen aanschouwen. Ze waren niet gigantisch, ze bleven ook nog braaf op de plek zitten, maar het waren echt wel minidruppeltjes. :D