Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:Greetje63 schreef:Vonneke wat bedoel je met dat je tempo aan de hoge kant zit? bedoel je daarmee dat je elke training tot het gaatje gaat? Dat bij de opbouw van de duur het tempo zo hoog ligt dat je geen gesprek zou kunnen voeren?
Nee kwa conditie kan ik het prima aan. Maar loop gemiddeld 12/13 km per uur en dat kan mijn lijf eigenlijk nog niet aan.
Grit schreef:15 km/u, als ik dat 5 km wil volhouden moet ik minimaal achterna gezeten worden door een boze gorilla
Greetje63 schreef:Gelukkig, dat geeft weer moedGrit schreef:15 km/u, als ik dat 5 km wil volhouden moet ik minimaal achterna gezeten worden door een boze gorilla
Oh maar dat tempo houd ik zelf ook maar een goede 3km vol hoor en dan alleen nog als ik in goede vorm ben. Maar er zijn mensen die veel sneller lopen dan ik en die hebben vast ook een veel hoger basistempo en doen dat tempo met twee vingers in de neus.
Kelly_ann schreef:Ik heb dat ook wel geleerd inmiddels ja... zo oneerlijk haha! Meiden die een cm. of tien kleiner zijn dan ik en gewoon sneller lopen op die kortere pootjes.
Of ze hebben gewoon meer karakter om harder te lopen, ik ben altijd in alles wat gematigder