eerst even verf halen, twijfel nogsteeds een beetje tussen spoeling en verf maar ga het bij de drogist even vragen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eerst even verf halen, twijfel nogsteeds een beetje tussen spoeling en verf maar ga het bij de drogist even vragen.
Ik ben normaal vrij skeptisch over dit soort dingen maar het werkt echt. Mijn haar voelt niet per se zachter en ziet er niet per se glanzender uit, maar het voelt niet meer als stro en het is een stuk veerkrachtiger. Heb het vandaag zelfs geborsteld zonder dat de helft weer mee kwam naar beneden. En dat heb ik echt al lang niet gehad
-Ervaringsdeskundigheid
Maar of het ook daadwerkelijk zichtbare/voelbare schade aanricht aan je haar is natuurlijk compleet afhankelijk van hoe je haar er op dat moment uit ziet, hoe vaak het al geverfd is en ook niet belangrijk, wat voor verf je gebruikt. In mijn ervaring gaat het goed zo lang ik weg blijf van verf met ammoniak, denk dat dat voor veel mensen zo is.

zal ook nog wel een foto in daglicht maken
Was je de balayage zat? 
Sokje_6 schreef:Ik ga morgen naar Kinki Kappers, in Breda. Alleen nu heb ik dikke korting omdat ze mij als knipmodel gebruikt. Alleen dan vraag ik me af, normaal zou ik €49 betalen. Is alleen knippen en een nieuw model normaal echt zó duur? Een knipmodel is geen kleurmodel lijkt me, maar dit is een prijs die ik normaal niet voor knippen zou betalen.
bij Salon B zijn de prijzen vanaf €42,- tot €55,-, dat laatste betaalde ik. Jennifuur schreef:Sokje_6 schreef:Ik ga morgen naar Kinki Kappers, in Breda. Alleen nu heb ik dikke korting omdat ze mij als knipmodel gebruikt. Alleen dan vraag ik me af, normaal zou ik €49 betalen. Is alleen knippen en een nieuw model normaal echt zó duur? Een knipmodel is geen kleurmodel lijkt me, maar dit is een prijs die ik normaal niet voor knippen zou betalen.
Laat me weten hoe het daar is! Wil er misschien ook wel een keertje heen!
Bij de cosmo is het ook iets in die richting qua prijs..