Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:31

Volgende week vrijdag komt stufi weer en dan kan ik ook weer even leven als een rich bitch <3 En woensdag zorg, dus dat is ook handig.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:33

Wanneer komt stufi altijd? Weet ik dat alvast voor september :D voordeel is wel dat ik dan 2 keer geld krijg... stufi en loon _O-
Alleen niet zp handig om nu makeup te kopen, als ik een appartement moet inrichten en boeken moet kopen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:34

Altijd ergens tussen de 22ste en de 24ste. Het verschilt een beetje per maand, ze betalen het nooit in het weekend uit namelijk.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:36

Ah zo, naja, das wel fijn als ik mn huur aan het begin van de maand moet betalen, paar dagen kan ik wel wachten met geld uitgeven... hoop ik _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:45

Ik maak m'n huur altijd direct over als ik m'n stufi binnen krijg, anders kom ik echt in de problemen :=

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:06

xNavatu schreef:
Dat zittende heb ik dus ook als probleem bij mijn huidige! Daarom zit ik er nooit en ga ik altijd naar mam dr kaptafel om me op te maken want daar kan ik wel fijn zitten :+

En huh die kwast? Ik bedoel brush als in kwast alsin op die foto van je kwasten he :P

Albatross heb ik al <3 Mooi is die he!

Ik las blush. :')

Jullie hebben ook mooie opstellingkjes Navatu, Gianti en Sharmila!! :) Echt leuk om te zien hoe iedereen het ordent!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:25

Mooie plekjes zeg!
Ik sta altijd te makeuppen, heb helaas geen plek voor een zit hoek in m'n poppenhuisje..
Shoot.. Heb laatst een nieuw wenkbrauwpoeder gekocht bij ici en toen kreeg ik een luxe sample van het serum prodigy powercel van Helena Rubinstein mee, verdomme waarom ben ik die gaan gebruiken? Hij is zo fijn! Ben aant schrapen om er nog wat uit te krijgen :=
Wil de fullsize prijs nieteens weten denk ik

Slik.. Toch opgezocht 80 euro.. Nee Suus nee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:27

Ja Suus ja :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:28

Emma! _-:(

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:54

:))
Snap je weerstand, is aardig aan de prijs. Maar hoe lang zou je ermee doen? Als je het per dag berekent en het valt mee is het te overzien toch? O:)

Ik heb net 4 lipsticks tussen de rest uitgehaald die voor mij niet echt de juiste kleur hebben. Ze maken me grauw/bleek. 1 nude van BE, 2 van NYX en 1 te lichte van Etos. Bewaar ze nog wel even, vd winter nog eens kijken, maar denk dat ze weg gaan. Zonde, nog zo goed als nieuwe lipsticks.. Maar ja, miskopen heb je wel eens!

Ik zie mooie make-up hoekjes/plekjes langskomen!

Trusten!
Laatst bijgewerkt door Djilna op 14-08-14 01:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:58

Als je er vanaf wilt kan je een foto maken Djilna, misschien dat ik wel interesse heb. Wil weer wat meer met nude lipsticks experimenteren!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 07:11

_O- ja ik ga inderdaad vaak winkelen

Qua kleding ben ik super kieskeurig dus dat koop ik niet gauw of vaak.

Ahhh... vandaag even bij Michael kors en Louis Vuitton kieken <3
En bij MAC, maar ik mag van mezelf geen lipstick kopen _O-

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 08:27

Zooo… bijgelezen!!

Suus, lipstick chalange is leuk! Ik wil wel meedoen. Enne.. serum van 80 euro?? Dat heb je toch gewoon nodig… :D

Deijs ben je inmiddels opgeknapt?

Ik zag allerlei mooie kaptafels en beautyhoekjes voorbij komen. Ik heb geen kaptafel := Ik sta liever m'n make-up te doen.

Ben een weekendje weg, kan niet garanderen dat ik daarna alles kan bijlezen… :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 08:35

@nelleke,

gelukkig wel! ik denk dat het misschien kwam door het eten uit het restaurant ofzo! die nacht was ik gewoon een beetje grieperig..

Straks naar Utrecht! Ik ga misschien een Louis Vuitton tas halen! *\o/*
En ik mag van mezelf dan niet naar MAC :')

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 08:36

Leuk al die kaptafels, zal mijne wellicht ook nog eens laten zien een keer. Volgens mij heet ie Malm met 1 lade erin. Kun je wel benen nog onder kwijt. Ideaal!

Lipstick challange, niet voor mij ;) Lipsticks zijn niet mijn ding, grappig maar verder hebben we teveel ruzie. Lipstick loopt bij mij altidj zo snel mogelijk weg. Hoe houden jullie deze enigszins houdbaar of werken jullie tig keer bij per dag?

Enne... Ik moet eerlijk bekennen dat ik blij ben met mijn MAC-dingen, maar ook best blij wordt van budgetdingen. Haha. Maar daarin ben ik volgens mij hier in dit topic redelijk uitzonderlijk ;)

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 08:42

Sharmille wat een prachtige kast !! En Navatu ook al zo''n mooi make-up hoekje!
Verder weet ik het zo even niet meer heb net even gauw bijgelezen maar ben de helft alweer kwijt :')

Ik heb ook zo'n zin om mijn make-up / kledingkamer weer te veranderen! Mn vriend ziet me aankomen haha. Wonen er net 1.5 jaar en heb bijna alles al voor de 2e keer veranderd qua meubels, verf, behang etc.

Zodra ik mn Alex kast heb zal ik even een foto uploaden hier mss hebben jullie nog wat tips want ben het behangetje en de kubussen aan de muur een beetje beu :o
Heb trouwens de Malm tafel met 1 lange lade eronder ;)

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 08:44

[quote="Bienotje"] Lipsticks zijn niet mijn ding, grappig maar verder hebben we teveel ruzie. Lipstick loopt bij mij altidj zo snel mogelijk weg. Hoe houden jullie deze enigszins houdbaar of werken jullie tig keer bij per dag?quote]

Gebruik je er ook een lippotlood onder? Dat kan nog weleens het verschil maken tussen goed blijven zitten of niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 08:48

Vandaag de roze Catrice lipstick op, wat een fijn ding!
Lekker romig, smeert goed en makkelijk uit en heeft een mooi, subtiel glansje.

Nog even afwachten hoe hij blijft zitten, maar ik vermoed dat dat ook wel ok is.
Een echte maaltijd zal hij niet overleven, maar een glaasje water moet wel kunnen :D

Kleur is echt heel mooi, overduidelijk aanwezig, zonder echt in your face te zijn, ik ben fan!

Ik sta altijd mijn make up te doen, ik wil mijn gezicht gewoon bijna tegen de spiegel aan hebben en dan vind ik zitten altijd zo irritant :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 08:50

Ik moet op de grond zitten om me makeup te doen :') ik heb zo'n lange spiegel waarbij je je gehele outfit kunt zien maar voor de rest niet echt iets :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 09:11

Bienotje schreef:
Enne... Ik moet eerlijk bekennen dat ik blij ben met mijn MAC-dingen, maar ook best blij wordt van budgetdingen. Haha. Maar daarin ben ik volgens mij hier in dit topic redelijk uitzonderlijk ;)

Nee hoor, ik ook :D
Duudere make-up voelt meer als een cadeautje voor mezelf, maar met budget ben ik ook prima tevreden :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 09:26

Het is 80 euro die ik niet in Amerika kan uitgeven want ben aant afbetalen dus gaat dan uit m'n potje :)

Bamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:13

Heb bij tms nog maar een bestelling geplaatst, 2 blushes en nog 3 zoeva kwasten :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:14

Tms?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:14

The Make Up Spot zou ik gokken... haal ik mijn Zoeva kwasten ook altijd.

Bamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:15

Ja the make up spot inderdaad