Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gothico schreef:En wat ben je veel aan het trainen. Ik bedenk mij net dat ik ook wel veel fiets ongeveer 7 uur per week.
Maar ik moet zeggen dat je erg goed bezig bent, en ik dat niet zo even na doe.
Time2Tri schreef:Ja , ik train natuurlijk voor een halve triatlon , eigenlijk zelfs twee
dit jaar .En daar hangt natuurlijk wel een voorbereiding aan .
Gisteren had ik iig mijn rustdag , en heb dat genoten met een
avondje op de bank .
scooby09 schreef:Is best moeilijk trainen voor iets waarvan je niet weet of het door gaat.
ik hoor dat ook om mij heen qua Endurance wedstrijden..
Mijn doelen zijn heel anders dit jaar makkelijk op te brengen ondanks corona.
Wat leuk Zebrastreep ben heel benieuwd snel voor de herkansing..![]()
Is dat gelukt vandaag?
Gothico schreef:Oja, Dan is het wel belangrijk om goed te trainen. Ik hoop dan ook dat deze door kunnen gaan.
scooby09 schreef:Hoe zit dat eigenlijk voor jou dat reizen naar Nederland vanuit Duitsland..?
Nou zou wel fijn zijn als er nog iets georganiseerd kan worden dit jaar zou echt wel heel erg zijn 2 jaar niks.
Chrissie schreef:Volgende week weer mooi weer! Eindelijk!![]()
Mijn doel dit jaar is de fietselfstedentocht. Klein voordeel, de route is uitgezet en je mag zelf een dag uitzoeken tussen 2e pinksterdag en 1 augustus om de tocht te fietsen.
MuSLi schreef:Chrissie schreef:Volgende week weer mooi weer! Eindelijk!![]()
Mijn doel dit jaar is de fietselfstedentocht. Klein voordeel, de route is uitgezet en je mag zelf een dag uitzoeken tussen 2e pinksterdag en 1 augustus om de tocht te fietsen.
Krijg je wel een kruisje als je hem voltooid hebt dan ook?leuk initiatief zo en beter te doen dan in die drukte waarschijnlijk...
culaccino schreef:Ging t goed, Gothico? En bij jou, Pauline?
Leuk Chrissie, die Elfstedentocht! Mooi dat ze het op deze manier hebben opgelost.
Jaaa vanaf morgen mooi weer!
Pauline schreef:culaccino schreef:Ging t goed, Gothico? En bij jou, Pauline?
Leuk Chrissie, die Elfstedentocht! Mooi dat ze het op deze manier hebben opgelost.
Ging echt lekker, merk dat ik steeds beter mijn fiets leer kennen. Aardig wat duintjes mee gepakt. Uiteraard verkeerd om een rondje gemaakt dus volle tegenwind, werd soms bijna van mijn fiets geblazen.![]()
Maar was fijn. Heb wel echt pijn in mijn benen nu, vooral mijn bovenbenen. Ouderdom vrees ik.
culaccino schreef:Ging t goed, Gothico? En bij jou, Pauline?
Time2Tri schreef:Ik ben gisteren ook naar buiten gegaan om te fietsen ..maar jeetje
wat een wind zeg .
Mijn Langma is vooral met zijwind veel te licht .
Echter had ik een stijve nek , dus heb mijn training niet helemaal
gedaan , mijn hardlopen heb ik maar geskippt![]()
Kom net van de fysio vandaan , hoop dat dat iig helpt .
Hier schijnt ook eindelijk de zon![]()
Denk dat ik vanmiddag toch effe lekker op de fiets stap .
@Gothico ; wat heeft dat met het 200 km brevet op zich ?
De elfstedetocht fietsen lijkt me ook leuk![]()
Welkom Negerzoen ...show us your bikes![]()
Ik ben ook blij dat de klok verzet is en het s,avonds langer licht is /word
Time2Tri schreef:Gothico schreef:Ik snap even de vraag niet sorry.
Wat of waarvoor is een 200km brevet ?
Daar was je voor aan het trainen schreef je