Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:39

Sterkte busymissy.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:22

Gecondoleerd Busymissy.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:33

Jeetje Busy wat heftig, gecondoleerd en veel sterkte :knuffel:

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:39

Gecondoleerd Busymissy. Heftig dat het opeens zo snel is gegaan.

Ja misschien lag het aan mij hoor, veel mensen vonden de route wel mooi. Ik ben denk ik ook een beetje verwend met waar ik woon. Hoorde ook mensen zeggen, ja ik loop allen in de stad.
Voor mij zal die iig ook niet op de lijst komen voor, deze wil ik nog eens lopen. Maar goed, ik liep gratis dus ik mag echt niet klagen.

Wat betreft de fusion, geen idee, misschien pech. Ik was hem altijd in een waszak dus dat lijkt me toch voldoende... Geen idee. Maar idd wel top service.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:25

Gecondoleerd BusyMissy, dat is heel snel gegaan dan ineens :(:) Heel erg veel sterkte!
Wel lekker kunnen lopen en je hoofd even leeg kunnen maken.

Goof werkze weer vandaag. En wat goed die snelle tijd op de 5 :D Toch nog een voordeel van de regen ;)

Supervixen je bent al snel weer op de been zie ik ondanks nog wel last van je mond, wat fijn! Is ook niet zo gek toch dat je oa de narcose nog zo in je lijf voelt. Een behoorlijke afstand ook, en wat een super mooie foto's ook weer <3

Leonie87 wat knap gelopen, zeker als je je zo beroerd voelt! Nu een beetje rustig herstellen. Lijkt me wel vervelend als meerdere afstanden ineens bij elkaar komen, jij kunt niet doorlopen en de andere voelen steeds de hete adem in hun nek van iemand die sneller wil. Wat een groot verschil van die route, 24.4 vs de genoemde 27, dat scheelt nog wel even!
Wat een nette service van Fusion ook trouwens.

Puera wat een lekkere week toch ondanks dat het voor jou rustig was. Wat tof zo'n vroege georganiseerde run! Ik zou mijn bed alleen niet uitkomen geloof ik :')

Tiggs wauw wat goed *\o/* Ook gewoon ruim 3 minuten eraf! Is ook niet een beetje ofzo... Heel tof!

Lisitano wat fijn dat het weer zo goed gaat, ook met je knie!

Germie voor jou weer bijkomen deze week. Wel echt goed dat je de jongen hebt opgevangen, zo te horen voelde het voor hem ook goed bij jou.

Hier niet zoveel gelopen. Gister nog wel de 2e keer met de loopgroep mee gelopen. Nu wist ik dat ik er niet als een idioot achteraan moest gaan, dat scheelde behoorlijk!
De groep was nu ook groter en meer gemengd qua tempo. We hebben ook wat meer oefeningen gedaan dit keer. Doordat ik nu ook niet direct vol achter de rest aan sjeesde kon ik alles voor mijn gevoel beter volhouden en was ik niet zo kapot aan het einde.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:08

Gecondoleerd Busy, het lijkt me zo naar om zonder je moeder te moeten. Het klinkt als een fijne manier om zo te gaan, met veel rust. Ik snap dat je moe bent. Fijn dat het lopen zo goed is gegaan.

Leonie, toen ik begon met lezen dacht ik: ah dat is vast niet goed gegaan. Flik je het gewoon om alsnog 1e vrouw te worden :') Gek van dat overgeven wel, misschien toch iets verkeerd gezeten en was je lijf nu helemaal klaar voor de trail. Goed gelopen, echt ongelofelijk!
Jammer dat de route tegenviel. Afstanden die bij elkaar komen heb ik nog nooit leuk gevonden. Ik had het bij de Chouffe andersom, helemaal kapot na zoveel uur rennen, komt er zo’n heel grote frisse groep aan op single tracks. Ik had echt zin ze te laten struikelen.

SV, zo knap dat je middenin je herstel alsnog zulke kilometers maakt. Wat een omgeving toch!

Muppet, wat fijn dat het nu beter ging. Lopen voor jezelf *\o/*

Echt heel knap Tiggs. Zo zie je maar dat je vaak meer kunt dan je denkt en dat dat op zo’n evenement toch even getriggerd wordt dan wanneer je alleen gaat.

Ik heb gisteravond nog even 6,6 km gerend want dan zou ik 100 km gelopen hebben in augustus. Beetje spannend want vanavond heb ik atletiek, dat is dus ruim 30 km in 3 dagen en dat moet die knie ook maar weer volhouden. Maar ik heb het wel gered, 100 km! Ondanks de vakantie en de blessure. Het gaat ook best lekker, ondanks dat ik wat in heb moeten leveren qua tempo.

Ik ben ook heel benieuwd naar zondag. Naar jullie, maar ook of ik de tweede lus ga doen en hoe het allemaal gaat voelen. Ik heb al een tijd geen trails gelopen omdat dat voor die knie afgeraden werd. Zal dus wel tegenvallen :))

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:47

Hier gisteren niet meer gelopen, dus al 4 dagen niet. Gewoon geen energie. Heb gisteren zelfs nog 2 uur geslapen in de middag. Heb dus de afgelopen 7 dagen maar 3.33 km hardgelopen. Dat is wel heel erg triest, maar het plan is wel om er vanavond weer een paar bij te doen.

Heb me net ook heel enthousiast en misschien wel iets te enthousiast opgegeven voor een echte wedstrijdrun. Maar goed, het staat of valt dan ook met de vorm van de dag, en die is bij mij met de hormonen best wisselend helaas. Gemiddeld kan ik 5 dagen tot 1 week per maand niet fijn lopen. En daar was altijd de klok op gelijk te zetten, maar sinds 4 maanden niet meer. Ik ben in ieder geval op dit moment van plan om over een maand eens echt diep te gaan, hopelijk lukt dat dan. Dat echt diep gaan kan ik niet en moet ik op trainen. Dus wil het eens zo proberen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:31

Hey wat goed Muppet dat je weer met de loopgroep bent meegegaan maar wel je eigen tempo hebt gehouden. En fijn dat er ook meer variatie was. Hier ga je veel profijt van hebben.
ik denk idd dat het voor lopers van de kortere afstanden ook echt niet leuk was. Die moest steeds aan de kant waar er eigenlijk geen plek was.

Lisitano knap dat je toch nog die 100km hebt aangetikt! Hoop dat je knie kalm blijft. En ach, met dit motto kan het alleen maar meevallen volgens mij :+
Haha ze laten struikelen wilde ik niet hoor, maar de tempo verschillen waren gewoon te groot. Door de manier van weg starten waren de snelle lopers van de korte afstanden al binnen denk ik. Er waren iig best wel wat mensen gefinisched, maar bijna niemand van de 21 of 25km. En je hebt gelijk hoor, ik had zelf ook niet gedacht dat het zo simpel zou lopen. Voel me vandaag eigenlijk ook prima dus geen idee.

Vanaf het begin heb ik al problemen met mijn garmin horloge. De eerste bugs zijn opgelost tegelijkertijd met de update toen maar de batterij is echt een ding. Deze haalt nog niet misschien de prestaties die hij zou moeten en lijkt leeg te lopen op zonlicht. Nu kreeg ik vandaag een link om een nieuw horloge op te laten sturen. Tenminste, zo staat het in de email. Maar toen ik de procedure wilde bevestigen en akkoord wilde geven zag ik dat er stond dat je een recertifed horloge is. Oftewel refurbisched. Daar zit ik dus echt niet op te wachten. Lekker makkelijk, testen ze mijn horloge een keer door en de volgende die klaagt, krijgt de mijne zeker? Zo hoeven ze nooit een nieuwe te geven bij garantie procedures. Ik heb de hoofdprijs betaald oa omdat ik gewoon zeker wil weten dat ik kwaliteit en garantie in huis haal.
Ik ben heel benieuwd wat ze gaan antwoorden want ze hebben het echt heel goed verborgen in de email... Dan heb ik liever dat ze mijn horloge na kijken en als ze toto de conclusie komen dat het dus afwijkend is, een echt nieuwe sturen. Zelfs als ik hem dan nog langer kwijt ben. -O-

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:23

Wat slecht! Maar als je een solar hebt, laadt hij ook niet op van zonlicht, hij gaat alleen langzamer leeg. (Dus hij laadt wel op, maar niet zo snel als hij leegloopt).Dat heeft de mijne ook.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:31

Wegens de slechte reviews over de solar varianten heb ik dus een gewone gekocht. Maar goed, als een horloge niet doet wat die moet doen dan verwacht je een fatsoenlijke garantie.
Wat ik hier lees lijkt Suunto wel. Daar ging mijn D5 kapot binnen een jaar, dieptesensor. Ik lever hem in MET screenprotector. Krijg er 1 terug zonder screenprotector (moest ik zelf dan maar kopen, terwijl die bijgeleverd was bij de eerste die ik kocht. En het bandje hadden ze ook nog eens overgezet, dus echt alleen het klokje was nieuw). Had dat trouwens niet verwacht van Garmin.