Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel erg veel sterkte!
Toch nog een voordeel van de regen 
Ook gewoon ruim 3 minuten eraf! Is ook niet een beetje ofzo... Heel tof!
Gek van dat overgeven wel, misschien toch iets verkeerd gezeten en was je lijf nu helemaal klaar voor de trail. Goed gelopen, echt ongelofelijk!
Yenni schreef:Ik heb vandaag de 1ste training van week 2 gelopen. Zondag voor het laatst gelopen maar mijn benen waren zo zwaar vanmorgen. Hoe kan ik het beste mijn trainingen opbouwen? Wil eig 2 -3 x per week gaan lopen

Ik ga voor de 5 km, want 10 km is twee keer hetzelfde rondje en dat vind ik een beetje saai. 
.
Wat enorm vervelend dat je nog zo'n last hebt van je knie
Wel behoorlijk gelopen al! Klinkt alsof er nog vocht in je knie zit. Als mijn knie weer eens vol vocht zit dan heb ik precies ook dat rammelen. Hoop dat je snel herstelt!
Ga je de zaterdag of de zondag lopen?
Ik hoop dat het iets kleins is en je weer snel hersteld.
Maar het viel mee gelukkig.
Dat zou wel ook die spierpijn verklaren
), afgelopen weekend 16 km getraild en gisteravond weer 12 met de loopgroep.. dus we zitten er weer lekker in
Supervixen schreef:Ja ik heb dus alleen het idee dat de zon hem leegtrekt ipv meehelpt.Wat slecht! Maar als je een solar hebt, laadt hij ook niet op van zonlicht, hij gaat alleen langzamer leeg. (Dus hij laadt wel op, maar niet zo snel als hij leegloopt).Dat heeft de mijne ook.
Iets later had ik niet erg gevonden ook voor de ambiance langs de kant.muppetmayo schreef:Leonie87 heb je nog last van je spieren na je trail afgelopen weekend of ben je alweer in beast-mode?
Heb je al contact gehad met Garmin? Ik zou het wel een slechte zaak vinden als ze gewoon makkelijk een refurbished horloge zouden opsturen.
. Dus 04:30 en 04:40 als tempo gekozen. En ik liep zowaar niet achteraan! Liep eigenlijk precies gelijk met een andere man en dat was wel leuker dan helemaal alleen. Hij kon alleen net wat meer dan ik dus de laatste 2 reps ging hij mij een beetje uitdagen haha. Precies wat ik dus leuk vind aan het lopen met een groep. Ik was veel minder stuk dan de eerste week maar toen had ik dus ook een virusje onder de leden.