Mooie luchten, hier was het ook mooi vanochtend en ik zit nu ook lekker met een waterig zonnetje op mn rug te werken. De wereld ziet er meteen heel anders uit.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 22-11-23 12:39
Ja de lucht was zo mooi vanmorgen. Ik zat op de fiets dus kon helaas geen foto maken.
Ik ben nog een keer naar hetzelfde landgoed geweest nu aan een andere kant erin, blijkt dat je gewoon via de oprijlaan het bos in kan het mooie is je wandelt er heerlijk rustig ben vandaag alleen de tuinman tegen gekomen. En een mooie houtsnip. Sowieso veel vogeltjes. Vlak bij de ingang is een vijver waar de vogeltjes worden bijgevoerd.
Lekker rustig SusanH. Oooh een houtsnip, tof. En die laatste foto van Coco Mooie herfstcollage
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-11-23 15:30
Is al mijn 2e houtsnip deze week. Is een heel rustig stukje bos. Ze zijn best zeldzaam begrijp ik.
BeFunny
Geplaatst: 23-11-23 15:58
Ik ben eventjes buiten geweest met de hondjes. Om een luchtje te scheppen. Heb me nu ziek gemeld op werk. Vorige week vrijdag ook al. Maar daarna ging het weer. Gister avond had ik koorts. Slecht geslapen door verstopte neus en hoofdpijn. Dus nu maar even echt uitzieken anders blijf ik zo kwakkelen.
Kan ik wel mooi thuis mijn keukenmachine uitproberen met deeg maken omdat ik zelf ons brood wil gaan bakken.
Wij hadden vanochtend prachtig diffuse licht en rijp op de weilanden, zo mooi licht
Eelmo
Geplaatst: 23-11-23 16:33
Ja, die zon gisteren! Ik heb echt genoten vanuit de auto onderweg naar werk
Ik mocht vanochtend buiten spelen voor een quickscan. Wel helemaal in Spijkenisse, dus het was vooral een erg lange rit in de auto Geen heel inspiratievolle omgeving ook, en dan willen ze er ook nog eens bomen gaan kappen... Maar, ik was wel buiten
Vrees dat ik voorlopig vooral van jullie plaatjes zal genieten ipv zelf de hort op te gaan
Ik heb vanmorgen 8km hardgelopen, mooi rondje polder. En vanmiddag heb ik met een vriendin een rondje Kralingse bos gewandeld. Was heerlijk, lekker veel buiten!