Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wendy1987 schreef:Ow, dat is dan misschien als t druk is idd. Ik was er nu met 1 ander, dan valt t wel mee hahaha. En. Mijn twee andere zijn van bijna 20 jaar terug toen ik sowieso gewoon een shop inliep en nergens over nagedacht had
Dat is dan ook alweer anders natuurlijk.
Ik vond het echt heel fijn zo. T is niet heel groot, maar kan me indenken dat als er veel man is, dat t al snel druk is ja.
[ Afbeelding ]
Ik ben er zo ontzettend blij mee. Ik kan niet stoppen met ernaar kijken
IvysToeter schreef:wendy1987 schreef:Ow, dat is dan misschien als t druk is idd. Ik was er nu met 1 ander, dan valt t wel mee hahaha. En. Mijn twee andere zijn van bijna 20 jaar terug toen ik sowieso gewoon een shop inliep en nergens over nagedacht had
Dat is dan ook alweer anders natuurlijk.
Ik vond het echt heel fijn zo. T is niet heel groot, maar kan me indenken dat als er veel man is, dat t al snel druk is ja.
[ Afbeelding ]
Ik ben er zo ontzettend blij mee. Ik kan niet stoppen met ernaar kijken
Ahhh pootje van Manou?

Zaten wat pittige stukjes bij, maar dat duurt dan gelukkig maar heel kort haha. Denk dat ik nu klaar ben (al heb ik dat vaker gezegd
)

in slaap gevallen zelfs 

) Kinke schreef:hopelijk gaat het bij jou ook meevallen Denise
Ik was afgelopen zondag aan de beurt bij Vitalii van black.eyeart, hij was gast artiest bij The Four Deuces in Amsterdam. Vond het een hele fijne shop, mooi, niet te groot en relaxte sfeer.
Hij heeft de witte plek op m'n biceps opgevuldZaten wat pittige stukjes bij, maar dat duurt dan gelukkig maar heel kort haha. Denk dat ik nu klaar ben (al heb ik dat vaker gezegd
)
[ Afbeelding ]
niet scherpe foto
[ Afbeelding ]
) Ze wil een wolf, omdat dat haar totemdier is en omdat zij zich er erg mee identificeert.. Nu wil ik in ere van mijn oma dezelfde tattoo laten zetten.. Iets wat zij geweldig vindt..