Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:Vandaag mocht ik ook weer![]()
https://www.instagram.com/p/BsV6TNSB-1s ... 9g714h3gnl
Ik heb om te smeren iets meegenomen van bij blackbear maar ik weet de naam niet vanbuiten. Ik zal morgen kijken! Maar normaal heb ik gewoon bepathen. Je hebt er zalf of crème van, je kan misschien de andere variant proberen?
Mooi die handtekening!
Speedfiets ik ben benieuwd naar een betere foto
BelleTessa schreef:Farjen schreef:Vandaag mocht ik ook weer![]()
https://www.instagram.com/p/BsV6TNSB-1s ... 9g714h3gnl
Ik heb om te smeren iets meegenomen van bij blackbear maar ik weet de naam niet vanbuiten. Ik zal morgen kijken! Maar normaal heb ik gewoon bepathen. Je hebt er zalf of crème van, je kan misschien de andere variant proberen?
Mooi die handtekening!
Speedfiets ik ben benieuwd naar een betere foto
Haha wat leuk, dan werden wij tegelijk getatoeëerd. Ik door Melanie op de stoel aan de wand.
Supervixen schreef:Joh als jij er blij mee bent is dat prima toch. Ik mag best zeggen wat ik vind en ik doe het ook netjes. Niks mis mee lijkt me, er wordt wel vaker in dit topic gezegd dat iemand een tattoo niet mooi vindt. Als je zo'n tere ziel hebt dat je dat niet van een vreemde kunt verdragen en je er ook wat van aantrekt, zou ik geen foto's op een forum plaatsen.
YentlShots schreef:Supervixen schreef:Joh als jij er blij mee bent is dat prima toch. Ik mag best zeggen wat ik vind en ik doe het ook netjes. Niks mis mee lijkt me, er wordt wel vaker in dit topic gezegd dat iemand een tattoo niet mooi vindt. Als je zo'n tere ziel hebt dat je dat niet van een vreemde kunt verdragen en je er ook wat van aantrekt, zou ik geen foto's op een forum plaatsen.
Maar wat bereik je er nou mee met zeggen dat je het niet mooi vind?Zeker nooit Bambi gekeken? If you can't say something nice....
Saravda schreef:Ik heb afgelopen zondag ook mijn eerste tatoo laten zetten, een aandenken aan Nico. Mijn overleden topper.
Nu ik een paar dagen verder ben begint hij aardig te vervellen en merk ik dat de schaduwen iets lichter worden... maar hij blijft prachtig! Foto is een paar uur gemaakt na het zetten. Inmiddels zijn er veel meer grijstinten zichtbaar. Vind hem lichter nog mooier eigenlijk... [ [url=m/8Kt0HD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Supervixen schreef:Ik denk ook weer na over de volgende. Ik loop heel graag hard in het bos en over de hei, dus wil ik daar misschien wel wat mee op mijn kuit.
Een heidetakje door Hanne van Blackbear misschien of mijn hele kuit vol met een bos/heide landschap van snip art zou ik ook wel gaaf vinden. Ik zie daar af en toe ook mooie landschaptattoos voorbij komen.
Moet wel een beetje matchen met de stijl van mijn koedoe die ik op mijn andere kuit heb.
Ik moet er nog even over nadenken, maar het idee blijft in mijn hoofd zitten.
IvysToeter schreef:Saravda schreef:Ik heb afgelopen zondag ook mijn eerste tatoo laten zetten, een aandenken aan Nico. Mijn overleden topper.
Nu ik een paar dagen verder ben begint hij aardig te vervellen en merk ik dat de schaduwen iets lichter worden... maar hij blijft prachtig! Foto is een paar uur gemaakt na het zetten. Inmiddels zijn er veel meer grijstinten zichtbaar. Vind hem lichter nog mooier eigenlijk... [ [url=m/8Kt0HD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw! Is dat zijn chipnummer?