[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:36

Bij mij heeft Body Cult ook een tattoo veel te diep en niet mooi gezet

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 22:07

Afbeelding
Beetje uit een rare hoek genomen maar dit is um dan tot nu toe. Met korsten velletjes en al. Helaas liepen we nogal achter kwa tijd dus heeft ze niet alles erop zitten wat ze zaterdag wou zetten. Maar de volgende afspraak staat alweer gepland om het bij te werken en in te kleuren.

Ik ben ook overgestapt naar vaseline smeren. Pure verademing voor mijn huid ondanks dat ik bepathen baby zalf gebruikte. Huid was binnen het half uur een stuk rustiger en minder jeukerig.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 23:41

Ik heb met bepathen nergens last van. geen jeuk niks! gelukkig :)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 23:46

Farjen schreef:
Vandaag mocht ik ook weer :D
https://www.instagram.com/p/BsV6TNSB-1s ... 9g714h3gnl

Ik heb om te smeren iets meegenomen van bij blackbear maar ik weet de naam niet vanbuiten. Ik zal morgen kijken! Maar normaal heb ik gewoon bepathen. Je hebt er zalf of crème van, je kan misschien de andere variant proberen?

Mooi die handtekening!

Speedfiets ik ben benieuwd naar een betere foto :)

Haha wat leuk, dan werden wij tegelijk getatoeëerd. Ik door Melanie op de stoel aan de wand.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 03:10

BelleTessa schreef:
Farjen schreef:
Vandaag mocht ik ook weer :D
https://www.instagram.com/p/BsV6TNSB-1s ... 9g714h3gnl

Ik heb om te smeren iets meegenomen van bij blackbear maar ik weet de naam niet vanbuiten. Ik zal morgen kijken! Maar normaal heb ik gewoon bepathen. Je hebt er zalf of crème van, je kan misschien de andere variant proberen?

Mooi die handtekening!

Speedfiets ik ben benieuwd naar een betere foto :)

Haha wat leuk, dan werden wij tegelijk getatoeëerd. Ik door Melanie op de stoel aan de wand.

Ik was de enige Belg, dat viel wel op :D Wel super toevallig

Wauw speedfiets dat lijkt me zo pijnlijk zo groot :wow:

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 11:09

Supervixen schreef:
Joh als jij er blij mee bent is dat prima toch. Ik mag best zeggen wat ik vind en ik doe het ook netjes. Niks mis mee lijkt me, er wordt wel vaker in dit topic gezegd dat iemand een tattoo niet mooi vindt. Als je zo'n tere ziel hebt dat je dat niet van een vreemde kunt verdragen en je er ook wat van aantrekt, zou ik geen foto's op een forum plaatsen.

Maar wat bereik je er nou mee met zeggen dat je het niet mooi vind? :') Zeker nooit Bambi gekeken? If you can't say something nice....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 11:28

YentlShots schreef:
Supervixen schreef:
Joh als jij er blij mee bent is dat prima toch. Ik mag best zeggen wat ik vind en ik doe het ook netjes. Niks mis mee lijkt me, er wordt wel vaker in dit topic gezegd dat iemand een tattoo niet mooi vindt. Als je zo'n tere ziel hebt dat je dat niet van een vreemde kunt verdragen en je er ook wat van aantrekt, zou ik geen foto's op een forum plaatsen.

Maar wat bereik je er nou mee met zeggen dat je het niet mooi vind? :') Zeker nooit Bambi gekeken? If you can't say something nice....

Ik zie niet wat daar mis mee mis, men mag toch gewoon zijn mening geven? Als de 'eigenaar' er maar blij mee is

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:29

Dank je _Dreamer.

Niet iedereen vindt mijn tattoo's mooi, maar als iemand zegt dat ie het niet mooi vindt, zeker op een forum, mag dat. Ik word daar niet anders van.
Nogmaals if you can't handle the heat, stay out of the kitchen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 13:06

Jezus, is het echt nodig om hier 10 dagen later nog op terug te komen? :') Het is een forum, iedereen mag z'n mening geven op een nette manier, en Supervixen zegt het netjes. Ze zegt gewoon dat ze het niet zo mooi vindt, niet dat het oerlelijk of belachelijk is.

Als je geen feedback (positief of negatief) wil, moet je het hier ook niet posten. Dit is een discussieforum en niet een "post je tattoo en iedereen zal je zeggen hoe geweldig hij is" topic. Iedereen heeft andere smaak.

En eerlijk gezegd: als je niet tegen negatieve meningen kan, dan heb ik slecht nieuws voor je... Want die ga je wel vaker krijgen als je tattoos hebt. Dan is een tattoo misschien sowieso niets voor jou.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 13:30

Zelf mag ik 8 februari weer voor m’n 5e *\%/*

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 13:41

Leuk Selena! Wat ga je laten zetten?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 17:45

Ik denk ook weer na over de volgende. Ik loop heel graag hard in het bos en over de hei, dus wil ik daar misschien wel wat mee op mijn kuit.
Een heidetakje door Hanne van Blackbear misschien of mijn hele kuit vol met een bos/heide landschap van snip art zou ik ook wel gaaf vinden. Ik zie daar af en toe ook mooie landschaptattoos voorbij komen.
Moet wel een beetje matchen met de stijl van mijn koedoe die ik op mijn andere kuit heb.
Ik moet er nog even over nadenken, maar het idee blijft in mijn hoofd zitten.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 16:51

Hier ook weer aan het nadenken over de volgende. Ik twijfel op welke arm ik verder zal gaan.. Ik heb nu rechts vanaf de onderkant mouw van mijn tshirt, over mijn schouder tot op mijn sleutelbeen en trapezius de bloemen en op mijn linkerarm heb ik de vogel en Noorse rune op mijn onderarm. Ik neig zelf heel erg naar rechts, maar misschien ook even aan de artist vragen wat hij denkt. :)

Ik wil eigenlijk sowieso op beide armen nog iets eigenlijk :+ En mijn bovenbeen, maar die bewaar ik voor de zomer, dat vind ik makkelijker met kleding op kantoor.

Sara18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 18:48

Ik heb afgelopen zondag ook mijn eerste tatoo laten zetten, een aandenken aan Nico. Mijn overleden topper.
Nu ik een paar dagen verder ben begint hij aardig te vervellen en merk ik dat de schaduwen iets lichter worden... maar hij blijft prachtig! Foto is een paar uur gemaakt na het zetten. Inmiddels zijn er veel meer grijstinten zichtbaar. Vind hem lichter nog mooier eigenlijk... Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:54

Saravda schreef:
Ik heb afgelopen zondag ook mijn eerste tatoo laten zetten, een aandenken aan Nico. Mijn overleden topper.
Nu ik een paar dagen verder ben begint hij aardig te vervellen en merk ik dat de schaduwen iets lichter worden... maar hij blijft prachtig! Foto is een paar uur gemaakt na het zetten. Inmiddels zijn er veel meer grijstinten zichtbaar. Vind hem lichter nog mooier eigenlijk... [ [url=m/8Kt0HD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Is dat zijn chipnummer?

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 08:10

Supervixen schreef:
Ik denk ook weer na over de volgende. Ik loop heel graag hard in het bos en over de hei, dus wil ik daar misschien wel wat mee op mijn kuit.
Een heidetakje door Hanne van Blackbear misschien of mijn hele kuit vol met een bos/heide landschap van snip art zou ik ook wel gaaf vinden. Ik zie daar af en toe ook mooie landschaptattoos voorbij komen.
Moet wel een beetje matchen met de stijl van mijn koedoe die ik op mijn andere kuit heb.
Ik moet er nog even over nadenken, maar het idee blijft in mijn hoofd zitten.

Ik had hetzelfde idee een jaar geleden.. ook hardloper en lekker in natuur rennen.

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 08:55

Ja die heb ik voorbij zien komen ooit inderdaad. Erg mooi.

Sara18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 09:10

IvysToeter schreef:
Saravda schreef:
Nu ik een paar dagen verder ben begint hij aardig te vervellen en merk ik dat de schaduwen iets lichter worden... maar hij blijft prachtig! Foto is een paar uur gemaakt na het zetten. Inmiddels zijn er veel meer grijstinten zichtbaar. Vind hem lichter nog mooier eigenlijk... [ [url=m/8Kt0HD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Is dat zijn chipnummer?

Klopt !

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 11:33

Echt een heel gaaf en origineel idee!

m0niekkkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 14:18

Hoi! Ik lees hier af en toe mee :)

Ik heb 2 jaar geleden mijn eerste tattoo laten zetten, een tak met rozen en blaadjes, op mijn rug. Bij Mandy Denise in Den Haag.

<3
Afbeelding

Ik denk er over na om nog een kleine tattoo te laten zetten op mijn pols. Ik wil graag een klein plaatje wat staat voor hoop, hebben jullie misschien nog leuke/bijzondere ideeën?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 14:23

Wauw !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 18:01

Prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 20:12

Ik ben eindelijk gisteren na een paar maand wachten bij de shop langs geweest waar ik zo graag m'n nieuwe tattoo wou laten zetten. Door privé omstandigheden kon ik haar niet goed te pakken krijgen maar gisteren hebben we even rustig gezeten en gekletst en ik heb nu voor 9 maart een afspraak voor m'n nieuwe plaatje <3 helemaal blij *\o/*

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 20:15

Supervixen schreef:
Ja die heb ik voorbij zien komen ooit inderdaad. Erg mooi.

Ben er ook blij mee.
Ben benieuwd naar de jouwe!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 20:59

Dat gaat nog wel even duren, maar het idee is er.