Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Even een vraag: hoelang houden jullie rust na een zeer vermoeiende uitputtingsslag zoals ik vandaag?
Die jongens gaan morgen weer vrolijk verder: van 0hm (strand) naar 2424hm (hoogste top) in 18km. Ik doe niet mee.
Palmera schreef:Even een vraag: hoelang houden jullie rust na een zeer vermoeiende uitputtingsslag zoals ik vandaag?
hwn schreef:Heb al een tijdje niet meer gepost en gevolgd, en de moed niet om alles bij te lezen, sorry hiervoor.
Mijn ma heeft een pijnlijke arm, en wil, als het niet gauw betert, röntgen of echo laten nemen. Nu sukkelde ik al een tijdje met een pijnlijke achillespees, waardoor ik wss al anderhalve maand of zo niet gelopen heb. Aangezien ik toch chauffeur van dienst ben, dacht ik: laat ik gelijk die achillespees ook onderzoeken, maar eerst wou ik nog even testen of het wel nog nodig was, aangezien ook traplopen niet meer pijnlijk is.
Dus vanavond hardloopschoenen aangetrokken, en een klein blokje om gelopen, denk amper anderhalve kilometer. Resultaat: conditie beneden alle peil, maar geen pijntje in de achillespees, dus maar gebeld naar ma dat onderzoek voor haar alleen zal zijn. Nu voorzichtig weer opbouwen, denk dat ik ergens een start-to-run schema ga afdrukken, en dit ga gebruiken, better safe than sorry.