Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daphara schreef:De enige die een goed argument had waarom ik het niet moest doen was mijn rijinstructeur, hij zei dat hij van het uitzicht genoot tijdens onze lessen en dat hij het zonde vond als het uitzicht minder werd (allemaal gein natuurlijk).
.
Magrathea schreef:Ik vind het ook wel een gekke opmerking, maarja, niet alsof een opmerking uit het verleden van iemand die ik totaal niet ken over iemand die ik niet ben of ken relevant is voor mijDus ja.
Joolien, dat lijkt me wel lastig. Weet je zeker dat dat goed komt?
Daphara schreef:Magrathea schreef:Ik snap ook niet waarom iedereen die baby vast moet houden... Kijk als iemand het graag wil ok maar het is toch geen foto-album?![]()
Daphara, bij twee complimentjes over je paard moet je een foto plaatsen hè? Da's een regel.Echt waar.
Vooruit...
Baby Pleun van bijna 11 maand
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En mijn babies van vandaag 6 weken
[ Afbeelding ]
Dat zijn babies waar men het vast niet erg vind om mee op de foto te gaan.
Magrathea schreef:Ik vind het ook wel een gekke opmerking, maarja, niet alsof een opmerking uit het verleden van iemand die ik totaal niet ken over iemand die ik niet ben of ken relevant is voor mijDus ja
Joolien schreef:Jawel, daar ben ik van overtuigd. Maar lastig blijft het wel. En dat zal altijd wel zo blijven.
Dais_ schreef:Kijk, dáár krijg ik nou klapperende eierstokken van!wat een knappe kindertjes heb jij! En niet eens een ontplofte egel er aan over gehouden
.
Joolien, wat benauwend zulke opmerkingen...
Cayenne schreef:Joolien schreef:Jawel, daar ben ik van overtuigd. Maar lastig blijft het wel. En dat zal altijd wel zo blijven.
Toch zou ik er niet te licht over denken. Ik heb al vaker in mijn omgeving gezien dat de man of vrouw in eerste instantie akkoord ging met de niet-kinderwens van de partner, maar het is wel iets dat ze de rest van hun leven zonder kinderen stelt en dat kan enorm gaan wrijven. Het is ook voor hen geen lichte beslissing als de kinderwens er wel is. Bij ons is het ook een heftig onderwerp geweest.
Daphara schreef:Magrathea schreef:Ik vind het ook wel een gekke opmerking, maarja, niet alsof een opmerking uit het verleden van iemand die ik totaal niet ken over iemand die ik niet ben of ken relevant is voor mijDus ja
Ik had mijn paard bij hun gestald, destijds was hij een redelijk bekend springruiter. Ik was daar kind aan huis en ze leefde echt mee met alles in mijn leven. Dus ik vond de opmerking niet ongepast, het was echt gein en tja Boys will be boys. Je maakt mij niet wijs dat de gemiddelde jonge hetrosexuele mannelijke rijinstructeur alleen kijkt naar de houding van zijn vrouwelijke lesklanten en niet af en toe hun ‘postuur’ bewondert.
Hij en zijn vrouw kwamen na de operatie ook op ziekenbezoek om het eindresultaat (met kleding er over natuurlijk) te bewonderen. Dus nee, totaal geen moeite mee gehad.
Joolien schreef:Ja daarom heb ik hem dat ook heel goed duidelijk gemaakt voordat we gaan trouwen. Hij weet het wel, en hij accepteert het ook.
Ik was er eerst heel bang voor, maar inmiddels laat ie ook wel merken dat ie het dus accepteert. Alleen soms d
Floepen er nog dit soort reacties uit.