[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 11:44

Cer schreef:
Ja! Cerave heb ik uiteindelijk besteld op de 24Pharma website.. prima te bestellen en goed afgeleverd.
De Cleanser, de Moiserizer, de Oogcreme en de micelair water (omdat het kon :') )

Een goede SPF zoek ik ook nog, ik neig heel erg naar die van Uncover, maar het moet goedkoper kunnen denk ik dan. Hoewel dat onzin is want alleen voor je gezicht doe ik makkelijk een hele zomer met 1 normale fles.

Ik vind het wel lastig om mn neusbrug goed te houden, daar komen snel velletjes op .. En of het nou droog, of uitgedroogd of iets anders is, ben ik nog niet over uit... :
Ik heb van de kliniek toen een tube Environ Rad gekocht, maar die laat zo'n witte laag op je gezicht achter.. Ik zat te azen op de Cerave SPF, maar die is echt nergens te krijgen..

Dus ik heb nu een cleanser van Cerave en 1tje van Skin Academy. De laatste is lekker zacht maar qua ingredienten heb ik het niet helemaal uitgezocht nog. Voor een cleanser doe ik ook weer niet zo moeilijk omdat je het toch weer van je gezicht afwast..

Dan heb ik inderdaad de Glycolic Acid Toning Solution en daarna gebruik ik meestal een HyaluronSerum of Niacinamide afgewisseld met de RoseHip Oil (die echt MEGA stinkt :') ) .

Ik wil graag de AHA BHA Peeling proberen (van The Ordinary is deze meen ik net zo duur als van Paula's Choice) ..



De AHA BHA Peeling van TO is wel echt top! Gebruik deze 1x per week maar je krijgt er echt meteen een megamooie “glow” van. Alsof er een soort laagje over je huid heen wordt gelegd. Echt fijn! Wat betreft cleansers gebruik ik de squalane cleanser van TO. Dit is een lotion die je moet inwrijven waardoor het olie wordt en daarna afspoelen. Vind het zelf erg fijn werken.
Laatst bijgewerkt door MissFloorx op 05-02-20 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Azmay
Berichten: 18011
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 11:47

Cer schreef:
Azmay: heb je het ondertussen binnen en was het een beetje te gebruiken? :)

Na mijn laatste aankopen had ik echt echt echt besloten voorlopig niks nieuws meer aan te schaffen.. maar nu is toch het Revolution x SophX palette (incl het highlighter palette) .. want ja iets met Brexit en je weet maar nooit enzo... supergoeie excuses :')
Ik hoop alleen dat het wat is want op zich ben ik niet zo onder de indruk van Revolution..

Zijn er trouwens mensen in dit topic die The Ordinary gebruiken? Ik ben er nu een paar weken mee aan het prutsen, maar ik moet zeggen, het valt me niet tegen...


Ja had het vrij snel binnen, erg fijn spul :j
Curl mascara krijg ik geen droge ogen van terwijl ik dat meestal wel heb dus super
Groene mascara toont niet zo best op mijn donkere wimpers dus dat is jammer maar verder ook goed.
Lippenstift is fijn, potlood smeert heerlijk ware het niet dat hij veel te donker is :+
Eyeliner is prima.

Al met al heel tevreden *\o/*

MyWishMax

Berichten: 25603
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 12:05

Kan je niet eerst een mascare primer opdoen Azmay? Die zijn wit dus misschien valt het dan meer op _O-

Cer

Berichten: 30256
Geregistreerd: 22-10-01

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 20:36

witte primer was een goed idee... achteraf :')

De Revolution x SophXX palette is een fail helaas.. ook de highlighter is niet super indrukwekkend... maar ja, voor minder dan een tientje per stuk is het dan wel oke.. i guess..

Net de reveal van de nieuwe Jefree Star palette gezien, ik ben zo niet van het paars dus ik dacht 'nou, deze laat ik gaan', maar dit pallette vind ik echt prachtig .. snotver... :')

Yenni
Berichten: 5475
Geregistreerd: 01-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 11:38

Hallo!
Ik heb best veel last van hooded eyes waardoor de ooglook weg valt.. Heeft iemand hier tips voor?

fjordjes

Berichten: 12098
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 15:11

Boven je arcadeboog oogschaduw aanbrengen en verder niet te veel donkere kleur gebruiken (dan bijv alleen op het buitenste gedeelte van je ooglid) en highlighter gebruiken onder je wenkbrauwen geeft ook een meer open blik. Een wing kun je ook maken maar wordt je oog kleiner van

Iris82

Berichten: 39873
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 09:52

Yenni schreef:
Hallo!
Ik heb best veel last van hooded eyes waardoor de ooglook weg valt.. Heeft iemand hier tips voor?


Brittany Nicole op YouTube heeft hooded eyes tutorials.

Mlt94

Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 20:45

Hi dames!

Al een hele tijd hier niet meer actief geweest en ook een hele tijd geen makeup gebruikt!
Laatste maand weer lekker wat lookjes gemaakt maar mn huid is helaas heel gevoelig geworden waardoor ik heel mn skincare heb moeten omgooien!
Ik gebruik sinds een paar dagen een hele lijn van de tuinen wat tot nu toe wel bevalt!

Hier wat looks van afgelopen tijd, gebruik voor al mn looks alleen Makeup Revolution producten <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:23

Super gaaf mlt, zeker die roze!

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 17:29

Mooi zeg! Hou van roze <3

Azmay
Berichten: 18011
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 14:53

O man wat vreselijk gaaf :wow:

Ik heb mijn look eindelijk eens goed kunnen proberen, zonder enige makeup ervaring is dat toch lastig en ziet het er hoe dan ook gek uit voor mezelf :')
Oogschaduw heb ik ook maar zoals ik het had zag ik er echt niet uit :+

https://boktimg.nl/img/m/oUjWVm.jpg
De groene mascara is een beetje te zien, lippenstift is net niet te donker imo, eyeliner besloten geen wing te doen want dat wil nog niet best :')

Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 23:40

Ik ben op zoek naar een nieuwe foundation. Ik gebruik nu Naked Skin van Urban Decay, maar helaas is die er niet meer. Ik weet dat ze nu Stay Naked hebben, maar ik wil eerst kijken of er een wat betaalbaarder alternatief is.

Ik heb een gevoelige huid die aan het eind van de dag zowel wat vettig als trekkerig is. Ik wil het liefst medium coverage. Ik ben niet zo'n fan van full coverage, maar misschien dat ik het wel wil proberen. Liever wat meer dewy dan mat. Budget tot een euro of 20-25.

Een heel eisen lijstje, maar ik hoop dat iemand een goede suggestie heeft :)

melanie0906

Berichten: 1156
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 23:53

Heb je die van Catrice al gebruikt? Weet zo ff niet hoe die heet maar is in zon druppel flesje! Ik gebruik die nu meer dan mijn urban decay foundation!

Mlt94

Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 11:56

Dank jullie wel! :)

@pluisje1998 ik vind voor een dewy finish de Foundation drops van Revolution Pro super fijn, is hele lichte foundation vind ik met een medium coverage!
Een andere foundation die ik fijn vind is de Conceal and Hydrate foundation van Makeup Revolution . Dit is wel meer een medium tot full coverage maar wel heel fijn, de finish vind ik heel mooi!

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 13:42

Physicians Formula the healthy foundation!

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 03:21

Helaas, PF is nu officieel niet meer proefdier vrij volgens Logical Harmony dus ik trek mijn aanrader in. Dieren welzijn gaat mij echt voor en dan kan ik dat niet aanraden. Excuses :o

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 13:03

Heeft iemand hier ook een abbo op styletone? Vond deze box een beetje teleurstellend zeker omdat in mijn CC cream bijna geen product zit, je krijgt het er niet eens uit zo weinig.

Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 18:48

Is er iemand hier bekend met de retour regels van Ici Paris? Ik wil een foundation kopen, maar ik weet niet zeker welke kleur ik moet hebben. Daar kom ik natuurlijk alleen maar achter door het te zien. De winkels zijn nu helaas dicht, waardoor ik niet daar kan gaan kijken.

Hoe zit het met het retouren van dat soort producten? Hij is dan natuurlijk geopend :x

linoleum

Berichten: 6504
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 19:28

Los van wat de regels zijn, vind ik het heel onverantwoord om iets wat je op je handen en gezicht test nu terug te sturen.

Lekker wachten tot alles voorbij is en je weer naar de winkel kan.

KB01
Berichten: 289
Geregistreerd: 18-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 21:49

Pluisje1998 schreef:
Is er iemand hier bekend met de retour regels van Ici Paris? Ik wil een foundation kopen, maar ik weet niet zeker welke kleur ik moet hebben. Daar kom ik natuurlijk alleen maar achter door het te zien. De winkels zijn nu helaas dicht, waardoor ik niet daar kan gaan kijken.

Hoe zit het met het retouren van dat soort producten? Hij is dan natuurlijk geopend :x


Er zijn websites waarin je jou foundation kleuren van andere merken kan invullen. Deze site zegt dan welke kleur je moet kiezen.

Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:06

Cool, thanks, ik ga eens even googlen, dat zou helemaal chill zijn

Iris82

Berichten: 39873
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:20

Temptalia heeft een shade Finder.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:18

Welke foundation en primer hebben jullie? :)

Matheno

Berichten: 7974
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 20:41

Banyu schreef:
Welke foundation en primer hebben jullie? :)


Voor de normale dagen gebruik ik de minerale foundation van Lily Lolo. Geen primer, wel setting spray van Urban Decay, de de slick.

Iris82

Berichten: 39873
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 21:25

Ik gebruik de LÓreal Infallible 24 hour freshwear. En meestal een moisturiser als primer. Heel soms een pore filling van Catrice. Catrice heeft prima drugstore primers.

Ohhhh, ik heb een leuk verhaaltje. :D

Ik heb op MP een CP palette gekocht en ik zag dat de aanbieder ook een cap online had staan en ja ja, het is een Bokker. :D Sterker nog, iemand uit dit topic. Hoe leuk is dat? :D :D