[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 21:21

Op de vorige pagina.. Edit.. ondertussen nog 1 terug. Haha

Geen ervaringen met tattoo op mijn pols.. wel al een hele oude kleine op mijn buik die een beetje uitgelopen is. Maar dat is niet te vergelijken denk ik.

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 13:05

StormMilagro schreef:
Hee hee, ik kom even binnenvallen. Mag ik gebruik maken van jullie creatieve breinen? O:)

Ik wil al een tijdje een tattoo die iets te maken heeft met een cavia. Ik ben gek op die kleine diertjes! Ik weet alleen nog steeds niet wat. Nu is mijn grootste maatje me dinsdag ontvallen en wil ik toch graag wat serieuzer gaan nadenken, als aandenken aan hem.
Ik heb een simpele outline van een cavia getekend, maar dat is het 'm toch net niet. Ik dacht aan een pootafdruk, maar het mooiste zou ik dan zijn poot hebben gevonden en die heb ik niet. Toen dacht ik aan een pootafdruk met mandala binnenkant (zoals hier ook ooit die berenpoten voorbij kwamen), maar om dat mooi te krijgen moet het pootje toch wat groter dan 'werkelijkheid', dus of dat mooi is... Het liefst wil ik alleen zwart gebruiken, dat is mijn andere tattoo ook.

Hebben jullie nog geniale ideeen?

En nu kom ik een leuke aanbieding tegen van een shop hier in de buurt voor komende maandag, voor een kleine tattoo maar wel eigen ontwerp meenemen. Is er toevallig hier iemand die met me mee wil en kan denken zodat het toch iets unieks wordt O:) PB graag :)

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 13:56

Net een mail :PB naar Blackbear gestuurd, en op hun aanvragen ook mijn moodboard :)* verzonden :oo :):)

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:00

StormMilagro schreef:
StormMilagro schreef:
Hee hee, ik kom even binnenvallen. Mag ik gebruik maken van jullie creatieve breinen? O:)

Ik wil al een tijdje een tattoo die iets te maken heeft met een cavia. Ik ben gek op die kleine diertjes! Ik weet alleen nog steeds niet wat. Nu is mijn grootste maatje me dinsdag ontvallen en wil ik toch graag wat serieuzer gaan nadenken, als aandenken aan hem.
Ik heb een simpele outline van een cavia getekend, maar dat is het 'm toch net niet. Ik dacht aan een pootafdruk, maar het mooiste zou ik dan zijn poot hebben gevonden en die heb ik niet. Toen dacht ik aan een pootafdruk met mandala binnenkant (zoals hier ook ooit die berenpoten voorbij kwamen), maar om dat mooi te krijgen moet het pootje toch wat groter dan 'werkelijkheid', dus of dat mooi is... Het liefst wil ik alleen zwart gebruiken, dat is mijn andere tattoo ook.

En nu kom ik een leuke aanbieding tegen van een shop hier in de buurt voor komende maandag, voor een kleine tattoo maar wel eigen ontwerp meenemen. Is er toevallig hier iemand die met me mee wil en kan denken zodat het toch iets unieks wordt O:) PB graag :)

Deze stijl maar dan en cavia?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 6c8d15.jpg
of zoiets
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... b5a6f7.jpg

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:08

Gillbo schreef:
Net een mail :PB naar Blackbear gestuurd, en op hun aanvragen ook mijn moodboard :)* verzonden :oo :):)

Spannend! Wat wilde je ook alweer laten zetten?

MissBmx

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:12

Eerst dacht ik sleutelbeen maar wordt pols

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:20

StormMilagro schreef:
StormMilagro schreef:

Ik wil wel mee! Woon denk ik vlakbij :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-17 14:31

Ik denk dat ze bedoelde dat er iemand mee wil/kan denken.
Niet iemand die met haar mee wil. :')

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:50

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:54

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:59

Lau schreef:
Haha ik wil je handje wel vasthouden.

Zoiets dan:

[ [url=m/TSWuP2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/J6aKGB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh als diegene(n) die deze getekend hebben, die van mij nou zouden kunnen tekenen :') Zoiets zou ik inderdaad graag willen, klein en simpel

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:05

StormMilagro schreef:
Lau schreef:
Haha ik wil je handje wel vasthouden.

Zoiets dan:

[ [url=m/TSWuP2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/J6aKGB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh als diegene(n) die deze getekend hebben, die van mij nou zouden kunnen tekenen :') Zoiets zou ik inderdaad graag willen, klein en simpel

Ik heb ze van google :')

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:08

Lau schreef:
Ik heb ze van google :')

Nu kijken wat ik ermee kan tekenen hahaha

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:10

Maar dat doet je tatoeerder dan toch gewoon? Jij geeft aan hoe je het wil en hij/zij ontwerpt het verder. De plaatjes zijn ter voorbeeld

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:15

Helaas moet ik zelf een ontwerp aanleveren omdat dit een eenmalige aanbieding is en al direct voor maandag...

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:26

Ik ga morgen weer, ben nou al doodzenuwachtig :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:33

StormMilagro schreef:
Helaas moet ik zelf een ontwerp aanleveren omdat dit een eenmalige aanbieding is en al direct voor maandag...

Mmm dan zou ik t laten, ik neem aan dat je een fatsoenlijke schets wilt hebben toch?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:46

Wat Joolien zegt. Je wilt een fatsoenlijke schets, tijd om daar over na te denken/te beslissen etc. Zelfs als zou de artiest waar ik eind maart (HO dat is al deze maand :oo := ) naar toe ga nu iets sturen voor maandag, dan zou ik daar niet direct op in springen. Het is wel permanent he...

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:05

Afbeelding

Meh, blijft bloeden. Ik moet er 24u zo'n medische pleister oveheen hebben. Hij deed ook echt veel meer pijn dan ribben, want dat vond ik niks voorstellen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:14

Hmm Deijs geen ervaring met bloedende tattoo sterkte daarmee . Hopelijk gaat het niet infecteren.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:21

Mijn tattoo is volgens mij lichtelijk geïrriteerd. Mensen hier met kuit tattoo en ervaringen met minder snel genezen dan ergens anders?
Bij is al wel minder pijnlijk.. maar nog wel een dik been en vind hem op sommige plekjes en beetje rood bij de lijnen.
Ik maak me nog niet direct zorgen, maar mijn andere tattoo's geneesde toch sneller naar mijn idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:23

Gillbo schreef:

Ik heb er gister ook een mailtje uitgestuurd, en waarschijnlijkmag ik deze maand al :D

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:24

Afbeelding

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:25

oh wauw, die is mooi gemaakt. Ik blijf er naar kijken, er is zo veel te zien.

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:25

yeah ik mag maandag eindelijk voor mijn cover... Kan aan de ene kant niet wachten na de laser sessies ben ik toe aan eindelijk een mooi plaatje, aan de andere kant ben ik zo nerveus.......
Toen ik mijn afspraak maakte hoorde ik een klant met een van de artiesten praten over zijn cover up en dat ie daar veel meer last van had dan een gewone tattoo... Dus ik ga maar van het ergste uit dan valt het vast mee!!