Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StormMilagro schreef:Hee hee, ik kom even binnenvallen. Mag ik gebruik maken van jullie creatieve breinen?![]()
Ik wil al een tijdje een tattoo die iets te maken heeft met een cavia. Ik ben gek op die kleine diertjes! Ik weet alleen nog steeds niet wat. Nu is mijn grootste maatje me dinsdag ontvallen en wil ik toch graag wat serieuzer gaan nadenken, als aandenken aan hem.
Ik heb een simpele outline van een cavia getekend, maar dat is het 'm toch net niet. Ik dacht aan een pootafdruk, maar het mooiste zou ik dan zijn poot hebben gevonden en die heb ik niet. Toen dacht ik aan een pootafdruk met mandala binnenkant (zoals hier ook ooit die berenpoten voorbij kwamen), maar om dat mooi te krijgen moet het pootje toch wat groter dan 'werkelijkheid', dus of dat mooi is... Het liefst wil ik alleen zwart gebruiken, dat is mijn andere tattoo ook.
Hebben jullie nog geniale ideeen?
StormMilagro schreef:StormMilagro schreef:Hee hee, ik kom even binnenvallen. Mag ik gebruik maken van jullie creatieve breinen?![]()
Ik wil al een tijdje een tattoo die iets te maken heeft met een cavia. Ik ben gek op die kleine diertjes! Ik weet alleen nog steeds niet wat. Nu is mijn grootste maatje me dinsdag ontvallen en wil ik toch graag wat serieuzer gaan nadenken, als aandenken aan hem.
Ik heb een simpele outline van een cavia getekend, maar dat is het 'm toch net niet. Ik dacht aan een pootafdruk, maar het mooiste zou ik dan zijn poot hebben gevonden en die heb ik niet. Toen dacht ik aan een pootafdruk met mandala binnenkant (zoals hier ook ooit die berenpoten voorbij kwamen), maar om dat mooi te krijgen moet het pootje toch wat groter dan 'werkelijkheid', dus of dat mooi is... Het liefst wil ik alleen zwart gebruiken, dat is mijn andere tattoo ook.
En nu kom ik een leuke aanbieding tegen van een shop hier in de buurt voor komende maandag, voor een kleine tattoo maar wel eigen ontwerp meenemen. Is er toevallig hier iemand die met me mee wil en kan denken zodat het toch iets unieks wordtPB graag
StormMilagro schreef:StormMilagro schreef:Hee hee, ik kom even binnenvallen. Mag ik gebruik maken van jullie creatieve breinen?![]()
En nu kom ik een leuke aanbieding tegen van een shop hier in de buurt voor komende maandag, voor een kleine tattoo maar wel eigen ontwerp meenemen. Is er toevallig hier iemand die met me mee wil en kan denken zodat het toch iets unieks wordtPB graag
Gillbo schreef:Deze stijl maar dan en cavia?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 6c8d15.jpg
of zoiets
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... b5a6f7.jpg
StormMilagro schreef:Gillbo schreef:Deze stijl maar dan en cavia?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 6c8d15.jpg
of zoiets
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... b5a6f7.jpg
DAT zou ik dus supergaaf vinden! Maar dit krijg ik niet goed voor elkaar... En die tweede is heel mooi, maar dat zou dan denk ik een beetje te groot worden voor me, dat is een droom voor later![]()
En haha klopt, meedenken. Maar als je meewilt mag altijd hoor
StormMilagro schreef:Lau schreef:Haha ik wil je handje wel vasthouden.
Zoiets dan:
[ [url=m/TSWuP2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J6aKGB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh als diegene(n) die deze getekend hebben, die van mij nou zouden kunnen tekenenZoiets zou ik inderdaad graag willen, klein en simpel