Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 10:04

Kan het zijn dat ik na 7 dagen al een subtiel verschil zie aan mijn buik of wil ik het gewoon te graag zien.

Wel heb ik wel eens last van mn arm met draaien maar niet tussen mn schouderbladen ofzo..

Bzoem

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 10:19

Kan goed zijn dat je al verschil ziet! :D

Ja ik denk dat er misschien een wervel gewoon niet lekker zit ofzo. Het voelt als een gewricht wat vast zit en bijna gaat kraken. Maar dan dus niet kraakt.
Overigens krijg ik schuurplekken rondom m'n oksel (net zoals die bultjes op de binnenkant van je bovenbenen als dat tegen elkaar schuurt). Moet ik nu dus met langere mouwen gaan sporten. Met dit weer.
*klaagmodus weer uit*

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 10:25

Net dag 2 van level 2 gedaan :) had er iets meer moeite mee dan dag 1.. maar had ook gewoon m'n dag niet geloof ik, was het hele weekend al niet helemaal fit, en had na de sportschool gister een beetje last van m'n rechterschouder en dat voelde ik met de planks nu tijdens de shred weer. Maargoed, het zit er weer op :) nu douchen en naar het werk! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 10:30

De 30 dagen zitten erop! Ben best tevreden, vooral over mijn conditie. Erg leuk om te merken dat je na een aantal dagen het level moeiteloos volhoudt. Mijn lijstje:

Nek: gelijk
Borsten: -1
Bovenarmen: links +1, rechts gelijk
Taille: -1.5
Navel: -1
Heupen: -0.5
Billen: -0.5
Benen: links +1, rechts gelijk
Kuiten: links -0.5, rechts gelijk
Gewicht: -0.4 kg

Wie foto's wil zien: laat maar weten.

Ik hou nu even een aantal dagen rust ivm een trap van een paard, ga daarna met de Nike Training Club app beginnen :)

Luigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 10:46

Soophia schreef:
Kan het zijn dat ik na 7 dagen al een subtiel verschil zie aan mijn buik of wil ik het gewoon te graag zien.

Wel heb ik wel eens last van mn arm met draaien maar niet tussen mn schouderbladen ofzo..

Dat heb ik dus ook na 8dagen. Ik zei vanmorgen nog tegen mijn vriend, volgens mij zie ik verschil of word ik nou gek. Maar hij zei ook dat ie verschil ziet :D :D

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 10:56

Ik ga zo voor de laatste keer die verschrikkelijke level 2 doen. Morgen nieuw level dus, nu al zin in :D
Aan het eind van ieder level meet ik me op, dit heb ik net dus ook gedaan. En nóg een keer....en nóg een keer.... Drie keer gemeten dus, want ik kon m'n ogen niet geloven! *\o/*

Komt ie!

Nek 33 (-1)
Borsten 91 (-4)
Bovenarmen 28 ( l+r) (-2 + -2)
Taille 74,5 (-6,5)
Navel 83 (-9)
Heupen 91 (-6)
Billen 95 (-4)
Benen l: 59,5 r: 59,5 (-1,5 + -1,5)
Kuiten l: 36 r: 36 (-1 + -0,5)

Gewicht: 68,3 kg (-2,1)
Totaal -39,5 cm

Ben zooooo blij mee! Ik ga iedere dag met de Shred tot het gaatje en het werpt duidelijk z'n vruchten af. Hoop dat het in dit tempo door gaat in level 3 en dan de Ripped doen, durf ik misschien eindelijk eens normaal in mijn bikini rond te lopen komende zomer *\%/* *\o/* *\%/* *\o/* *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 10:56

Wow, super goed!

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 11:13

Wow wat goed Saskia! Gefeliciteerd man!

Jij dus ook Luigi, mooi! Mijn vriend zei ook al verschil te zien maar die zegt al snel iets
om mij te pleasen dus ja :+

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 12:02

Wow Saskia! goed bezig! :) is dat dan de totale cm die eraf zijn sinds het begin, of is dit er in 10 dagen af gegaan in level 2? :)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 12:28

Goeie resultaten weer. Super! +:)+

Wauw, geen slechte koop Fantabulouss. Waarom kan ik nou geen goede aanbiedingen vinden hier in de buurt? :(

Ja, die inderdaad Jolien. Jillian gaat ook zo snel, dat ik echt niet zag wat nou precies de bedoeling was. Ondertussen dat deel van de warm-up even terug gekeken en ik geloof dat ik de beweging doorheb. Vanavond nog maar eens een poging doen. :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 13:06

wow moooie lijstjes hierboven!!!

ik heb het gevoel alsof ik al iets kwijt ben op mijn heupen (mijn muffintopjes zijn eraf gegeten :') ), maar dan moet je echt heel goed kijken, wat ik alleen wel merk is dat ik op mijn buik een verticale lijn aan het ontwikkelen ben... (begin sixpack? :') ), ik heb liever dat er wat buikvet vanaf gaat! *\o/*

sarahhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 13:06

Hey meiden, hier iemand die net de eerste x de shred heeft gedaan! Nu nog zien vol te houden, ik ga dit topic maar veel lezen want dan krijg ik tenminste een beetje zin om te shredden met al die positieve verhalen :) Ook van te voren foto's gemaakt, kan niet wachten om over 30 dagen het resultaat te zien!

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 13:08

Leuk Sarahhorses, lekker volhouden hoor! Ben ook pas op dag 7 en begin
subtiele verschillen te merken.

Moet alleen nog even foto's maken en heb ook niks bijgehouden kwa cm... beetje jammer

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 13:14

Ik ga zo banish fat boost metabolism proberen en vanaf dinsdag start ik met killer
buns and thighs of de extreme shred (eindelijk gevonden op internet) :)
Qua blessures ligt het er denk ik meer aan dat je ineens zoveel meer gaat doen.
Ik heb momenteel erg veel last van mijn pees in mijn voet maar dat komt met name
omdat ik er ook nog 3/4 keer ben bij gaan hardlopen en gewoon doorgegaan ben toen
ik dat begon te voelen.. en ik een heupprobleem heb dus dat werkt allemaal samen
niet helemaal top.
Dus hardlopen staat tijdelijk op de rem en in plaatst daarvan dus BFBM,
want ik heb geen zin om rust te nemen nu ik zo fanatiek ben :P

Mooi lijstje hierboven :D

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 13:15

WOW! SaskiaKa wat een lijstje!!!!
Ik zou heel graag foto's willen zien, volgens mij is jouw postuur te vergelijken met die van mij :j

Zo jammer dat ik pas na 10 dagen heb gemeten.
Ik heb 3 dagen gespijbeld, weekendje weg geweest. Voel me heel slecht nu :+

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 13:17

oh ik had trouwens nog een vraag, ik zit nu in level 2 van shred en daarbij moet je een hoop (killer) planks doen, die gaan opzich nog wel, maar mijn handen doen altijd zo'n ongelooflijke pijn (ik leg er al een opblaasbaar matje onder) maar mijn polsen houden dit gewoon niet vol...

heb ik dan echt zo'n ongelooflijke houding dat ik mezelf pijn doe? :') ik hang normaal gewoon met mijn schouders recht boven mijn polsen en doe alles op de anita manier....

iemand tips? (ps. op mijn knokkels steunen werkt ook niet)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 13:30

Geen tips, ik had het ook maar werd vanzelf beter bij mij. Misschien ook wel een stukje training?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 13:44

Ik mis echt de motivatie de laatste tijd. Geen zin om te rippen, geen zin om me te houden aan m'n low-kcal-dieetje (waarbij ik overigens nog steeds alles van mezelf mag eten). Het is m'n laatste week van Ripped. Eindsprint zou je zeggen, maar ben er gewoon even klaar mee. Tijd voor iets anders!

@ Max: meer naar achteren leunen. Dus niet meer je schouders recht boven je polsen. Dan is de hoek kleiner en zou je minder last kunnen hebben.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 13:45

Max_en_Max schreef:
oh ik had trouwens nog een vraag, ik zit nu in level 2 van shred en daarbij moet je een hoop (killer) planks doen, die gaan opzich nog wel, maar mijn handen doen altijd zo'n ongelooflijke pijn (ik leg er al een opblaasbaar matje onder) maar mijn polsen houden dit gewoon niet vol...

heb ik dan echt zo'n ongelooflijke houding dat ik mezelf pijn doe? :') ik hang normaal gewoon met mijn schouders recht boven mijn polsen en doe alles op de anita manier....

iemand tips? (ps. op mijn knokkels steunen werkt ook niet)

een opgerolde handdoek op de grond leggen. En dan alleen met de bal van de hand (noem je dat zo? :o) erop steunen, niet met de vingers enzo :)

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:34

Len bij mij gaat het over een oude blessure, zal altijd wel een zwakke plek blijven die knie.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:35

Als je naar achteren leunt is je plank toch niet meer goed?

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:43

Mijn knie herstelt maar langzaam. Ik wil toch ook iets anders verder gaan doen. Ben bang dat Shredden te zwaar voor mijn knieën is. Ik kan niet echt de ripped workout vinden.... Wie heeft er misschien een link voor mij?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:46

Goedemiddag!
Dankzij een megatraag KPN heb ik vanaf donderdag zonder internet gezeten en dus ook zonder m'n film van ripped op YouTube. :( ik heb de laatste dagen zelf maar wat geïmproviseerd met 3-2-1 en pak het nu maar weer op met het filmpje.

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 17:55

Zo ik heb net BFBM getest, en het beviel me wel voor erbij niet als enige programma :)
In het begin gelijk gewichtjes erbij gepakt omdat het erg makkelijk ging,
maar drie kwartier cardio was toch best zwaar dus dat had ik even onderschat :P
Maar ik heb het doorstaan en daarna nog even op de spinfiets gezeten.

@max: Als je je armen niet recht onder je schouders zet is het minder zwaar,
maar dus ook minder effectief. Maar ik denk ook minder belasting?
Van sommige plank-moves is er ook een staande versie,
bijvoorbeeld van de mauntainclimbers en die vind ik net zo zwaar.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 18:11

Ik was vanmorgen in de supermarkt, hoor ik opeens "oh my god, that's amazing!!' Ik dacht WTF die stem ken ik... Draai ik me om, zie ik Jillian op een televisiescherm nepnagels oid promoten. :+

Ben nog steeds aan het shredden, bijna klaar, dan zal ik een lijstje posten!