Ohh mooi Nadine! Gianti jou plek is ook leuk zeg! Mooie dingen weer.
Djilna ik vind hem echt gaaf staan! Gewoon mee de deur uit, je ziet t zelf toch niet
Whaha Emma, alles mooi tentoonstellen
Ik kom net van de Ikea Deijs! Heb nog niet veel meegenomen, alles ligt nu nog in een lade van mijn kast en in een toilettas. Ideaal ding, van Victorias secret Natuurlijk ook op t vliegveld gekocht
Mijn kaptafel, hier leeg maar staat irl helemaal vol met potten met kwasten etc etc. Jullie kennen het wel hihi http://i58.tinypic.com/2rhbaft.jpg
Mijn makeup kast en grote spiegel. In elk laatje heb ik een ander onderdeel. Links onder lipgloss, rechtsonder lipstick, daarboven oogschaduw paletten en mono's etc etc. http://i61.tinypic.com/23v2gg.jpg
Ik heb echt een aparte kamer in mijn huis voor mijn makeup. Er hangt ook een grote kroonluchter en boven mijn kaptafel een Rivera maison klok. Achterin niet op de foto staat een megagrote mand voor mijn stash. En ik heb een antiek stoeltje uit de 18e eeuw in de hoek. Alles is babyroze met off White.
Mijn makeup kast is trouwens een antiek Frans kastje. Wit geschilderd uiteraard hihi
Hahaha ja he. Dat was ook het doel wat ik voor ogen had. Popperig, en meisjesachtig. Ik mocht los gaan van mijn man in dit kamertje. Hij had ook 1 kamer waar hij los mocht gaan. Daar is alles babyblauw met zwart en uber uber strak. Uiteindelijk zijn kantoor geworden. Ik vond stiekem dat hij mijn idee had gepikt ergens.....alles het tegenovergestelde is toch gewoon ook pikken hahaha
Zo, ik ga mn oog makeup nu alvast maar doen want dan kan ik morgen weer 5 minuten langer op bed liggen en hoef ik ook niet gefrustreerd te raken als het weer zo'n faaldag als vandaag word
ontherun
Geplaatst: 13-08-14 21:44
Djilna schreef:
Santigo ik denk niet dat je mij bedoelt
Solly... Ik moest alweer teveel bijlezen
linoleum Gaaf kleurtje! Gewoon de deur mee uit dus
Ik mag echt bijna nooit meer shoppen van mezelf, zodra stufi binnen is gooi ik gewoon alles weg en dan heb ik aan het einde van de maand niks meer Super zonde en ik baal altijd echt van mezelf als ik weer eens blut ben
Nee precies. Ik denk elke maand oke.. Nu ga ik echt geld overhouden voor de rest van de maand. Achteraf wilt dat dan nooit lukken, en dan moet ik alsnog minstens de laatste 2 weken op droog brood en water leven