Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisa__Beau schreef:Ik kom even binnen vallen. Ik heb vorig jaar een koperspiraal laten plaatsen en ben hiermee maandelijks ongesteld geworden. Mijn normale menstruatie is +/- 5 dagen. Vorige maand was deze echter maar krap aan 3 dagen. Nu ben ik deze maand nog helemaal niet ongesteld geweest en al 5 dagen 'over tijd'. Ik heb al 3 zwangerschapstesten gedaan die waren negatief. Mijn huisarts is op vakantie en de vervangend arts heeft pas vrijdag plek. Heb uiteraard een afspraak staan maar vroeg mij af of er misschien mensen zijn die enig idee hebben wat dit kan zijn.
Lisa__Beau schreef:Ik kom even binnen vallen. Ik heb vorig jaar een koperspiraal laten plaatsen en ben hiermee maandelijks ongesteld geworden. Mijn normale menstruatie is +/- 5 dagen. Vorige maand was deze echter maar krap aan 3 dagen. Nu ben ik deze maand nog helemaal niet ongesteld geweest en al 5 dagen 'over tijd'. Ik heb al 3 zwangerschapstesten gedaan die waren negatief. Mijn huisarts is op vakantie en de vervangend arts heeft pas vrijdag plek. Heb uiteraard een afspraak staan maar vroeg mij af of er misschien mensen zijn die enig idee hebben wat dit kan zijn.
Phoya schreef:Lisa__Beau schreef:Ik kom even binnen vallen. Ik heb vorig jaar een koperspiraal laten plaatsen en ben hiermee maandelijks ongesteld geworden. Mijn normale menstruatie is +/- 5 dagen. Vorige maand was deze echter maar krap aan 3 dagen. Nu ben ik deze maand nog helemaal niet ongesteld geweest en al 5 dagen 'over tijd'. Ik heb al 3 zwangerschapstesten gedaan die waren negatief. Mijn huisarts is op vakantie en de vervangend arts heeft pas vrijdag plek. Heb uiteraard een afspraak staan maar vroeg mij af of er misschien mensen zijn die enig idee hebben wat dit kan zijn.
Toen ik eenmaal een paar maanden mijn koperspiraal had bloedde ik ook heel weinig en was korter ongesteld. Maar als je het niet vertrouwd kun je hem even laten checken. Verder geen pijn?
Emmaa_ schreef:Beetje een verre gooi maar zijn er mensen die toevallig ervaring hebben met ineens bloeden na een implanon? Ik heb hem nu al een half jaar, van januari tot begin juli niet ongesteld geweest en bloed nu al een maandHet is niet heel heftig en de hoeveelheid wisselt per dag, maar er zitten toch wel regelmatig dagen tussen waarop ik echt een tampon moet gebruiken en ik vind het echt verschrikkelijk. Wil het nog wel een tijdje aankijken want dat ding eruit laten trekken en terug naar de pil of een andere anticonceptiemethode is best een grote stap, maar dit is niet echt fijn.
maava schreef:Misschien is mijn vraag wat specifiek, maar ik probeer het toch.
Ik heb twee jaar aan de prikpil gezeten, helemaal geweldig, niet meer ongesteld en bescherm. Toch voor het gemak aan de Mirena spiraal gegaan, die ik nu inmiddels een jaar heb. Het begin was helemaal prima,geen extra klachten, niet meer ongesteld geworden, maar sinds een tijd heb ik dat ik dan toch 1 a 2 dagen lichtjes opgesteld ben, en op (ik denk) spontane periodes 'ongesteld' ben. Zonder bloed maar wel met dat ik snel emotioneel word en veel honger heb.
Is dit mijn lichaam die went aan de hormonen van de mirena, of zal ik toch langzaam steeds vaker weer ongesteld worden?
Amanda schreef:Emmaa_ schreef:Beetje een verre gooi maar zijn er mensen die toevallig ervaring hebben met ineens bloeden na een implanon? Ik heb hem nu al een half jaar, van januari tot begin juli niet ongesteld geweest en bloed nu al een maandHet is niet heel heftig en de hoeveelheid wisselt per dag, maar er zitten toch wel regelmatig dagen tussen waarop ik echt een tampon moet gebruiken en ik vind het echt verschrikkelijk. Wil het nog wel een tijdje aankijken want dat ding eruit laten trekken en terug naar de pil of een andere anticonceptiemethode is best een grote stap, maar dit is niet echt fijn.
Ik ben 6 maanden ongesteld geweest. Maar dat was al ongeveer vanaf het zetten. Bij mij is hij er dus ook uit.
Balen zeg. Ik was zo jaloers op jou na een paar maanden