Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Door de droogte en daarmee samenhangend brandgevaar zijn veel paden in de bossen verbreed (brandgangen). De deelnemers aan de 21 km en de 25 km zullen onderweg ook de werkzaamheden zien en daardoor met wat ruwere paden geconfronteerd worden.`

Gaat het intussen wat beter?
Fijn dat je zoveel vooruitgang merkt, je bent ook echt lekker bezig.
In het kader van de bloeiweek was er een loop- en wandeltocht uitgezet van 6 of 10 km. Lopen naar zonsopgang, heel bijzonder om in het donker te starten en het met elke kilometer lichter te zien worden. M’n benen waren nog niet wakker maar desalniettemin was het een hele mooie en unieke loop.
Zo dapper.
Ik kom ze nooit tegen helaas.
Hij liet vervolgens een vogel zien die hij op zijn schouder gehad had en als hij op een woongroep komt waar hij een huisdier mag, dan mag hij die vogel hebben, want het is eigenlijk al zijn vogel. Die logeert nu gewoon bij z'n vorige baasje zei hij (heeft de vogel nooit zelf ergens gehad, maar op zich natuurlijk een mooi idee dat die vogel van hem is).
En je moet wel voor elke situatie op de dag een telefoonhoesje hebben, want de telefoon verdient gewoon elke paar uur een ander hoesje. En elke vingerafdruk moet je met een lensdoekje direct weer van de telefoon halen, evenals elke zandkorrel, want anders gaat de telefoon sneller stuk. Oftewel: ik zorg niet goed voor mijn telefoon. En mijn paard verkopen levert weer geld op voor een Audi 
Ook waren mijn hardloopschoenen niet schoon genoeg meer (ter vergelijking, zijn schoenen mag geen vlekje op komen en als dat zo is, dan wordt dat direct schoongemaakt met een doekje). 

Tiggs schreef:Ik moest trouwens last minute een nieuwe korte broek hebben, en geef degenen die Fusion aanraden graag gelijkZit super fijn!
Gelukkig kon ik wel wat water krijgen dus geen ramp. 

Misschien was jouw Fusion een maandagmorgenproduct. Wel netjes dat je je geld terugkrijgt.