Eelmo, leuke foto's. Ik hoop dat je nu wat meer rust krijgt.
Boedjang,ook weer mooi.
Ik heb nog gewandeld bij het Springendal.
Voor de liefhebber.
boedjang
Geplaatst: 28-10-25 14:16
Grappig de foto met "zwevende " bloemen lizard Vanmorgen met lil dr vriendje erbij op pad, paardjes toe en daarna bij noordzeekanaal lopen. Windje maar ook fijne zon erbij
shaddy82
Geplaatst: 28-10-25 15:31
Toch leuke foto's Boedjang, wel jammer dat je uitzicht even wat minder is. Lizard ook weer mooie foto's gemaakt Hopelijk binnenkort weer wat stabieler weer, want nu vind ik er weinig aan. Van mij dus ook even geen bijzondere foto's. Kom wel elke keer deze paddenstoel tegen op weg naar het werk (heb de luxe van lopend naar het werk kunnen)
Weer veel paddestoelen en herfstkleuren, heerlijk. Susanh, die 1e is mooi. En Lizard, die hele kleintjes zijn wel bijzonder. Eelmo, fijn je ook weer te zien!!
Dat ziet er allemaal weer heel interessant uit, Lizard. Mij niet gezien op dat glazen balkon, wel mooi uitzicht zo over Arnhem.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 30-10-25 17:15
Heel mooi ik was er zondag nog ik heb alleen de parkeergarage, de New Yorker en de Primark van dichtbij gezien
O bijzonder nog een vlinder.
boedjang
Geplaatst: 30-10-25 17:16
Wat een mooie dag zo lizard. De kerk met de skeletten ook bijzonder. Shaddy fijn in zon en jij ern vlinder. Ik een hommel gezien ook bijzonder Na t werk met lil even achtertuin in