Mandyy zulke paadjes zijn zo leuk. Ik ga zo meteen lekker frisse neus halen. Kan ik wel gebruiken na dit weekend.
Heerlijk rondje gelopen tot aan landgoed de Hoge Ginkel. Jaloersmakend wat een prachtige plek om je paarden te hebben en te wonen.
Susan, mooie foto's weer.Ik wilde naar de empese,en tondense heide.Was ik Al een poos niet geweest.Het was dus nat.Geen zin om in de modder te glibberen.Dus een stukje doorgereden naar de schaapskooi,Loenen.En Daar Lekker gelopen.De schaapherder was net aan het trainen.Telkens als de zon er door kwam,zag ik een regenboog.
Geweldige luchten lizard en regenbogen SusanH ook erg mooi met wat zonneschijn erbij.Mandyy lekker gewandeld, fijn bospaadje
Susan prachtig idd daar.En Lizard mooi die regenboog en leuk dat die schaapsherder net bezig was. Hier gister een rondje door het industriële deel van Alphen gelopen maar wel langs de N11 mooi uitzicht
Lizard wat een fijne sfeer.Befunny mooi licht.Ik had een mooi stukje bos gevonden. Moest helaas eerder weg dan gepland, de DA zou in de middag komen belde ze toen ik nog midden in het bos was gelukkig net op tijd gered allemaal.
Wat gezellig samen met je man. Ook heel herfstig daar Ik vond vooral het Olympische bordje leuk. Het eventing team van NL doet daar galoptraining en heuveltraining . Dan mag je niet in dat stuk bos komen.
Leuk om tegen te komen Susan! Hoe weet je dat ze die dag aan het trainen zijn? Gezellig samen een rondje Pien. Met een beetje hetzelfde weer als hier.
jojoleinee schreef:Leuk om tegen te komen Susan! Hoe weet je dat ze die dag aan het trainen zijn? Je moet tussen een hekje door om in dat stuk bos te komen ik neem aan dat ze het afzetten dan.