Hartslag deed de eerste serie van vier raar, bij de tweede serie kwam ik zowaar even in het rood.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hwn schreef:@Supervixen, ben wel onder de indruk van de opties op je sporthorloge. Welk type heb jij? (kan zijn dat je het al gezegd hebt eerder in dit topic, maar ik vind het niet terug). Er is nl. promo in de sportzaak, en mijn horloge heeft net de geest gegeven, dus perfecte timing.
Vandaag trouwens weer naar de intervaltraining geweest. Het lukt nog niet om voldoende routine in het lopen te steken, beetje te druk leven, ik krijg het allemaal niet meer voor elkaar, dus was weeral 10 dagen geleden dat ik gelopen had, en ben pas dik een maand herstart. Maar er toch in geslaagd om het vol uur uit te lopen. Ik heb mijn intervallen niet te pittig gemaakt, gewoon versnellinkjes, geen sprints, en ging wel lekker, was ook heel fijn loopweer, met een mooi herfstzonnetje.
Supervixen schreef:hwn schreef:@Supervixen, ben wel onder de indruk van de opties op je sporthorloge. Welk type heb jij? (kan zijn dat je het al gezegd hebt eerder in dit topic, maar ik vind het niet terug). Er is nl. promo in de sportzaak, en mijn horloge heeft net de geest gegeven, dus perfecte timing.
Vandaag trouwens weer naar de intervaltraining geweest. Het lukt nog niet om voldoende routine in het lopen te steken, beetje te druk leven, ik krijg het allemaal niet meer voor elkaar, dus was weeral 10 dagen geleden dat ik gelopen had, en ben pas dik een maand herstart. Maar er toch in geslaagd om het vol uur uit te lopen. Ik heb mijn intervallen niet te pittig gemaakt, gewoon versnellinkjes, geen sprints, en ging wel lekker, was ook heel fijn loopweer, met een mooi herfstzonnetje.
Ik heb de garmin fenix 7s sapphire solar. De cream gold titanium met light sand polsband.
Hij is duur, maar het echt waard.
Supervixen schreef:Ik denk dat die instinct 2 veel meer functies mist dan de mijne, gezien het prijsverschil.. dat is er niet voor niets.
Ik vind hem ook een stuk minder mooi en vrouwelijk, maar dat is persoonlijk.
Maar goed, heb je minder budget dan kun je ook voor een uitgebreide forerunner kijken.
Karin_deB schreef:@hwn, altijd leuk een koopje
@Befunny, goed gedaan!
Wat is de tijdslimiet bij de 21km?