Askja schreef:Lees even goed wat je hier feitelijk zegt...
Ik denk dat mensen zo fel op jouw posts reageren omdat er nogal eens een heel vervelend, veroordelend ondertoontje in zit. En omdat je werkelijk alles puur beziet vanuit je eigen 'jong, slank en gezond'-perspectief. Dat is je goed recht, maar dan moet je ook niet vreemd opkijken dat je tegengas krijgt.
Ik heb het niet over mij alleen. Ik heb het over alle jongeren en kinderen die met de nek worden aangekeken.
Lees even terug. Ik ben niet de enige met een vervelend ondertoontje en ik ben zéker niet degene die anderen die wel enten veroordeelt of in persoonlijke berichten gaan neuzen om een ander allerlei reden aan te dragen om iemand over te halen.
Ik veroordeel ook geen rokers, mensen met overgewicht of wie dan ook. Ik vind dat iedereen recht heeft op zijn eigen mening, zijn eigen keuzes én zorg.
Ik veroordeel wél de regering, die het algemene belang van gezond leven niet onder de aandacht brengen, die gezond leven niet motiveren, die cijfers zo draaien dat het in het straatje past. Óok veroordeel ik de farmaceuten die na twee jaar nog steeds geen goed medicijn hebben ter genezing van Corona.
Ook bij Kanker is vastgesteld dat bijna alle kankerpatienten een selenium tekort hebben. Wat hoor je daarover? Niks.
Citaat:
Wetenschappelijk onderzoek toonde aan dat subklinische tekorten mogelijke gevolgen hebben voor een verhoogde incidentie van bepaalde vormen van kanker en hart- en vaatziekten, evenals voor een verhoogde gevoeligheid voor virale infecties.
https://www.pharmanord.nl/static/CKFind ... 00704b.pdf