Es_ther, ik durf de foto van nu ook niet te plaatsen hoor. De foto is 20kg geleden. Iets met kg terug vinden als je niet meer kan sporten en dat compenseert met eten..
Wat een heerlijke blij foto! Ik vind je er goed uit zien!
Roosch, wat ben je lekker bezig

MoniekJ, Ook herkenbaar. Wilde ook nooit op de foto, nu toch wel jammer dat ik zo weinig foto's heb.
Meestal doe ik het liefst alleen. Toch vrijer en vind het gewoon eng als andere mensen kijken

Wat scheelt het veel op je foto. Super knap gedaan!
Gaucho, positief zelfbeeld helpt zeker. Alleen zo jammer dat die zo lastig is te vinden. Met een positief zelfbeeld gun je het jezelf ook veel meer, is mijn idee.
Thuis ga ik je recepten even lezen, misschien zie ik er nog wat lekkers in staan.
Meer dan 20km hardlopen, wat goed! Hoe heb je dat opgebouwd? Mooie trotse punten!
Vjestagirl, bij mij helpt het om een luisterboek of podcast te luisteren in de sportschool of tijdens het wandelen. Dan ben ik mezelf een stuk minder bewust van de omgeving, waardoor ik het niet meer eng of saai vind.
Tirzasara, haha zie het shetje al voor me. Je mag de draver die ik verzorg wel lenen. Die stapt zo snel dat ik moet joggen.
Wat zag je er goed uit! Gek he dat we het dan toch niet genoeg vinden. Hopelijk lukt het om weer richting je doel te gaan. Succes!
Snippergroen, zeker heel apart dat je eigenbeeld zo anders kan zijn. Goede afspraak met jezelf. Ben benieuwd of je gevoel het ook zegt op dat moment.
Snap door het afvallen ook steeds beter mensen met een eetstoornis. Elke keer valt weer iets nieuws op wat er weer af moet, die grens met te ver gaan is niet heel groot. Tevreden zijn met je lichaam komt denk ik ook niet op een bepaald fysiek punt, maar is bijna 100% mentaal denk ik.
Wat een mooie trotste punten!!
momenteel zit ik niet zo lekker in m'n vel en vind ik trots zijn lastig. Het enige waar ik nu op kom is: ik ben trots dat ik eerder al heb laten zien dat afvallen mogelijk is. Ook trots dat ik het toen bijna 2jaar stabiel heb gehouden.
Sharani, stelt niet veel voor? Ik vind het een harstikke mooi begin! Je hebt het toch maar weer gedaan.
MuSLi, Leuk idee die ijsjes. Ziet er nu al lekker uit, de blije ijsstokjes doen het hem, haha
Gamova, Snap dat het nu even lastig voelt. Maar al bijna 20kg afgevallen is ook iets om trots op te zijn!
Beterschap! Hopelijk valt het mee. Smaak weg kan een voordeel zijn, is snaaien ook niet lekker