Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
Liep als ik vrij was weleens op woensdag voor de lunch bij ons in de buurt een soort foodcourt naar binnen, FOUT!!! Tussen 10 en 12 was daar dus de tietbar geopend, zitten ze daar met tig mutsen met koters die aan een tiet aan het lurken zijn. Borstvoedingcafé noemen ze dat
Cayenne schreef:Borstvoedingsmaffia? Is flesvoeding volgens hen dan een no-go?
Ik had er nog niet eerder van gehoord
wat je zelf doet is jouw zaak Berdien schreef:Ja dat is toch wel het grote voordeel van katten ten opzichte van kinderen. Poes doet alles keurig op de bak, en ik ruim dat 1x per dag op. Niks geen spuitluiers, ongelukjes of andere smerige dingen. Enige wat ze doet is af en toe overgeven, maar zelfs dat is minder vies dan wat er uit kinderen komt
Maar als het consultatiebureau zegt dat flesvoeding ook kan, dan is dat toch geen probleem?
Jaren geleden had mijn moeder een vriendin met jonge kinderen (geloof 5 en 7 jaar oud of misschien een jaar ouder). Maar die kregen op die leeftijd ook nog gewoon de borst
En ook terwijl ze op visite waren. Dus hoppa, dan ging de trui omhoog, BH uit en hingen er twee best grote kinderen aan de tet.
Wist gewoon niet waar ik moest kijken
Het zou natuurlijk moeten zijn en met een baby kan ik het hebben maar hoef het niet te zien, maar zodra ze ouder zijn vind ik het wel gewoon vies hoor.. Brrrr! Mando schreef:Al was vent gisteren niet zo blij toen 1 bleef kotsen.. maar goed dat is minder erg als strontluiers
Ik heb er ook een die eens in het jaar ofzo niet lekker is en als ik haar dan een maaltje gekookte kip voorzet (of twee kleine maaltjes met wat tijd ertussen) is ze weer helemaal de oude

maar ik waardeer het wel als iemand even aangeeft of vraagt ivm borstvoeding. Ik hoef inderdaad niet zomaar spontaan een tiet in mijn zicht, ook al heb ik er zelf 2.