Maar heeft de consulent van modifast ze niet dan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
N0a schreef:Zo wat eet jij weinigdat zou ik echt niet kunnen volhouden hoor.
Aleeneh schreef:Het eten van vandaag:
Ontbijt: Bakje magere yoghurt
Tussendoor: Een banaan
Lunch: Twee bruine boterhammen met kipfilet
Tussendoor: Stukje komkommer of een rijstwafel (ben ik nog niet over uit)
Avondeten: Mosterdsoep met stokbrood
Ik vind het ook nog wel lastig met wegen hoor. Wij hebben een weegschaal die alleen maar hele en halve kilo's aangeeft en ik heb het idee dat die niet altijd even nauwkeurig is. Moet misschien toch maar eens een nieuwe aanschaffen aankomende maand als ik op mezelf ga.
Shakes... ik kan me er maar heel slecht iets bij voorstellen, maar het lijkt me echt vreselijkMaar zit toch te twijfelen of ik niet eens wat drastischere maatregelen moet gaan nemen en toch maar zoiets moet gaan doen.
Madeira_ schreef:Dipstaartje, gelukkig niets gebroken! Wel vervelend zeg, beterschap!
Ik vind het ook erg weinigik zou nog een stuk fruit erbij doen + een boterham extra.. ik weet niet wat voor beweging je doet op een dag?
lonneke_ schreef:Wat is iedereen goed bezig![]()
Ik zit eindelijk onder de 80, zit nu op 79.6 kg![]()
Wat is het beste moment van de dag om te wegen? En dan niet wanneer je het lichtst bent, maar wanneer is het meest betrouwbaar?
liespower94 schreef:Altijd op hetzelfde moment en smorgens omdat je per dag verschillende hoeveelheden voedsel verwerkt en eet
cass1991 schreef:lonneke wat goed! dat is mijn eerste doel onder de 80 komen! ben nu 83 kg(begonnen op 86,5) ik weeg me altijd sochtends na het plassen
maar dan nog kan het verschillen per dag want de ene dag voel ik dat ik een opgeblazen gevoel heb en dat zie ik dan ook wel terug op de weegschaal!
dipstaartje schreef:kom net terug van het ziekenhuis
kreeg om half 1 telefoontje van school dat dochterlief gevallen was
en dat ze het niet vertrouwde
dus even langs de dokter en daarna door naar het ziekenhuis voor een foto
maar gelukkig niet gebroken
ze was al bang dat ze aankomend weekend geen wedstrijden kon zwemmen
en begin mei heeft ze sprint kampioenschappen dus ze was heel blij met alleen een kneuzing
Frummels schreef:Gefeliciteerd lonneke! Super goed!
Aleeneh, ik heb ook het probleem dat ik vaak op school oid moet lunchen, maar ik maak dan smorgens een salade om mee te nemen. Bijvoorbeeld tomaat met mozzarella, basilicum en olijfolie met balsamico, of een pastasalade. Dat is makkelijk in een bakje mee te nemen met een zakje er om heen!