Zo een schema heb ik gister ook gezien (nog niet ontvangen) volgens mij waren die tijden wel iets sneller? Maar zeker weten doe ik het niet meer. Wel fijn zo een leidraad.
Wauw wat een mooie loop heb je gemaakt Goof. Prachtige plaatjes. En die zwijntjes

@Aight, deze les ga ik niet geven, want deze gym is een uur van mijn huis. Ik ga op zaterdag de les geven met de traditionele body bikes ipv de dinsdag avond. En af en toe val ik in bij een andere gym op weer andere fietsen waarvan ik de naam zo even niet weer maar die werken ook met lampjes, kleuren en vermogen.
Ieris, lowa ken ik wel maar dan als wandelschoenen.

Laatst zag ik ook al iemand bij de bootcamp met salamon trail schoenen. Dat ken ik ook alleen als wandelschoen. Blijft toch altijd bijzonder hoe een schoen van de ander kan verschillen terwijl je echt BIJNA hetzelfde model besteld.
De baan ligt hier in het dorp, 4 km verderop. ik roep al jaren, ik moet weer mee gaan trainen maar ik had al zoveel te doen. Nu de dinsdag avond vrij komt van het spinnen wil ik het wel echt gaan toevoegen in mijn training. Het nadeel is dat ik op dinsdag thuiswerk en dus in mijn pauze kan gaan lopen. Dat geeft in de avond ruimte voor mijn man om te trainen maarja.
Toch weer een mooie 19km en 400hm gevonden. De zevenheuvelen is al over een maandje

Oe Sv daar zou ik ook heel erg tegenop zien. Dapper dat je het doet. Hopelijk, als het allemaal klaar is, ben je er heel blij mee en kun je er de rest van je leven mee vooruit.
EN mooie training heb je gelopen!
Gister dus op de baan getraind. Voelde me de hele dag al moe en had zware benen. Ben sinds 2 dagen weer aan het werk na 6 weken vakantie en dat kost ook weer een bak energie.
Anyway, we begonnen met een warm up door het bos van 3km.
Daarna een stukje loopscholing met een ladder en wat sprintjes.
En toen kwam het programma van de training zelf. 3x3200! Dus 9600m interval

Ik had juist gehoopt op wat kortere stukken en wat explosiever werk maar met de ten miles de volgende maand zijn ze nu daar specifiek voor aan het trainen. En ik verwacht niet dat ik dan wel opeens vooraan loop