Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Slim om even langs de fysio te gaan, ben benieuwd wat hij zegt. Hopelijk alleen een verrekte spier ofzo.
Ik had studiedag en die was eerder klaar dan op de planning stond, dus een heerlijk rondje gelopen. Was zulk fijn loopweer! Eerst 12km, toen even langs de wc thuis en toen nog 2km.
Productief dagje: 2km gewandeld vanmorgen voordat ik naar school ging, 27km gefietst naar en van het werk en 14km hardgelopen.
Ik was nog niet hersteld van gisteren vond garmin, dus nu moet ik 62 uur herstellen denkt ie.
Supervixen schreef:Nou mijn ISU 100km blijft een droom, want de tijdslimiet wordt 13 uur en dat haal ik niet. Heel jammer.
Dan toch misschien gaan trainen om hem zelf te lopen in het bos bij mij in de buurt. De meivakantie of hemelvaart is dan haalbaar qua tijd.
lies_sparkle schreef:Supervixen schreef:Nou mijn ISU 100km blijft een droom, want de tijdslimiet wordt 13 uur en dat haal ik niet. Heel jammer.
Dan toch misschien gaan trainen om hem zelf te lopen in het bos bij mij in de buurt. De meivakantie of hemelvaart is dan haalbaar qua tijd.
Dit klopt niet volgens mij. De ISU bij ons in Gasselte had een limiet van 17 uur
Supervixen schreef:lies_sparkle schreef:
Dit klopt niet volgens mij. De ISU bij ons in Gasselte had een limiet van 17 uur
Ik heb net een mail gehad dat het ivm de regels nu 13 uur is. Om 7 uur starten en 20 uur binnen zijn.
BeFunny als ik zelf loop zou ik een stuk buiten het bos kunnen lopen, maar met Hemelvaart is het in ieder geval 15 uur lang licht en dat zou ik in principe moeten redden.
Supervixen schreef:Karin_deB schreef:Even nieuwsgierig SV, wat voor tijd vermoedt je dat je zal lopen als je de 100km doet?
Ik heb 77km in 11 uren gelopen inclusief pauzes, dus ik gok op zo'n 14 of 15 uur.
Goed gelopen Musli!