Dat te dik voelen herken ik heel goed. Ik schaam me nog steeds voor mezelf, durf ook geen foto’s van mezelf te posten ergens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniekJ schreef:Voor sommige sporten is het idd niet handig om alleen te doen. Klimmen is wel gaaf!
Soms is het wel heerlijk om alleen te gaan, maar soms heb ik schop onder mijn kont nodig. Ik denk ook omdat ik gewoon niemand ken hier. Ik woon omgeving Leerdam/Gorinchem, maar sport in Nieuwegein en Tiel
![]()
Wisselende diensten is het lastig om steeds af te spreken met iemand idd.
MoniekJ schreef:Ik ben ook jaloers![]()
En bedankt voor de recepten, kan ik wel wat mee.
Ik heb wel een vergelijking foto, al is die ook alweer oud. Let vooral niet op mijn kreukel shirt
[ [url=m/1iPGnT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Snippergroen schreef:Toch bizar hoe je naar jezelf kan kijken he.. Ik heb last van coronakilo's (waren er 11 in totaal, nu 7kg kwijt) en heb echt tegen mezelf gezegd dat als ik straks weer op mijn pre-corona gewicht zit ik echt NOOIT meer mag zeggen dat ik mezelf dik vindIk wil vanaf daar nog een paar kilo kwijt, maar het woord 'dik' mag ik dan gewoon echt niet meer in de mond nemen.
En toch merk ik dat ik best snel wen aan wat ik in de spiegel zie. Waar ik dan eerst trots ben omdat ik duidelijk zie dat ik ben afgevallen, kan ik een week later naar mezelf kijken en denken sjesus. Ik merk ook dat ik kritischer word. In het begin was het 'er moet vet af' en nu wordt het 'er moet dáár vet af'. Ik ben nu wel echt bezig met de positieve mindset en focussen op wat ik al heb bereikt. Het heeft geen zin je met anderen te vergelijken of met een ideaalplaatje. Ieder lichaam is uniek
Es_ther schreef:Vjestagirl schreef:Ik ben best een beetje jaloers op alle prachtig mooie lichamen hier...
+1
Gamova schreef:Na mijn zwangerschappen besef ik pas echt hoe zonde het is dat ik nooit heb "genoten" van mijn lichaam zoals het was. Nu probeer ik vooral weer trots te zijn op mijn lichaam en inderdaad op wat ik al bereikt heb. Dat is wel lastig als je al een tijdje stil staat en de motivatie even niet kunt vinden. Ik kom van 97 kilo. Weeg nu ongeveer 78-80 kilo. Doel is om onder de 70 te komen.
Sporten zit er nu even niet in, ik heb voor de derde keer corona![]()
Sinds vandaag ook mijn smaak kwijt dus mijn miso soep met noedels was meer structuren proeven dan dat ik er echt van kon genieten