Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:Maandag mag ik naar BlackbearWaarschijnlijk komt de nieuwe tattoo op mijn rug, tussen mijn schouderbladen. Hebben jullie nog tips qua kledij? Ik moet die dag na het zetten nog een nachtshift gaan werken met bijhorende ziekenhuiskleding. Zou ik er best nog een aansluitende hemdje dragen onder mijn pakje of een lossere shirt (of gaat dat net meer schuren?)
Willl65 schreef:Farjen schreef:Maandag mag ik naar BlackbearWaarschijnlijk komt de nieuwe tattoo op mijn rug, tussen mijn schouderbladen. Hebben jullie nog tips qua kledij? Ik moet die dag na het zetten nog een nachtshift gaan werken met bijhorende ziekenhuiskleding. Zou ik er best nog een aansluitende hemdje dragen onder mijn pakje of een lossere shirt (of gaat dat net meer schuren?)
Gewoon ruime shirt.
Farjen schreef:Willl65 schreef:Gewoon ruime shirt.
Ik moet sowieso mijn pak dragen, zoiets dus:
https://www.capabel.nl/media/14307/chs-04-565x400.jpg
Is enkel dit ok? Het is wel wat een ruwere stof vandaar dat ik dacht om er iets onder te dragen
Brittjuh97 schreef:Robin_Rikkie schreef:Een chrysant, meiklokjes (voor 2 pony’s waarvan eentje ingeslapen in september) en zwarte kleine vogeltjes op mn enkelgewoon alles heel simpel en klein
Oh gaaf!