Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) bij Ici paris xl als je member bent! Kreeg net de code door in de mail, dus heb een nieuwe Naked 3 en 2 vice lippenstiftjes besteld. Stoute ik

k weet zelfs het merk niet meer.
Cer schreef:Had die adventkalender wel al open moeten zijn, of hoe werkt dat![]()
![]()
Ik heb een adventkalender voor mezelf gekocht #verrassingk weet zelfs het merk niet meer.
Maar bij Boozyshop kreeg je dan ook nog een verrassingspakket twv 80 euro en gezien ik kwasten nodig had, kwam ik aan het benodigde bedrag.. Ben beniewd
ik kreeg ook de mail van die goodiebag trouwens. Ik twijfel nog, heb ook kwasten nodig haha 
Cer schreef:Had die adventkalender wel al open moeten zijn, of hoe werkt dat![]()
![]()
Ik heb een adventkalender voor mezelf gekocht #verrassingk weet zelfs het merk niet meer.
Maar bij Boozyshop kreeg je dan ook nog een verrassingspakket twv 80 euro en gezien ik kwasten nodig had, kwam ik aan het benodigde bedrag.. Ben beniewd

wat mini's van Ofra, waar ik al geinteresseerd in was, een paar maskers, een mooie kwast.. Een vreselijke neon roze lippaint
altijd leuk voor carnaval ofzo.. een sponsje..en een palet van iets, met nude kleuren (althans, meer oranjerozebruin dan nude, maar ik vond t leuk
)
Djilna schreef:xU_Blinghx schreef:Whoop ik heb de mascara van primark die op toofaced bts leek gehaald.
Ik ben er super tevreden over! Na een hele dag zat ie nog op zijn plek en zelfs na het sporten zat ie mog goed. Nieuwe favo gevonden
Oh dat klinkt goed. Ga ik onthouden!
Marrit13 schreef:Djilna schreef:Whoop ik heb de mascara van primark die op toofaced bts leek gehaald.
Ik ben er super tevreden over! Na een hele dag zat ie nog op zijn plek en zelfs na het sporten zat ie mog goed. Nieuwe favo gevonden
Oh dat klinkt goed. Ga ik onthouden!
[/quote]

Wel mooi effect voor de lengte! Misschien 2 extra lagen voor het volume dan