Zijkant van mijn kuit was lang niet zo erg.. deze is inderdaad erg heftig.. haha.. Gaat inderdaad vanzelf weer over een dan ben ik het weer vergeten.. hihi.. na de zomer weer de volgende namelijk. Haha
Vond mijn kuit ook echt vervelend. Heb hem aan de zijkant zitten. Zag vandaag iets wat lijkt op een stukje huid wat ofwel niet goed gepakt heeft, ofwel beschadigd is door de ontvelling. Gelukkig Is het maar miniscuul en valt het niet echt op. Binnenkort maar eens horen wanneer Radoslav weer in de shop is en het nodig vind om hem bij te werken, ik geloof dat het pas in de zomer was.
Het zetten vond ik ook een eitje.. maar nu de Day after vind ik het wat minder. Zijkant ook minder last van.
Bovenbeen vond ik het zetten nou ook niet echt pijnlijk.. was goed te doen.
superpony
Geplaatst: 01-03-17 18:46
Het verbaasd me anno 2017 echt. Een supermarkt of bioscoop die moeilijk doen over tattoo's?? Kom op zeg. Ze zeggen ook niks tegen hun personeel als ze stinken. Erger nog; hier in de Lidl liep een manager die altijd naar zweet stonk. Heb het maar gewoon een keer duidelijk gemaakt. Schoon, vriendelijk, beleefd en goed in je werk is veel belangrijker en daar lijkt niemand om te geven. Zo, dat is eruit.
Ik vind dat poes/hartje heel beschaafd en lief. Moet kunnen.
Maar iedereen zei tegen me dat de ribben een van de pijnlijkste plekken is, ik heb echt geen centje pijn gehad, dus zo zie je maar hoe het verschilt
Air
Geplaatst: 01-03-17 19:18
Als je twijfelt mbt werk: doe het dan niet. Bedoel hier zitten veel open minded mensen die tattoos juist mooi vinden(en daarom dit topic volgen), maar onder werkgevers en bedrijven verschilt het zo erg. Ik ken zelfs callcenters die er moeilijk over doen terwijl je dan dus geen enkel klantcontact hebt. Dus niet doen of je moet het (mocht het niet zichtbaar mogen zijn) op een voor dat beroep toepasselijke manier kunnen afdekken.
Thanks voor de reacties trouwens! Fijn dat er net zo over gedacht wordt. Ik ben nogsteeds tattoovrij namelijk. Vorig jaar niet meer aan toegekomen om een nieuwe afspraak te maken met Clair Obscura, haar vorige week alleen de vraag gesteld via fb of ik voor een nieuwe afspraak via fb of liever via de mail wat moest sturen en zelfs daar komt geen reactie op. Hoe goed ze ook is en hoe aardig ook, ik vind dit gewoon irritant en heb geen zin om weer hetzelfde te krijgen als vorig jaar. En ondertussen dus 2222 tegengekomen via fb.
Ik had mijn vaste baan al toen ik mijn backpiece liet maken. Droeg toen nog verplicht uniform dus goed te bedekken. Inmiddels hoef ik geen uniform meer (management assistente) en zie je soms wat van de tattoo onder de kleding vandaan. Ik denk dat twijfel nee betekent. Als je het echt wil kun je voor werk ook afdekken,desnoods met stukje verband.
Ik vond het zetten wel vreselijk. Ook iets van 3 uur. Ik vond het van de eerste lijn tot de laatste echt ERG. Ik heb 3 uur met mijn kaken op elkaar gezeten, en ik heb de stoelleuning fijngeknepen. En af en toe oer geluiden gemaakt. Het voelde (bij mij) van het begin tot het eind alsof ze met een stuk glas in mijn kuit sneed.
En de ochtend erna kon ik amper lopen. Vooral als ik op de bank had gezeten en dan opstond. Poehee,dat was niet grappig.
Ik zal nooooooooit meer mijn kuit laten tatoeëren. Echt gewoon niet.
Ik had meer met de verzorging dat het echt goed gevoelig was, en spierpijn van het zitten in de rare houding, dus wat dat betreft heb ik geen last gehad. Vooral het laatste uur tijdens het zetten vond ik wel erg pittig.
Helene83
Geplaatst: 02-03-17 00:49
Bij mij duurde het 3,5 uur.. het laatste half uur was uhmmm, iets minder prettig. En inderdaad! Als ik op sta, dan lijkt het even goed te gaan, maar dan komen die pijnscheuten, verschrikkelijk! Hij had me als verteld dat bij het opstaan 's ochtends, ik eerst even op de rand van mijn bed moest gaan zitten en af wachten wat komen gaat, anders kan je zo neer vallen zei hij..
Hier mijn nieuwe aanwinst.. van velen niet echt hun smaak denk ik.. maar zal hem dan toch maar plaatsen. Hier is hij net gezet.. hier en daar wat bobbelig van het wondvocht.. En dat is er niet minder op geworden..
Haha.. klinkt gezellig dat meeleeshoekje.. Bedankt voor de leuke reacties.. Moet inderdaad echt je smaak zijn.. Hij past leuk bij mijn voodoo en mijn sugarskull die op mijn been staan. Na de zomer komt de volgende.. ook op mijn been. Heb nu echt behoefte om met mij pootje in een ijsbad te gaan zitten, lijkt wel een olifantenpoot.
Wat betreft tattoo's op zichtbaardere plaatsen.. ik begrijp eigenlijk niet waarom er nog steeds afkeurend over wordt gedaan.. Iedereen is uniek en zou het zelf bijna discriminatie vinden als je op tattoo's wordt afgerekend. Of het moet echt aanstootgevend zijn, iemand met een hakenkruis in zijn nek zou ik ook niet bij de oudjes zetten..
Courses
Geplaatst: 02-03-17 08:34
Mijn bovenbeen was m'n eerste tattoo en meteen 4.5 uur zitten. Vond het prima te doen, enkel op het eind de witstukken was echt janken en vloeken Was wel heel nerveus daarna want m'n tweede tattoo was gelijk m'n sternum en die was met 3.5 uur ook eigenlijk prima uit te houden ondanks dat de berichten wat anders vertelde. Mandy zei toen dat ze wel had verwacht dat dat wel goed kwam na die eerste op m'n bovenbeen haha.
Tja, ik snap de afkeer ook niet maar als je twijfelt: Doe het dan inderdaad niet. Wij vinden het allemaal tof en mooi maar er zijn duizenden mensen die daar anders over denken, laat dat nou net je toekomstige leidinggevende zijn