Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 11:13

Moge, hoop dat de foto upload nu wel meewerkt >;)

Vanochtend lekker nog even van het zonnetje geprofiteerd tijdens een rondje door het dorp.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lizard

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 11:14

Erg leuk!

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 11:14

Wat een prachtige plaatjes gaucho, heerlijk <3 <3 <3
Het begint hier nu te onweren...

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 11:28

Mooi!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 11:45

Die 1e is mooi zeg!

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 12:11

Gaucho, wat een prachtige ochtend! Mag ik vragen in welke regio je woont? Het lijkt me heerlijk om dat zo dicht bij huis te hebben.
Ochtendwandelingen zijn voor mij op het moment nog geen doen, dat kost teveel tijd vanuit mijn huis middenin een grote stad. Maar over een paar weken ga ik verhuizen naar een plekje 150 meter van de bosrand, dan zal dat allemaal ingehaald worden *\o/* .
Van het weekend ook veel heel erg mooie foto's gezien, maar wij kregen de sleutel van ons nieuwe appartement, dus ik had het druk en er is weinig blijven hangen. Heel veel plezier nog iedereen die op vakantie is!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 12:22

Het was een mooie ochtend! Vanuit de nachtdienst onderweg naar huis lag de Leusderheide er ook prachtig bij <3

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 12:22

Wat een heerlijk vooruitzicht Prulletje *\o/*

Ik heb 7 jaar geleden de stap gemaakt om vanuit groot Amsterdam te vertrekken, op zoek naar meer ruimte en een huis met tuin. Ik woon nu 15 kilometer buiten Amsterdam, in Uithoorn. Helemaal niet zo een heel spannende omgeving dus :D Maar wel heel veel groen. En ik woon vlak aan de rand en aan het 'bos' en loop zo de polder in / langs de Amstel. Laatste foto's zijn het centrum van Uithoorn, aan de Amstel.

Op termijn zou ik wel helemaal weg willen uit de randstad, tot die tijd woon ik hier erg fijn, zeker in combinatie met de reistijd naar Amsterdam.

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 15:02

Ik ben best wel moe van mijn 2de prik.
Ben blij dat ik vandaag vrij genomen had.
Vandaag alleen maar een eindje rondgereden.
Ongeveer om het drents friese Wold.
Afbeelding
Afbeelding

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 15:09

Heel mooi die eerste foto Gaucho!
Even rustig aan doen Lizard :)

Voelde me vandaag gelukkig weer fit genoeg om een rondje te doen. Maar het was wel echt heel vies plakkerig weer zeg..

Afbeelding
Uitzicht vanaf achtertuin, vertrekpunt :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 15:10

Oh,dat is ook weer leuk!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 15:15

Wat een mooie foto's Gaucho, de water foto's zijn voor mij de favorieten. Zo mooi en zo Nederlands <3

Prulletje, wat een mooie vooruitzichten. Super gaaf.

Lizard en Dide neem je rust! Hoe meer jij je rust neemt hoe minder last je waarschijnlijk zult hebben. Althans zo lijkt het bij mij in de omgeving. Jullie foto's vind ik erg mooi.

Vanochtend bijna 12 km rondje gelopen en het was leuk en gezellig. Het was het rondje dat ik ooit met Hercule deed en waar ik oortjes foto's nog van heb
[ITP] Oortjes topic in het mooie Frankrijk

Dus nu heel bewust andere foto's gemaakt. Wat ik erg fijn vond was dat ik het heel vlot liep, dus fysiek ben ik nog steeds OK ondanks dat ik door hard werken in de tuinen en gîte minder gelopen heb laatste weken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze vriendjes kwam ik tegen. VOlgens mij zijn het heuse mini paardjes en geen shetlanders

Afbeelding

Afbeelding

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 15:18

Erg mooie foto's,Pien!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 15:27

Leuk om zo ook een kijkje te nemen in jouw omgeving in Frankrijk Pien!

Ik doe het lekker rustig aan, ga nu lekker bankhangen. Vanochtend looptempo ook flink teruggeschroeft om het een beetje rustig aan te doen. Meestal loop ik tegen de 9 minuten per KM, nu 12 :)

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 16:07

Prulletje wat fijn dat je zo dichtbij het bos gaat wonen!
Ik geniet erg van de foto's die voorbij komen, echt heel mooi

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 19:31

Ook hele leuke foto's in je oortjes topic van toen Pien. Die prachtige, lieve Hercule genoot er ook heerlijk van :knuffel:

Het was vandaag even wachten tot het droog was, maar alsnog vanavond een klein rondje gelopen, wat is het vochtig warm buiten!
Leuke beestjes tegengekomen en een ontsnapt schaapje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 19:41

Citaat:
Ook hele leuke foto's in je oortjes topic van toen Pien. Die prachtige, lieve Hercule genoot er ook heerlijk van

Klopt en dank je wel <3 . Het helpt me om meer en meer de leuke dingen terug te kijken die we deden, want Hercule, mijn grote vriend wordt zelfs na 2 jaar nog te zeer gemist. Vandaar dat ik af en toe de toffe dingen memoreer.

Mooie foto's Bootsiebobs en die gele vogel is waarschijnlijk een geel gors maar zou ook een cirlgors kunnen zijn. Maar ik hou het op de geelgors.

Mooi schaapje wel <3

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 20:27

Wat is ons land stiekem toch mooi hè :o
Jammer genoeg heb ik deze week amper tot geen tijd om te lopen, misschien nog ergens op een avond als het een beetje weer is.. vanaf donderdag mogen we wel weer bij ons de polder in *\%/* . Was vanaf maart afgesloten vanwege broedseizoen. Dat maakt savonds een rondje maken wel een stuk makkelijker!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 21:15

Ik had vanmorgen geen energie om te wandelen. Weinig geslapen. We hebben toch besloten om het huis niet te kopen waarvan het bod was geaccepteerd. We hebben nu wel goed voor ogen wat we willen maar het was een moeilijke keuze om dit niet door te laten gaan.

Na mijn werk dus maar even mijn hoofd leeg gemaakt met een wandeling.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 22:08

gaucho schreef:
Moge, hoop dat de foto upload nu wel meewerkt >;)

Vanochtend lekker nog even van het zonnetje geprofiteerd tijdens een rondje door het dorp.

[ [url=m/xqOz1k.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LcayVN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3sk5UT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GkqyXN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/B2FX8d.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EcTBMJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8ZjR83.jpg]Afbeelding[/url] ]

De foto met de koeien <3
DideH schreef:
SdaphneS schreef:
Oh daar komt een dreigende lucht aan zeg.

DideH welk vaccin heb jij gekregen? Hopelijk is je koorts snel weg.Ik heb nog nergens last van. Alleen wat moe, maar dat kan ook door de wandeling komen.

Ook Janssen, gister nergens last van, maar nu sloeg het toe. Maar volgens mij is het geen hogere koorts geworden dan toenstraks, dus dan valt het hopelijk mee :)
Ben deze week eindelijk een weekje vrij, dus hoop toch een hoop stappen te zetten deze week :+

Hoe gaat het nu?
Ik heb veel last, ben ook niet aan het werk geweest vandaag. Koorts, hoofdpijn en algehele malaise. :+
pien_2010 schreef:
Wat een mooie foto's Gaucho, de water foto's zijn voor mij de favorieten. Zo mooi en zo Nederlands <3

Prulletje, wat een mooie vooruitzichten. Super gaaf.

Lizard en Dide neem je rust! Hoe meer jij je rust neemt hoe minder last je waarschijnlijk zult hebben. Althans zo lijkt het bij mij in de omgeving. Jullie foto's vind ik erg mooi.

Vanochtend bijna 12 km rondje gelopen en het was leuk en gezellig. Het was het rondje dat ik ooit met Hercule deed en waar ik oortjes foto's nog van heb
[ITP] Oortjes topic in het mooie Frankrijk

Dus nu heel bewust andere foto's gemaakt. Wat ik erg fijn vond was dat ik het heel vlot liep, dus fysiek ben ik nog steeds OK ondanks dat ik door hard werken in de tuinen en gîte minder gelopen heb laatste weken.

[ [url=m/u6V4zO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/S82aNW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/dBvq9E.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xoGU5F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze vriendjes kwam ik tegen. VOlgens mij zijn het heuse mini paardjes en geen shetlanders

[ [url=m/RNwg86.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/17NbQq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een leuke foto's weer. Ook een flink stuk gelopen. Is het bij jullie nog erg warm of valt dat mee?
Bootsiebob schreef:
Ook hele leuke foto's in je oortjes topic van toen Pien. Die prachtige, lieve Hercule genoot er ook heerlijk van :knuffel:

Het was vandaag even wachten tot het droog was, maar alsnog vanavond een klein rondje gelopen, wat is het vochtig warm buiten!
Leuke beestjes tegengekomen en een ontsnapt schaapje
[ [url=m/aViog6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9NW6HI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bKT3H4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KRMMLJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MmqDp8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cQ7Y2a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PtvzIt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/21kxls.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Vd9MAl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi al die verschillende dieren op de foto! :j
Sure_lee schreef:
Ik had vanmorgen geen energie om te wandelen. Weinig geslapen. We hebben toch besloten om het huis niet te kopen waarvan het bod was geaccepteerd. We hebben nu wel goed voor ogen wat we willen maar het was een moeilijke keuze om dit niet door te laten gaan.

Na mijn werk dus maar even mijn hoofd leeg gemaakt met een wandeling.
[ [url=m/bw6ojO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1eIW3D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AqkP4e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pt4akR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/voDXG1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pgZfOP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lastig om zo'n beslissing te nemen lijkt mij.
Hopelijk komt er snel wat anders op jullie pad.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 23:09

Afgelopen zaterdag met een paar vrienden een rondje sightseeing Maastricht. Bijna 10 km uiteindelijk. Beetje aan de royale kant voor mij, maar was wel even fijn, een middagje kletsen en lopen.

Afbeelding

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 23:20

Jammer, Sure_Lee! Gaan jullie wel nog op zoek naar een ander huis?
Wel prachtige foto's, ik hoop dat het wandelen geholpen heeft.

Gaucho, ik zou aan de hand van je foto's niet denken dat je eigenlijk nog middenin de randstad zit :) . Kan me voorstellen dat je voor nu lekker op je plek zit, een beetje stad en een beetje land.

Pien, wat een prachtige omgeving daar en wat hadden jullie een heerlijk stralend blauwe lucht.

Bootsiebob, wat een heerlijk schaap, zo trots poseren naast het hek :+ .

Sterkte aan degenen die last hebben van de prik!

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 08:21

Een dappere keuze Sure_lee. Een huis mag best aan al je wensen voldoen, het is de bedoeling er lang van te kunnen genieten. Het juiste huis komt echt wel op jullie pad. Wandelen helpt mij ook goed om het hoofd wat leeg te maken, ik hoop dat het een beetje geholpen heeft. Het leverde in elk geval erg mooie foto's op, wat een mooie omgeving!

Femke, leuk Maastricht wandelde ik ook wel eens. Een mooie (grote!) ronde die jullie gelopen hebben. Het Frontenpark is klein maar mooi en een leuke afwisseling met de stadse omgeving. Ik heb er eens een heel vossengezin gezien. Was de binnenstad druk op zaterdag? Dan is de rust tussen het groen een mooie afwisseling.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 08:36

Klinkt gezellig de ronde door Maastricht, dat ik een hele mooie stad vind.
Wouw Sure_lee pittige keuze. Moet je nu 10 % betalen of niet? In Nederland heb je jouw huis wel zo verkocht. Ik vind de markt zo overspannen dat ik altijd eerst nieuw huis zou kopen en dan pas mijn eigen huis zou verkopen iets dat steeds meer mensen doen.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:40

Je hebt in NL na het tekenen van het koopcontract nog 3 dagen bedenktijd en kun je er nog zonder opgaaf van reden van af.. We hadden het contract nog niet getekend dus niks aan de hand. Alleen vervelend voor de verkopers en de verkopende makelaar.

We hebben ons eigen huis al verkocht en daar moeten we 1 september uit. We willen graag iets hypotheekvrij terug kopen dus we hebben eerst het geld van ons huidige huis op de bank nodig om een ander huis aan te kunnen kopen.

Daar kwam voor ons de druk een beetje vandaan dat we graag snel een nieuw huis willen. Maar we hebben nu als het goed is per 1 september een huur appartement in de plaats waar we graag willen gaan wonen. Dus dat geeft een hoop rust en nu kunnen we dus rustig op zoek naar iets waar wel wel beide een heel goed gevoel bij hebben en niet over twijfelen.

Wat een flinke ronde Maastricht. Leuk zeg! Is weer eens wat anders dan de natuur.