Vanochtend lekker nog even van het zonnetje geprofiteerd tijdens een rondje door het dorp.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ook hele leuke foto's in je oortjes topic van toen Pien. Die prachtige, lieve Hercule genoot er ook heerlijk van
gaucho schreef:Moge, hoop dat de foto upload nu wel meewerkt
Vanochtend lekker nog even van het zonnetje geprofiteerd tijdens een rondje door het dorp.
[ [url=m/xqOz1k.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LcayVN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3sk5UT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GkqyXN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B2FX8d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EcTBMJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8ZjR83.jpg]Afbeelding[/url] ]
DideH schreef:SdaphneS schreef:Oh daar komt een dreigende lucht aan zeg.
DideH welk vaccin heb jij gekregen? Hopelijk is je koorts snel weg.Ik heb nog nergens last van. Alleen wat moe, maar dat kan ook door de wandeling komen.
Ook Janssen, gister nergens last van, maar nu sloeg het toe. Maar volgens mij is het geen hogere koorts geworden dan toenstraks, dus dan valt het hopelijk mee
Ben deze week eindelijk een weekje vrij, dus hoop toch een hoop stappen te zetten deze week
pien_2010 schreef:Wat een mooie foto's Gaucho, de water foto's zijn voor mij de favorieten. Zo mooi en zo Nederlands![]()
Prulletje, wat een mooie vooruitzichten. Super gaaf.
Lizard en Dide neem je rust! Hoe meer jij je rust neemt hoe minder last je waarschijnlijk zult hebben. Althans zo lijkt het bij mij in de omgeving. Jullie foto's vind ik erg mooi.
Vanochtend bijna 12 km rondje gelopen en het was leuk en gezellig. Het was het rondje dat ik ooit met Hercule deed en waar ik oortjes foto's nog van heb
[ITP] Oortjes topic in het mooie Frankrijk
Dus nu heel bewust andere foto's gemaakt. Wat ik erg fijn vond was dat ik het heel vlot liep, dus fysiek ben ik nog steeds OK ondanks dat ik door hard werken in de tuinen en gîte minder gelopen heb laatste weken.
[ [url=m/u6V4zO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S82aNW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dBvq9E.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xoGU5F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vriendjes kwam ik tegen. VOlgens mij zijn het heuse mini paardjes en geen shetlanders
[ [url=m/RNwg86.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/17NbQq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bootsiebob schreef:Ook hele leuke foto's in je oortjes topic van toen Pien. Die prachtige, lieve Hercule genoot er ook heerlijk van![]()
Het was vandaag even wachten tot het droog was, maar alsnog vanavond een klein rondje gelopen, wat is het vochtig warm buiten!
Leuke beestjes tegengekomen en een ontsnapt schaapje
[ [url=m/aViog6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9NW6HI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bKT3H4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KRMMLJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MmqDp8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cQ7Y2a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PtvzIt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/21kxls.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Vd9MAl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sure_lee schreef:Ik had vanmorgen geen energie om te wandelen. Weinig geslapen. We hebben toch besloten om het huis niet te kopen waarvan het bod was geaccepteerd. We hebben nu wel goed voor ogen wat we willen maar het was een moeilijke keuze om dit niet door te laten gaan.
Na mijn werk dus maar even mijn hoofd leeg gemaakt met een wandeling.
[ [url=m/bw6ojO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1eIW3D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AqkP4e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pt4akR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/voDXG1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pgZfOP.jpg]Afbeelding[/url] ]