De opmerking "Nou ja succes ermee dan
" werd nà de opmerking over conditie krijgen gepost. Pas daarna reageer ik. Laat ook maar, blijkbaar kan je niet op een gezellige manier vragen of het gezelliger kan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
" werd nà de opmerking over conditie krijgen gepost. Pas daarna reageer ik.
Zit me de hele middag al te irriteren aan het feit dat ik nu alleen nog maar een kleine portie spaghetti kan eten vanavond en verder helemaal geen snacks omdat ik met die spaghetti erbij al over mn kcal kom 
Kayleigh_ schreef:Het gaat erom dat je van cardio niet strakker wordtOngeacht gewicht en lengte en geslacht.

Heb me nog aardig in kunnen houden, maar kon stukken beter. Morgen weer een dag!
Oeps!
En misschien squat erbij doen. Als het haalbaar is ook qua tijd. Maar ik wil eerst weten voordat ik er aan begin of het goede oefeningen zijn met effect.
Maar ga vanaf morgen weer even een weekje proberen te sporten, ben deze week heel veel thuis bij mn ouders dus moet van mezelf deze week even knallen
(wel overdag stage en dan pas laat thuis dus ben benieuwd in hoeverre ik me er aan hou
)
Dit weekend heb ik nog wel een paar slechte dingen gehad maar ik voelde me echt vreselijk (afscheid moeten nemen van verzorgpony enzo). Dus heb toen bijv een pizza gegeten in plaats van iets gezonds koken.
Sterkte! 
. Dus het doel is ook gesteld: er moet tien kilo af. Vandaag goed begonnen met 5 km hardlopen.
Hou geen lijstje bij (heb er vooral de tijd niet voor), dit weekend gold vooral: zodanig veel paardrijden dat je geen tijd hebt om te eten
Heb enkel gisteravond een pizza gegeten maar dat was echt érg lang geleden, en ik kon het hebben in mijn kcal. Voor de rest heel gezond en normaal gegeten. Samen met veel rijden gaat de weegschaal goed naar beneden, mensen zeggen mij ook dat ik er strak bijsta, leuk
Ik heb niet eens het idee dat ik echt dieet, maar merk wel dat ik echt graag gezond eet nu, ik eet nog wel eens pizza of friet hoor, maar heb er niet eens zoveel plezier aan als vroeger, echt raar