Ik heb ook eventjes geneusd tussen wat dingen van het linkje van Ali, een dikke pagina terug... van Born pretty. Ben benieuwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Hoe heb je dat gedaan? Met zo'n 'pen' zoals in het Nail Design Magazine? Of gewoon met een dottingpen? Vind het hoe dan ook knap gedaan!
Shenavallie schreef:_Friemel schreef:Nog steeds, ik doe het over mn gel heen en dan seal ik hem nog met mijn gel topcoat maar dan laat ie in hele plakken los. De kleur zit er dan nog perfect op maar poeder of decal met top laat los helaas..
Maar als t goed is heb ik dinsdag mijn nieuwe lamp dus ik ga t dan nog eens proberen
Dat is maf... Ben benieuwd hoe het met de nieuwe lamp gaat! En anders een topcoat van een ander merk erop?AnneJ1995 schreef:Deze zouden in principe ook onder een led lamp moeten uitharden toch?
Klopt, UV of LEd maakt niet uit. Ik schrijf meestal UV omdat dat lekker kort is.
Warboel schreef:Tof Remark! Is wel een heel gepriegel zeker op die tips?
Ik ben illustrator dus kom wel eens wat gepriegel tegen qua tekenen enzo, maar op papier lijkt het me toch makkelijker![]()
En toffe kleur youaremystar! Mooie lange nagels heb je!
Ik heb geel op vandaag
M'n duim zit legergroen ophad die gelakt en toen dacht ik "nee! Vandaag is meer een gele dag" maar m'n nagellakremover ligt heeeeelemaal beneden en ik zit op zolder
![]()
[ [url=m/O9pDB1.jpg]Afbeelding[/url] ]