Drunksheep schreef:Ben alweer een paar minuten klaar, wat een eitje
Foto!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Heb het papiertje hier zo even niet meer liggen maar mijn huisgenoot heeft ook verschillende tattoo’s en die gebruikt exact dezelfde, ook op aanraden van de shop. Heel expliciet toen meegekregen dat het bepaalde unicura en bepaalde bepanthen moest zijn.
ilaan schreef:Ik heb zo'n 150 pagina's gemist maar kom weer even binnenvallen. Ik heb toen ik 16 was een tattoo laten zetten. Met de tattoo en het ontwerp ben ik nog steeds erg blij! Alleen met de manier van zetten niet..
Dit is bar en bar slecht.
[ [url=m/UIl1yi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil het idee van de tattoo niet weg hebben maar dit ook niet.
Veel artiesten willen er hier in de buurt niets aan doen ivm werk van een ander. Maar wat kan ik hier wel mee?!
Buiten dat ik me erg vervelend voel over deze tattoo schaam ik me er ook nog eens gigantisch voor.. Dus wie heeft tips/ideeën voor mij?
Drunksheep schreef:Heb helaas even geen foto zonder folie, misschien dat de artieste hem zelf nog op IG plaatst.
Maar hierbij een preview
[ Afbeelding ]
PowerReiner schreef:Nagini schreef:Mijne is geheeld trouwens. ij jeukt af en toe even.Zojuist even foto laten maken.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik vind deze zoooooo gaaf. Alleen vraag ik mij toch wel iets af. Hij is zo gedetailleerd met veel dunne en kleine lijntjes bij elkaar. Gaat dat op den duur niet uitlopen?
__Sannne schreef:Nagini, jij bent voor je tattoo bij Phred geweest toch? Van Divine Canvas?
Hoe was hij in de omgang, en hoe was de sfeer in die shop?
Ik ben echt verliefd op zijn portfolio namelijk, maar ik wil voor mijn eerste tattoo wel een prettige tattoo shop, en tattoo artist. Vind het namelijk behoorlijk eng allemaal