Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:45

Ik wil het best doen, maar als ik de deur niet uitga ga ik ook geen lippenstift op doen :))

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:47

Klinkt leuk suus :))

Op dit moment heb ik ook nog niet echt een hoekje, of nouja ik heb het wel (Malm 3 laden kast met daarnaast een hogere dunne malm met zooi erin) en op de 3 laden een mega spiegel en op dat kastje zelf ook nog potten met kwasten etc :)) Maar ik maak mezelf er nooit op omdat ik mn benen daar nergens kwijt kan en dus niet lekker kan zitten, lol.

Maaaar over 4 weekjes heb ik mn eigen kaptafel <3 can't wait <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:52

Simpel zat ik draag ook geen makeup op zondag als ik geen wedstrijd heb of werk bijvoorbeeld maar merk dat ik steeds dezelfde lipstick pak en dan kan dat niet :D

We kunnen t ook later doen evt? Ik ga eind van de maand met vakantie en zit in de bergen dus daar ook geen makeup eigenlijk.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 16:09

@santigo dankjewel!!

@djilna nou ik mis nog steeds het pakketje van de lipstick houder! ik heb de seller op Ebay een mailtje gestuurd en hij gaat mij mijn geld terug geven en dan is het maar afwachten of ie nog komt...:\

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 16:11

Hm dat is balen zeg! Hopelijk komt hij alsnog aan!

Mijn envelop wel gehad?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 16:13

Ik hoop het wel!

Ja die heb ik ontvangen :D gaat morgen op de post!

Bamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 16:58

SuSem schreef:
Hebben jullie nog tips qua huidverzorging? Qua producten?
Ik heb toevallig van de week een tester van een moisturizer van Clinique gekregen, maar naderhand voelde ik heel veel kleine onderhuidse bultjes, die even later ook wel weer wegtrokken.

Heb een gecombineerde tot vette huid met hier en daar ook wel een droog plekje.

Ik gebruik de Cleanser van Dr Hauska, kost wel wat maar dan heb je ook wat!

Ik heb van die Catrice collectie die roze lipstick, vind hem erg fijn!

Zonet 6 Zoeva kwasten besteld, als ik een halfuurtje eerder was geweest had ik ze morgen al in huis gehad, balennn -O- maar dan maar vrijdag, moet morgen toch de hele dag werken!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:00

Bienotje schreef:
*Kruipt uit meeleeshoek*

Hallo meiden, ik lees echt al een behoorlijke tijd mee maar heb altijd zo weinig toe te voegen vind ik :') Maar dacht zal me als meelezer wel even kenbaar maken ;)

Wellicht als ik straks wat meer tijd heb dat ik nog eens wat meer van me laat horen als jullie het goed vinden :)

Joh gewoon gezellig meekletsen is ook leuk hoor :D
Welkom iig!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:18

Welkom Bienotje. :D
En zoiets met lipsticks lijkt me wel leuk! Dan gebruik je ze tenminste nog een keer. :))

Ik had toch niks meer te doen dus heb maar foto's gemaakt van mijn make-up 'altaartje :+ '.

Het kastje van buiten, ik weet niet waarom ie hem gedraaid heeft ^) : http://i57.tinypic.com/2iuoxs9.jpg
Op het kastje (ernaast staat nog een plankje met parfum). In het ronde ding zitten alle lipsticks en wat ik verder niet goed kwijt kan: http://i57.tinypic.com/257j13p.jpg
Helemaal bovenop: http://i60.tinypic.com/fdgh83.jpg
De la. Links haardingetjes, rechts make-up en een paar huiddingetjes: http://i59.tinypic.com/f06mmx.jpg
Make-up. In het linkerbakje grote palettes en huidverzorging. In de grote bak vakje linksboven crèmeoogschaduws en eyeliners, ernaast foundation, blush, bronzer, highlighter, concealer, oogschaduwbasis, langwerpige bakje rechts zijn oogschaduwpalettes, vakje linksonderin is allemaal van die frutsels, daarnaast wat ik (bijna) dagelijks gebruik concealer, wenkbrauwpoeder, poeder, bronzer, highlighter, oogschaduwbasis, foundation: http://i58.tinypic.com/rwp5ro.jpg

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:26

Ik spot een de nars brush <3 *jaloers*

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:26

Wat leuk gedaan!

Ik heb namelijk nog wel een geinige bureau staan maar ik zou niet weten hoe ik die er een beetje chique en glamorous uit kan laten zien met verhogingen enzo.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:27

Ik zit vol smacht te wachten totdat de kaptafel verhuist is van mams kamer naar een andere kamer en ik 'm in kan gaan tuigen :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:28

_O- leuk is dat he?
Ik vind het altijd zo leuk om te doen, de boel weer bekijken en reorganiseren!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:30

Jaa en ik vind het uitzicht op een eigen makeup plekje gewoon echt geweldig <3
Eindelijk geen gezeur van mam meer dat ik mn zooi weg moet halen _O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:31

Nu wil ik ook! Echt geweldig Loose hoe je kastje hebt.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:33

Deijs schreef:
Wat leuk gedaan!

Ik heb namelijk nog wel een geinige bureau staan maar ik zou niet weten hoe ik die er een beetje chique en glamorous uit kan laten zien met verhogingen enzo.

Dankje. :D :D Bij die van mij zit dat achterstuk er ook los aan (nouja wel vast met schroeven enzo maar er later aangemaakt). Als je hem losmaakt zou je een soort bord op pootjes overhouden. En van die glazen plankjes (vast ook wel houten) kan je overal wel krijgen waar ze dingen voor in de badkamer verkopen. Heb je een foto van je bureau? Of anders kan je misschien altijd nog een kastje op de kop tikken op marktplaats. :D Wat ik trouwens wel een nadeel vind aan die van mij is dat je je benen er niet onder kwijt kan dus ik zit altijd een beetje scheef. :P Maar ben allang blij dat het de ideale zithoogte is, zittend opmaken is zoveel chiller dan staand. :))

Navatu: Het is een highlighter. :D Albatross.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:34

linoleum schreef:
Nu wil ik ook! Echt geweldig Loose hoe je kastje hebt.

Dankje! :) Ben er zelf ook wel blij mee, echt heerlijk om eraan te zitten tutten, opnieuw indelen of dingen swatchen enzo. :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:37

Loose schreef:
Deijs schreef:
Wat leuk gedaan!

Dankje. :D :D Bij die van mij zit dat achterstuk er ook los aan (nouja wel vast met schroeven enzo maar er later aangemaakt). Als je hem losmaakt zou je een soort bord op pootjes overhouden. En van die glazen plankjes (vast ook wel houten) kan je overal wel krijgen waar ze dingen voor in de badkamer verkopen. Heb je een foto van je bureau? Of anders kan je misschien altijd nog een kastje op de kop tikken op marktplaats. :D Wat ik trouwens wel een nadeel vind aan die van mij is dat je je benen er niet onder kwijt kan dus ik zit altijd een beetje scheef. :P Maar ben allang blij dat het de ideale zithoogte is, zittend opmaken is zoveel chiller dan staand. :))

Navatu: Het is een highlighter. :D Albatross.

Dat zittende heb ik dus ook als probleem bij mijn huidige! Daarom zit ik er nooit en ga ik altijd naar mam dr kaptafel om me op te maken want daar kan ik wel fijn zitten :+

En huh die kwast? Ik bedoel brush als in kwast alsin op die foto van je kwasten he :P

Albatross heb ik al <3 Mooi is die he!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:56

Trouwens, jullie moeten echt es gaan kijken bij die ''uitverkoop'' mandjes van ici paris! Ik zag gister een Lancome foundation met 70% korting :oo Was helaas m'n kleur niet, maar was maar 17 euro!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:01

Ja ik kijk er ook weleens :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:02

Heel erg mooi Loose! Mooie spulletjes zie ik ook <3

Al een idee wanneer je mams kaptafel naar jou verhuisd Nadine?

Die zijn leuk he Dominique :D

Ik heb ook een soort van kaptafel versierd :D Hebben hier zo'n oud bureautje staan met zo'n klep, die is eens wit geverfd en die mag ik hebben <3 Lekker veel ruimte en omdat je het 'blad' kan uittrekken kan ik er toch aan zitten. Nu nog op zoek naar een mooie spiegel voor erbij.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:03

Handig Santigo!

Ik ben echt inspiratieloos zeg voor een makeup tafel..

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:11

Santigo_ schreef:
Heel erg mooi Loose! Mooie spulletjes zie ik ook <3

Al een idee wanneer je mams kaptafel naar jou verhuisd Nadine?

Die zijn leuk he Dominique :D

Ik heb ook een soort van kaptafel versierd :D Hebben hier zo'n oud bureautje staan met zo'n klep, die is eens wit geverfd en die mag ik hebben <3 Lekker veel ruimte en omdat je het 'blad' kan uittrekken kan ik er toch aan zitten. Nu nog op zoek naar een mooie spiegel voor erbij.

Yep, eerste week van september :D Ze gaat de 8e op vakantie en daarvoor wil ze m overzetten :D
Dus nog heel eventjes geduld :D
Ik ga de muur waar ie tegenaan komt ook maar even customizen :7

Ahh dat is ook nice zeg!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:13

Oeh dat is niet meer lang :D Wel heel veel foto's maken he <<)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:16

Yess als ik t helemaal ingericht heb en alles post ik foto :D