Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SuSem schreef:Hebben jullie nog tips qua huidverzorging? Qua producten?
Ik heb toevallig van de week een tester van een moisturizer van Clinique gekregen, maar naderhand voelde ik heel veel kleine onderhuidse bultjes, die even later ook wel weer wegtrokken.
Heb een gecombineerde tot vette huid met hier en daar ook wel een droog plekje.
Bienotje schreef:*Kruipt uit meeleeshoek*
Hallo meiden, ik lees echt al een behoorlijke tijd mee maar heb altijd zo weinig toe te voegen vind ikMaar dacht zal me als meelezer wel even kenbaar maken
Wellicht als ik straks wat meer tijd heb dat ik nog eens wat meer van me laat horen als jullie het goed vinden
Deijs schreef:Wat leuk gedaan!
Ik heb namelijk nog wel een geinige bureau staan maar ik zou niet weten hoe ik die er een beetje chique en glamorous uit kan laten zien met verhogingen enzo.
Loose schreef:Deijs schreef:Wat leuk gedaan!
Ik heb namelijk nog wel een geinige bureau staan maar ik zou niet weten hoe ik die er een beetje chique en glamorous uit kan laten zien met verhogingen enzo.
Dankje.![]()
Bij die van mij zit dat achterstuk er ook los aan (nouja wel vast met schroeven enzo maar er later aangemaakt). Als je hem losmaakt zou je een soort bord op pootjes overhouden. En van die glazen plankjes (vast ook wel houten) kan je overal wel krijgen waar ze dingen voor in de badkamer verkopen. Heb je een foto van je bureau? Of anders kan je misschien altijd nog een kastje op de kop tikken op marktplaats.
Wat ik trouwens wel een nadeel vind aan die van mij is dat je je benen er niet onder kwijt kan dus ik zit altijd een beetje scheef.
Maar ben allang blij dat het de ideale zithoogte is, zittend opmaken is zoveel chiller dan staand.
Navatu: Het is een highlighter.Albatross.
Santigo_ schreef:Heel erg mooi Loose! Mooie spulletjes zie ik ook![]()
Al een idee wanneer je mams kaptafel naar jou verhuisd Nadine?
Die zijn leuk he Dominique![]()
Ik heb ook een soort van kaptafel versierdHebben hier zo'n oud bureautje staan met zo'n klep, die is eens wit geverfd en die mag ik hebben
Lekker veel ruimte en omdat je het 'blad' kan uittrekken kan ik er toch aan zitten. Nu nog op zoek naar een mooie spiegel voor erbij.