Wat een afstand weer Puera. In welk bos ben je geweest?
BusyMissy, nu wil ik die foto wel zien natuurlijk, haha.
Hier net meegedaan aan de run in het dorp. Ze hebben van vorig jaar geleerd, dus nu hadden ze wel medailles
De route liep op 50m van mijn huis. En omdat ze een nieuwe route hadden komt die voor een behoorlijk stuk over mijn trainingsrondje. Dus tja, dan kan ik niet meedoen en wel met de lopers meelopen, want de start was ongeveer op het moment dat ik ook van plan was te gaan lopen. Ik kan niet meedoen en tegen de lopers in lopen. Dat is ook wel gezellig natuurlijk
Of ik doe mee. Het werd dus het laatste. Dus wegens inschrijven e.d. iets eerder gegeten dan normaal en de hele middag had ik al last van m'n darmen. Na 5 uur brak het goed los, dus direct 2 keer naar het toilet. Wel gaan? Ach, normaal is dat ook zo weer over, dus ja, we gaan gewoon. Daar nog een keer naar de wc. En met hardlopen voelde ik m'n buik ook wel. Ik ben echt diep gegaan, dat kan ik eigenlijk niet meer. Maar vanavond lukte het toch wel. Ik was gewoon misselijk toen ik de laatste 100m naar de finish sprintte. 36.42 minuten over 5km. Dus nog steeds langzaam, maar wel de snelste tijd voor mij in 2025 op de 5km. En ik denk iets van mijn 2e tijd op de 5 ofzo ooit.
En nu weer thuis is de buikgriep helaas echt losgebarsten. Maar ben blij dat ik gegaan ben. Kon eindelijk mijn dure carbonschoenen weer eens dragen. Misschien waren die wel de reden dat ik voor mijn doen snel was
Had ook 2% in zone 5. En de rest in zone 4. Dat heb ik tijden niet gehad.
En als je dan bedenkt dat ik zaterdag nog die 24 km liep, dan mag ik niet klagen. De week er voor had ik echt tot en met dinsdag spierpijn. Nu een beetje, maar kan er wel mee sporten. Vond de 5km wel een raar gevoel, slechts 36 minuten, dat was de training. Dat voelde ook echt kort, ondanks dat ik echt helemaal op was.