Ik was nog even wandelen bij Hankate. De zon wilde er niet echt doorkomen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 20-10-25 16:09
Hier ook niet echt zon. Beetje half half. En hele frisse wind die over de bergen komt . Maar wel prachtig. De foto's hier zijn ook weer mooi, kastelen, paddestoelen en noorderlicht.
Wij zijn naar de Obernbergersee gewandeld, daar is een eiland in met een Mariakapel. Die kapel hebben we ook even bekeken. Het laatste stuk langs het meer was voor tredzekere wandelaars en idd best pittig maar ook heel leuk .
Athelas wat fijn he, ga je ook meteen aan de drop en kaas inslaan? Ik was met bakfiets naar stal,en dan tussendoor lil er uit. Was nog even mooie dag voor
Ik ben nog steeds vriendjes met de bank. Het hele virus/infectieverhaal is nog niet weg en heeft z'n weg gevonden naar m'n oog. Dus daar nu ook een vitale ooginfectie.
Hier waaide het vanmorgen al stevig maar sinds een half uur is het volledig windstil. Letterlijk stilte voor de storm. Hij lijkt hier straks vol overheen te komen.
Leuke foto's verder weer. Athelas, leuk om weer even in Nl te zijn? Noordje, ik scrollde langs je foto's op m'n telefoon en dacht bij de 2e foto een fractie van een seconde "huh, is ze nou een bruine beer tegen gekomen?" Tip aan mezelf; iets minder snel scrollen.
Ik heb vandaag tussen de buien door ook nog even lekker gewandeld en gisteren ben ik gaan fietsen op het NP de Hoge Veluwe. Dat hoort voor mij altijd een beetje bij herfstvakantie. 56km gefietst en 4 prachtige edelherten over de hei zien rennen, 1 man met groot gewei en 3 vrouwen erbij. Echt genieten!