Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tienus63 schreef:Inderdaad iedereen heeft recht op verdediging, maar het lijkt me verrekte moeilijk om de beste deal voor je client er uit te slepen als je weet dat diezelfde cliënt van allerlei nare dingen heeft uitgevreten met het slachtoffer.
De politieke ´oorlog´ gaat erover dat de EU deze export wil verbieden.pien_2010 schreef:HC oprechte vraag....de UK heeft toch als ex lid ook mee betaald? Waarom zouden zij dan niet EERLIJK mee mogen doen middels eerlijke export?
Kijk het was niet eerlijk dus alle acties mee eens, maar de deur dicht hoeft toch ook niet. Wat ontgaat mij nu?
friezenfan2 schreef:Morgen wordt mijn gft kliko geleegd. Die van mij staat al buiten want het lijkt me stug dat je die nog naar de hoek van de straat mag rollen na 9 uur. Maar de buren hebben hem nog niet buiten gezet.
Trouwens gister geen politie busje meer gezien dus wie weet was het preventief.
secricible schreef:Eens met jou Pien. Dan moet je geen strafrechtadvocaat worden
Edit: oh hij is geen strafrechtadvocaat maar civielrecht. Ik heb niks gezegd.
bigone schreef:In West Brabant is in een zorginstelling de Braziliaanse variant vastgesteld twee weken geleden. Hoe dan denk ik dan. Het lijkt er meer op dat Corona gewoon overal op de wereld muteert en verschillende varianten gewoon overal voorkomen, de een wat meer dan de ander.
friezenfan2 schreef:Morgen wordt mijn gft kliko geleegd. Die van mij staat al buiten want het lijkt me stug dat je die nog naar de hoek van de straat mag rollen na 9 uur. Maar de buren hebben hem nog niet buiten gezet.
friezenfan2 schreef:Hij wordt hier om 8 uur in de ochtend geleegd,en dan loop ik nog in mijn pyjama hoor
Deze week 3 afmeldingen voor de les van studenten van me omdat ze een naaste (ouder of zus) verloren hadden aan Corona... en zeker weten geen misplaatste smoezen. opisop_shop schreef:Wij zetten het ook altijd in de ochtend bij de weg. Meestal komen ze hier ook niet voor half negen langs sowieso.