Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheehan schreef:Supervixen schreef:Wauw die hond! Prachtig.
Die hierboven vind ik zelf niet zo mooi. Ik mis ook het stukje van de r.
Dat is hoe het hoortIn het handschrift van degene van wie het nummer is. Verder kan je dingen soms beter voor jezelf houden ipv zeggen dat je het niet mooi vind, ik wou het delen, ik vroeg niet om meningen. Beetje banketstaaf om te zeggen terwijl het nu nou eenmaal al forever op mijn huid zit
Sheehan schreef:Supervixen schreef:Wauw die hond! Prachtig.
Die hierboven vind ik zelf niet zo mooi. Ik mis ook het stukje van de r.
Dat is hoe het hoortIn het handschrift van degene van wie het nummer is. Verder kan je dingen soms beter voor jezelf houden ipv zeggen dat je het niet mooi vind, ik wou het delen, ik vroeg niet om meningen. Beetje banketstaaf om te zeggen terwijl het nu nou eenmaal al forever op mijn huid zit
Anonymous86 schreef:Hallo allemaal, ik wil heel graag een pootafdruk+ tekst laten zetten van mijn overleden hondje, nou raadde mijn schoonzusje mij Roos aan uit veenendaal. Kent iemand haar? Heeft iemand ervaring met haar?
Ik heb een tatoeage laten zetten in ede bij creasian tattoo, en ben nu eigenlijk ook benieuwd of iemand al ervaring met hem had.
MerleSimone schreef:Hey! Ik heb hier al eerder gepost volgens mij maar ik weet het niet meer zeker. Inmiddels weet ik WEL zeker dat ik binnenkort een tattoo wil laten zetten en wel met een vingerafdruk. Zijn er shops die jullie aanraden mbt vingerafdruk? Ik zit zelf in de achterhoek maar wil echt dat de afdruk goed gezet wordt.
IvysToeter schreef:Ik heb 2 tattoo's met een vingerafdruk.
Waarvan 1 van mijn overleden vader.
De ander van mijn moeder (expres gedaan zodat zij de tattoo nog wel kan zien voordat er iets met haar gebeurd)
Díe met het bankje is van mijn vader.
[ [url=m/Kw256x.jpg]Afbeelding[/url] ]
IvysToeter schreef:MerleSimone schreef:Hey! Ik heb hier al eerder gepost volgens mij maar ik weet het niet meer zeker. Inmiddels weet ik WEL zeker dat ik binnenkort een tattoo wil laten zetten en wel met een vingerafdruk. Zijn er shops die jullie aanraden mbt vingerafdruk? Ik zit zelf in de achterhoek maar wil echt dat de afdruk goed gezet wordt.
Ik heb 2 tattoo's met een vingerafdruk.
De ander van mijn moeder (expres gedaan zodat zij de tattoo nog wel kan zien voordat er iets met haar gebeurd)
ScarOfWars schreef:ScarOfWars schreef:Aangezien ik mij niet herinner in welk topic het nou was (deze of het AliExpress topic), vraag ik het hier ook maar even.
Er zijn eens fake tattoos besproken die van AliExpress Komen alleen was ik wel benieuwd hoe lang ze blijven zitten en of ze waterbestendig zijn?
Iemand?
Sheehan schreef:Tribunals schreef:Waren er nog meer bij de flashday @ antiek tattoo vandaag?
Mijn nieuwe aanwinst van robbin/snip art![]()
[ [url=m/4ac3kV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Z1r0J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij zit aan de buitenkant onder mijn elleboog, die hoek van je arm is best lastig om zelf te fotograferen dus hij lijkt een beetje scheef maar hij is gewoon recht
Wow, een vriendin van mij heeft echt bijna èxact de zelfde laten zetten bij Snipp art. Dat ze dat zelfde design twee keer zetten
Arethe schreef:ScarOfWars schreef:
Iemand?
Klopt, dit was in een van de vorige topics. Heb het bericht even voor je terug gezocht. Misschien een van hen even benaderen of in een van de vorige topics verder speuren. Succes!
_Micha_ schreef:
Op welke site kon je nou ook al weer zo'n plak tattoo met je eigen ontwerp maken & bestellen?
Tinkerloos schreef:
Hier bijvoorbeeld: http://www.faketattoo.nl/
Daar heb je al 2 zelfgemaakte plakkers voor 6,50 incl. verzenden.(staat op de site tenminste)
MerleSimone schreef:IvysToeter schreef:
Ik heb 2 tattoo's met een vingerafdruk.
2 mooie matchende tattoos! Mijn tattoo zal iets verfijnder en ook kleiner worden. Denk dat ik maar gewoon eens wat mailtjes de deur uit doe maar tips voor goede shops zijn welkom!