[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anonymous86

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:57

Hallo allemaal, ik wil heel graag een pootafdruk+ tekst laten zetten van mijn overleden hondje, nou raadde mijn schoonzusje mij Roos aan uit veenendaal. Kent iemand haar? Heeft iemand ervaring met haar?
Ik heb een tatoeage laten zetten in ede bij creasian tattoo, en ben nu eigenlijk ook benieuwd of iemand al ervaring met hem had.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:08

Sheehan schreef:
Supervixen schreef:
Wauw die hond! Prachtig.

Die hierboven vind ik zelf niet zo mooi. Ik mis ook het stukje van de r.

Dat is hoe het hoort :) In het handschrift van degene van wie het nummer is. Verder kan je dingen soms beter voor jezelf houden ipv zeggen dat je het niet mooi vind, ik wou het delen, ik vroeg niet om meningen. Beetje banketstaaf om te zeggen terwijl het nu nou eenmaal al forever op mijn huid zit -O-

Op een forum kan je meningen verwachten als je iets erop zet natuurlijk :) Gelukkig vind jij hem mooi, daar gaat het om :P Als ik me druk zou moeten maken om meningen van mensen over mijn tattoos, dan kan je je voor eeuwig druk maken. Want er zullen altijd wel mensen zijn die tatoeages niet mooi vinden of een andere smaak hebben ;)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:32

Hey! Ik heb hier al eerder gepost volgens mij maar ik weet het niet meer zeker. Inmiddels weet ik WEL zeker dat ik binnenkort een tattoo wil laten zetten en wel met een vingerafdruk. Zijn er shops die jullie aanraden mbt vingerafdruk? Ik zit zelf in de achterhoek maar wil echt dat de afdruk goed gezet wordt.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 01:04

Sheehan schreef:
Supervixen schreef:
Wauw die hond! Prachtig.

Die hierboven vind ik zelf niet zo mooi. Ik mis ook het stukje van de r.

Dat is hoe het hoort :) In het handschrift van degene van wie het nummer is. Verder kan je dingen soms beter voor jezelf houden ipv zeggen dat je het niet mooi vind, ik wou het delen, ik vroeg niet om meningen. Beetje banketstaaf om te zeggen terwijl het nu nou eenmaal al forever op mijn huid zit -O-

Joh als jij er blij mee bent is dat prima toch. Ik mag best zeggen wat ik vind en ik doe het ook netjes. Niks mis mee lijkt me, er wordt wel vaker in dit topic gezegd dat iemand een tattoo niet mooi vindt. Als je zo'n tere ziel hebt dat je dat niet van een vreemde kunt verdragen en je er ook wat van aantrekt, zou ik geen foto's op een forum plaatsen.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 01:42

Anonymous86 schreef:
Hallo allemaal, ik wil heel graag een pootafdruk+ tekst laten zetten van mijn overleden hondje, nou raadde mijn schoonzusje mij Roos aan uit veenendaal. Kent iemand haar? Heeft iemand ervaring met haar?
Ik heb een tatoeage laten zetten in ede bij creasian tattoo, en ben nu eigenlijk ook benieuwd of iemand al ervaring met hem had.

Ik heb mijn eerste tattoo bij Roos laten zetten, ik vind hem wel goed gezet.
Is een aardige vrouw en een mooie schone werkomgeving.

Die in Ede ken ik niet.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 09:14

MerleSimone schreef:
Hey! Ik heb hier al eerder gepost volgens mij maar ik weet het niet meer zeker. Inmiddels weet ik WEL zeker dat ik binnenkort een tattoo wil laten zetten en wel met een vingerafdruk. Zijn er shops die jullie aanraden mbt vingerafdruk? Ik zit zelf in de achterhoek maar wil echt dat de afdruk goed gezet wordt.

Ik heb 2 tattoo's met een vingerafdruk.
Waarvan 1 van mijn overleden vader.
De ander van mijn moeder (expres gedaan zodat zij de tattoo nog wel kan zien voordat er iets met haar gebeurd)
Díe met het bankje is van mijn vader.

Afbeelding

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 10:30

ScarOfWars schreef:
Aangezien ik mij niet herinner in welk topic het nou was (deze of het AliExpress topic), vraag ik het hier ook maar even.

Er zijn eens fake tattoos besproken die van AliExpress Komen alleen was ik wel benieuwd hoe lang ze blijven zitten en of ze waterbestendig zijn?

Iemand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 10:31

IvysToeter schreef:
De ander van mijn moeder (expres gedaan zodat zij de tattoo nog wel kan zien voordat er iets met haar gebeurd)

[ [url=m/Kw256x.jpg]Afbeelding[/url] ]

De tattoos zelf zijn niet mijn smaak, maar het idee en de symmetrische uitvoering vind ik mooi.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 11:49

IvysToeter schreef:
MerleSimone schreef:

2 mooie matchende tattoos! Mijn tattoo zal iets verfijnder en ook kleiner worden. Denk dat ik maar gewoon eens wat mailtjes de deur uit doe maar tips voor goede shops zijn welkom!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:39

ScarOfWars schreef:
ScarOfWars schreef:
Aangezien ik mij niet herinner in welk topic het nou was (deze of het AliExpress topic), vraag ik het hier ook maar even.

Er zijn eens fake tattoos besproken die van AliExpress Komen alleen was ik wel benieuwd hoe lang ze blijven zitten en of ze waterbestendig zijn?

Iemand?

Klopt, dit was in een van de vorige topics. Heb het bericht even voor je terug gezocht. Misschien een van hen even benaderen of in een van de vorige topics verder speuren. Succes!

_Micha_ schreef:
Op welke site kon je nou ook al weer zo'n plak tattoo met je eigen ontwerp maken & bestellen?

Tinkerloos schreef:
Hier bijvoorbeeld: http://www.faketattoo.nl/

Daar heb je al 2 zelfgemaakte plakkers voor 6,50 incl. verzenden.(staat op de site tenminste)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:49

Sheehan schreef:
Tribunals schreef:
Waren er nog meer bij de flashday @ antiek tattoo vandaag?

Mijn nieuwe aanwinst van robbin/snip art :D
[ [url=m/4ac3kV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Z1r0J.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij zit aan de buitenkant onder mijn elleboog, die hoek van je arm is best lastig om zelf te fotograferen dus hij lijkt een beetje scheef maar hij is gewoon recht :')

Wow, een vriendin van mij heeft echt bijna èxact de zelfde laten zetten bij Snipp art. Dat ze dat zelfde design twee keer zetten :wow:

Als je op de instagram pagina van Snip Art kijkt, dan kun je zien dat ze dit soort designs veel vaker zetten, maar met andere details (tent, boom, meer sterren, minder sterren, minder bergen etc.) :) Dus wel meer dan 2 keer, maar nooit hetzelfde.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:02

Arethe schreef:
ScarOfWars schreef:

Iemand?

Klopt, dit was in een van de vorige topics. Heb het bericht even voor je terug gezocht. Misschien een van hen even benaderen of in een van de vorige topics verder speuren. Succes!

_Micha_ schreef:
Op welke site kon je nou ook al weer zo'n plak tattoo met je eigen ontwerp maken & bestellen?

Tinkerloos schreef:
Hier bijvoorbeeld: http://www.faketattoo.nl/

Daar heb je al 2 zelfgemaakte plakkers voor 6,50 incl. verzenden.(staat op de site tenminste)

Dankjewel dankjewel!!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 13:10

MerleSimone schreef:
IvysToeter schreef:

2 mooie matchende tattoos! Mijn tattoo zal iets verfijnder en ook kleiner worden. Denk dat ik maar gewoon eens wat mailtjes de deur uit doe maar tips voor goede shops zijn welkom!

Artcastle tattoo in Zeist

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 22:58

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 23:19

Ow bah, dat is toch killing voor je liefdesleven.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 23:27

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 23:33

Ik zag hem ook voorbij komen..
op zich vind ik een tattoo van bassie en Adriaan niet heel erg, als hij daar fan van is,maar wel de manier waarop het gezet is. Sorry, maar dat is gewoon echt lelijk.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 23:48

Helemaal mee eens. Ze zijn niet moeders mooiste :Y)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 00:24

MuSLi schreef:
Revanches schreef:

Ik ken die jongen. Hij is niet helemaal 100%, dus dan is het allemaal even anders ook... Zit in een rolstoel..

Ik had dat wel in de gaten van die jongen en ik vind het best een coole fan actie. :#
Maar ik vind de tattoos niet heel zuiver gezet. Iets met 'dat kan mooier'.

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 13:23

Kan het artikel helaas niet lezen, iets met niet genoeg rechten hebben? (Lees mee vanuit he UK)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 13:27

Ik zou iemand nooit belachelijk maken omdat hij/zij een tattoo laat zetten van iets wat ik dan wel onzin vind, dan vind ik echt not done.

Maar mooi gezet is hij zeker niet, maar ik ben sowieso geen fan van die shop

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 14:03

Felinde schreef:
Kan het artikel helaas niet lezen, iets met niet genoeg rechten hebben? (Lees mee vanuit he UK)

Ik kan hem ook niet openen, krijg dezelfde melding (vanuit NL overigens)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 14:10

Ik kreeg die melding net ook maar gister niet?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:46

Ik zie ook niks?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 23:14