Mijn look van vandaag. Gespeeld met colourpop

En voor de grap mijn lippen een keer overlined

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marlonFloris schreef:Ik snap wat jullie bedoelen maar ben bang dat ik er dan uitzie als een clown als ik het hoger dan mijn crease aanbreng.
Dit is een foto net uit het zonlicht.
Ben wel blij met mijn wenkies dankzie jullie
Maar met oogschaduw lukt de look gewoon nog niet zoals bij sommige van jullie.
Shizzel heb jij alles jezelf aangeleerd of iets van een opleidig die richting op gedaan?
[ [url=m/HXQLjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nauw moet ik me haasten naar het werk
Niniane schreef:Zal er is naar kijken [naam]! Had daar helemaal niet aan gedacht omdat het potlood is.
marlonFloris schreef:Ik snap wat jullie bedoelen maar ben bang dat ik er dan uitzie als een clown als ik het hoger dan mijn crease aanbreng.
Dit is een foto net uit het zonlicht.
Ben wel blij met mijn wenkies dankzie jullie
Maar met oogschaduw lukt de look gewoon nog niet zoals bij sommige van jullie.
Shizzel heb jij alles jezelf aangeleerd of iets van een opleidig die richting op gedaan?
[ [url=m/HXQLjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nauw moet ik me haasten naar het werk
LHS13 schreef:Stille meelezer kruipt onder steen vandaan.
Wilde jullie even allemaal bedanken voor alle tips&tricks! Door alleen al mee te lezen krijg ik die genoeg.
![]()
Nu kruip ik weer onder m'n steen!
x_Elise schreef:Hay allemaal
Ook ik ben al een poosje een stille meelezer. Dankzij dit topic ben ik een stuk meer geïnteresseerd in make-up en ben ik vandaag langs gegaan bij UD in Breda bij de ICI. Hier ben ik eigenlijk zwaar verliefd geworden de NAKED palette 3, maar ik schrok van de prijs. Is de palette het geld echt waard? Ik weet dat hier wel een aantal UD fans zitten.
x_Elise schreef:Hay allemaal
Ook ik ben al een poosje een stille meelezer. Dankzij dit topic ben ik een stuk meer geïnteresseerd in make-up en ben ik vandaag langs gegaan bij UD in Breda bij de ICI. Hier ben ik eigenlijk zwaar verliefd geworden de NAKED palette 3, maar ik schrok van de prijs. Is de palette het geld echt waard? Ik weet dat hier wel een aantal UD fans zitten.
Ook vroeg ik me af, ik gebruik nu foundation van pupa, alleen aan het einde van de dag lijkt het net alsof het grootste gedeelte eraf is. Zijn er nog tips waardoor mijn foundation beter blijft zitten of ligt dit echt aan pupa?