[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xU_Blinghx

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:34

Marlon, ik ben geen fan van je look om eerlijk te zijn. Vind het heel donker ogen (kan aan de foto liggen hoor) maar het is niet mijn ding.

Mijn look van vandaag. Gespeeld met colourpop <3
Afbeelding

Afbeelding

En voor de grap mijn lippen een keer overlined :') had ze alleen vantevoren even moeten preppen
Afbeelding

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:40

Ik heb de CP binnen. Ik hoefde niet bij te betalen en ik ben zielsgelukkig!

Afbeelding
Viper, clueless, Contempo en Lumiere.

Afbeelding

Afbeelding

Je kunt wel zien van welke kleuren ik fan ben. Mauve-oud roze. Wanneer ik de draag plaats ik wel even een fullface.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:43

Haha goed te zien inderdaad wat jouw kleur is :D maar toch net allemaal wat anders, mooi!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:50

Mooie aankoopjes!!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:54

Heb onlangs hutch van colourpop gekocht. Die is toch wel heftig donker.
wel mooie lieve kleurtjes martine

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 16:26

marlonFloris schreef:
Ik snap wat jullie bedoelen maar ben bang dat ik er dan uitzie als een clown als ik het hoger dan mijn crease aanbreng.
Dit is een foto net uit het zonlicht.
Ben wel blij met mijn wenkies dankzie jullie
Maar met oogschaduw lukt de look gewoon nog niet zoals bij sommige van jullie.
Shizzel heb jij alles jezelf aangeleerd of iets van een opleidig die richting op gedaan?

[ [url=m/HXQLjD.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nauw moet ik me haasten naar het werk :')

Je zult er niet uitzien als een clown hoor. :) Je hoeft ook zeker niet tot bijna aan je wenkbrauw te zitten, maar net even wat meer blenden zodat de overloop minder aanwezig is, doet al heel veel.

Jij zit ook lekker in een bepaalde kleursfeer Yaella. :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 18:11

Avelienvd schreef:
Heb onlangs hutch van colourpop gekocht. Die is toch wel heftig donker.
wel mooie lieve kleurtjes martine

Komt als t goed is hier vandaag of morgen binnen samen met prim :D verheug me op die donkere kleuren :j

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 19:08

Effe bijlezen en reageren haha.

@Shiz, erg mooie leuk voor het concert, was het leuk? :D

@jellybeans, ik ben erg fan van makeup revolution qua budget dingen, heb verder niks duurders haha. Kiko heeft ook erg fijne dingen, ook quads voor weinig geld.

@Suus, wat een erg mooie hond, wauw <3

@marlon, mooie kleuren maar inderdaad, ietsjes verder blenden zodat het niet helemaal zo hard is. Vrdr mooie kleuren.

@Blingh, oei mooi met dat rood. pretty.

@eenitraM, Prachtige kleuren, vind dat ook erg mooie everyday kleurtjes.

Zo hoppa, mijn colourpop zit nog steeds vast, sinds de 30ste al, maar mijn tracking doet het al wel. Raar maar goed.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:02

Hebben jullie dit al gezien? Why, just why :')

Really me vind ik wel mooi, maar die kleur is ook zo origineel, Martine.... :+

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:21

Stille meelezer kruipt onder steen vandaan.
Wilde jullie even allemaal bedanken voor alle tips&tricks! Door alleen al mee te lezen krijg ik die genoeg.
_/-\o_
Nu kruip ik weer onder m'n steen!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:26

Er zitten hele mooie kleurtjes tussen!

Excuse me dat ik zomaar kom binnen vallen trouwens. Ik lees sinds kort mee. Ik ben helemaal geen makeup wonder, maar ik vind het wel heel erg leuk <3

Dan maar even een fototje.
Afbeelding

Ik draag bijna nooit makeup en ik heb ook helemaal niet veel makeup. Maar als het aan mij lag had ik een hele kamer vol, al was het maar om er naar te kijken.

Ik kan ook zo heerlijk genieten van de tutorials van Nikkie :+

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:40

Hay allemaal :wave:
Ook ik ben al een poosje een stille meelezer. Dankzij dit topic ben ik een stuk meer geïnteresseerd in make-up en ben ik vandaag langs gegaan bij UD in Breda bij de ICI. Hier ben ik eigenlijk zwaar verliefd geworden de NAKED palette 3, maar ik schrok van de prijs. Is de palette het geld echt waard? Ik weet dat hier wel een aantal UD fans zitten.

Ook vroeg ik me af, ik gebruik nu foundation van pupa, alleen aan het einde van de dag lijkt het net alsof het grootste gedeelte eraf is. Zijn er nog tips waardoor mijn foundation beter blijft zitten of ligt dit echt aan pupa?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:52

Welkom nieuwelingen!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:58

Welkom alle newbies! Kijk een leer, zo doe ik dat ook ;)

Wat betreft ud paletten, ik heb mijn eerste nu en ben wel verkocht. Blenden en mooie ooglooks maken kost echt 0,0 moeite nu. Heerlijk. Vind het het geld dus dubbel en dwars waard!

Mijn cp spulletjes liggen nog bij de douane...nog even geduld dus...hoop nogsteeds op een beetje geluk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:10

Niniane schreef:
Zal er is naar kijken [naam]! Had daar helemaal niet aan gedacht omdat het potlood is.

Nee precies, had ik dus ook. Doe 'm altijd op en blend hem dan een beetje en die kleuren poppen echt!

marlonFloris schreef:
Ik snap wat jullie bedoelen maar ben bang dat ik er dan uitzie als een clown als ik het hoger dan mijn crease aanbreng.
Dit is een foto net uit het zonlicht.
Ben wel blij met mijn wenkies dankzie jullie
Maar met oogschaduw lukt de look gewoon nog niet zoals bij sommige van jullie.
Shizzel heb jij alles jezelf aangeleerd of iets van een opleidig die richting op gedaan?

[ [url=m/HXQLjD.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nauw moet ik me haasten naar het werk :')

Het belangrijkste is het blenden, daarvoor hoef je niet nog hoger te gaan, maar het gaat meer over dat de kleuren in elkaar overlopen en dat de harde lijnen aan de bovenkant van de 'halo-vorm' zachter/vervaagder zijn. Dit kun je desnoods doen door een transitiekleur te gebruiken voordat je je oogschaduw aan gaat brengen, en deze dan meerdere malen een beetje terug te halen in je crease/net boven het einde van je halo. Daardoor blendt het mooier en zachter uit! En ik heb mezelf alles aangeleerd maar ga binnenkort een opleiding doen om het op anderen beter te kunnen. :j

Yaella, trois gebruikt? <3 :))

Martine, mooie aankopen binnen! *\o/* Ben benieuwd naar Clueless.

Twilight, jaaaa was super! :)

LHS13 schreef:
Stille meelezer kruipt onder steen vandaan.
Wilde jullie even allemaal bedanken voor alle tips&tricks! Door alleen al mee te lezen krijg ik die genoeg.
_/-\o_
Nu kruip ik weer onder m'n steen!

Steen weg en gewoon lekker blijven hangen, net zo gezellig. :D

x_Elise schreef:
Ook ik ben al een poosje een stille meelezer. Dankzij dit topic ben ik een stuk meer geïnteresseerd in make-up en ben ik vandaag langs gegaan bij UD in Breda bij de ICI. Hier ben ik eigenlijk zwaar verliefd geworden de NAKED palette 3, maar ik schrok van de prijs. Is de palette het geld echt waard? Ik weet dat hier wel een aantal UD fans zitten.

Ik vind zelf van wel. Mijn allereerste palettes waren de Naked 2, 3 en de Smoky en heb er nog iedere dag plezier van. Het is een palette waarmee je zoveel looks kan maken, de kleuren zijn ook verschillend zat en heb je iedere dag of een hele basislook of weer iets totaal anders. Ja, het is even slikken als je nog niet 'gewend' bent aan de prijzen want dat had ik in het begin ook. _O- Alleen ik merk wel echt verschil tussen dit palette en vele andere merken. :j Mbt je foundation; een goede primer en setting spray zorgen dat alles stukken langer en beter blijft zitten!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:34

De UD Naked Palettes zijn heerlijk. Heb zelf 1, 2 en 3, gebruik die eigenlijk dagelijks. Goede pigmentatie en fijn te blenden. En ideale kleuren voor elke dag. Absoluut geld waard.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:41

Wat zijn nou kwasten die je persee moet hebben en welke kunnen jullie aanraden?

Ik heb al wel gemerkt dat ik het liefste foundation met een beautyblender op breng.

Ik gebruik de minerale foundation van rituals of de matte liquid van maybeline.

Maar ik wil eigenlijk ook wel graag een echt super dekende foundation. De bovengenoemde zijn medium tot dekkend, voor overdag prima. Maar voor het uitgaan vind ik het toch wel leuk om meer uit te pakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:03

Misschien is de Urban Decay All Nighter wat voor je, de nieuwe die ze uit hebben gebracht. :)
http://www.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/U ... FNU5wsIWRd

Kwasten... foundation gebruik ik eentje van Zoeva voor, contour/blush/highlight/poeder van Real Techniques en voor oogschaduw gebruik ik Zoeva/Real Techniques/Hema kwasten (ik zweer bij hema's blendingkwast).

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:06

Een van bekendere full coverage foundations is Estee Lauder Double Wear stay in place.

Fijne kwasten: sowieso een goede blush kwast en blending kwast voor ogen.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:25

Ik ga mee met de blendingkwast van hema. Vrdr blush en face brush van real techniques :) vrdr heb k een wirwar van kwasten overal en nergens vandaan :')

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:25

@shizzle hihihi natuurlijk!! Ik hou van die kleur! Icm die ene oranje die ik van je had overgekocht <3

@xelise: ik heb zelf geen naked maar een ander merk van dezelfde prijsklasse. Maar je krijgt echt waar voor je geld. Ud staat nog op de wishlist maar ik vind ze zeker een aanrader!

@peelie: zoeva all the way! Zijn wat duurder maar ze zijn zo fijn!! Ook blendingbruah van hema is heel fijn!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:46

Heb n aantal key kwasten waar ik niet zonder kan maar sommige zijn de nummers al versleten :=

Foundation: real techniq spons
Contour: real techniq bold metals contour
Blush: schuine van mac
Wenkbrauwen; anastacia eyebrow
Oog: platte oogschaduw kwast van mac, mac 217 en een heel klein kwastje van mac voor onder mn oog

Verder heb ik geen mega favoriete

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 23:31

x_Elise schreef:

Ook vroeg ik me af, ik gebruik nu foundation van pupa, alleen aan het einde van de dag lijkt het net alsof het grootste gedeelte eraf is. Zijn er nog tips waardoor mijn foundation beter blijft zitten of ligt dit echt aan pupa?

Je bent er verliefd op, dus grote kans dat je 'em uiteindelijk toch gaat kopen. En kwalitatief gezien zit je met UD gewoon goed. Beter een duurder product kopen dat je met plezier veel gebruikt, dan een goedkoper product waar je niet warm of koud van wordt. :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 00:02

Leuk dat een aantal meelezers zich hebben gemeld :) Welkom!!

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 10:18

eenitraM echt mooi die donkere kleur!
Geeft ie nog af (blijft die nat)?