Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ludique96 schreef:@Rudina Ik wil voornamelijk gaan sporten. En dat in cardio. Krachttraining vind ik zelf niet leuk. Maar wil ik het wel gaan doen voor meer effect. Misschien dat ik ook meer op mijn voeding gaat letten. Maar ik denk dat dat een 'verloren zaak' is. Maar ik ga het zeker proberen. Geen hele reep chocola maar een halveOm mee te beginnen.
Ludique96 schreef:Mag ik mij ook melden?
Ik ben Karin een stille lezer op Bokt. Ik ben 1.73/1.74 hoog en weeg max. 64 kg.
Ik sport op het moment helaas niet veel. Geen tijd om te paardrijden door school en andere sporten. Maar ik ga vanaf volgende week ong. 2/3 pw hardlopen als ik dat red met school en werk.
Voeding gesproken.... Ik houd van eten.... Als mensen mij kwijt zijn op een festival 9/10 ben ik eten. (Ze zijn mij vaak kwijt) Het liefst praat ik de hele dag over eten. Wat ik al eerder heb gezegd. Ik houd van eten. Gelukkig kom ik niet snel aan *klopt af*. Ik hoop eigenlijk door meer te sporten toch weer strakker te worden. Want ik moet eerlijk zeggen ik ben nu aardig op gewicht vergeleken met wat ik ben geweest.
Dus ik hoop dat ik mag blijven en als jullie meer willen weten vraag het.
Ludique96 schreef:@Eulogy Ja dat weet ik. Maar krachttraining vind ik zelf minder leuk. En met hardlopen merk ik al verschil als ik dat langdurig volhoud. Waarschijnlijk ga ik het ook combineren. Maar ik wil eerst een conditie trainen met hardlopen.
Stral schreef:Ludique96 schreef:@Eulogy Ja dat weet ik. Maar krachttraining vind ik zelf minder leuk. En met hardlopen merk ik al verschil als ik dat langdurig volhoud. Waarschijnlijk ga ik het ook combineren. Maar ik wil eerst een conditie trainen met hardlopen.
Iets met verder kijken dan je neus lang is.
Stral schreef:Ludique96 schreef:@Eulogy Ja dat weet ik. Maar krachttraining vind ik zelf minder leuk. En met hardlopen merk ik al verschil als ik dat langdurig volhoud. Waarschijnlijk ga ik het ook combineren. Maar ik wil eerst een conditie trainen met hardlopen.
Iets met verder kijken dan je neus lang is.
Ik zeg nergens dat je advies niet klopt, ik zeg dat hier soms meer feiten verzameld mogen worden voor advies rond gestrooid wordt als zijnde enige waarheid.
Ludique kan leven op worteltjes, weet jij veel, en dan wordt gezegd dat ze minder moet eten, boem: eetstoornis! Ik ben voorzichtiger met dat soort dingen.
Ludique96 schreef:.. "Voeding gesproken.... Ik houd van eten.... Als mensen mij kwijt zijn op een festival 9/10 ben ik eten. (Ze zijn mij vaak kwijt) Het liefst praat ik de hele dag over eten. Wat ik al eerder heb gezegd. Ik houd van eten. " ..