Jaa dit is een topper! Gebruik m in combi met de benefit they're real mascara
Djilna
Geplaatst: 01-04-15 10:19
Wat bedoelen jullie eigenlijk over meerdere laagjes? Ik ga altijd meerdere keren met de mascara langs de wimpers. Eerst zigzag en daarna recht. En soms laat ik het dan iets opdrogen en ga ik er dan nog een paar keer langs. Dat doe ik eigenlijk alleen bij die van Max Factor. De rest alleen dat eerste. Telt dat dan als 1 en soms 2 laagjes "#durf te vragen
Ik doe sowieso maar 1 laagje, anders krijg je vaak van die te dikke spinnepootjes... Niet mijn ding .
Kana: ik stuur f pb om het hier over make-up te houden.
Anoniem
Geplaatst: 01-04-15 10:24
Ik vind het een tweede laagje, als je voor de tweede keer in de mascara doopt. Dus je haalt de roller uit de huls, doet het hele riedeltje zoals je zegt, wacht dan een paar seconden (of niet), doopt opnieuw de roller in de huls en doet het hele riedeltje opnieuw.
Alleen switch ik dus tussendoor van mascara
Als je spinnenpootjes krijgt door 2 laagjes, dan heb je geen goede mascara
Yv_
Geplaatst: 01-04-15 10:26
Die foto die jij hier een tijd terug liet zien vond ik ook spinnenpootjes... Misschien heb ik een ander idee van spinnenpootjes en wordt er eigenlijk iets heel anders mee bedoeld . Ikvind dat overigens al heel snel, weet dat dat aan mij ligt. Maar hou er gewoon niet van . Geef mij maar 1 natuurlijk laagje. Liever nog bruin dan zwart ook .
Vind het bij anderen vaak wel mooi, maar bij mij niet, zo natuurlijk. Komt ook omdat ik hangende oogleden heb en dan is een beetje aanwezige wimpers wel zo mooi.
Ik vind de smileys ook echt rete irritant!
Yv_
Geplaatst: 01-04-15 10:44
Sorrry maar... Wat plaatste jij hier??
Djilna
Geplaatst: 01-04-15 10:47
Ja dat is 1 april van Bokt Elke smiley wordt een tekst
Ah dan doe ik inderdaad standaard 1 laagje en alleen bij Max Factor wel eens 2. Bij die werkt dat super, bij de anderen is dat niet nodig. Gebruik momenteel 4 verschillende Max Factor, Lancome Hypnose Drama, Yves Rocher en die van Helena Rubinstein.
xNavatu
Geplaatst: 01-04-15 10:48
Yv_ schreef:
Sorrry maar... Wat plaatste jij hier??
[ [url=m/VQEZ41.jpg]Afbeelding[/url] ]
De smiley ^ & +
:'D
Anoniem
Geplaatst: 01-04-15 10:49
Ik ben echt erg, ik gebruik 3 mascara's
MF clump defy als primer, maar wil heel graag Estee Lauder Little black primer proberen Le Volume de Chanel YSL Babydoll (maar die is al uitgedroogd en gebruik ik alleen om mijn wimpers door te kammen en net een tikje meer lengte te geven)
DnT jij gebruikt die over elkaar? Ik combineer nooit mascara's. Ja evt een primer dan en daarna mascara. Maar heb die van Dior pas net voor het eerst gebruikt. Maar wil toch ook die van Estee
Ja, dat snapte ik . Maar vroeg me af welke smiley .
De mascara's van Max Factor vind ik ook altijd fijn idd, maar geven voor jou dan waarschijnlijk ook een te natuurlijk resultaat. En ook weer niet bij de ICI volgens mij.
Wow, wat gebruik ik veel mascara dan. Ik ga zeker meerdere malen over mijn wimpers, denk wel 6x ofzo. Met Chanel Le Volume en krijg geen klontjes en zijn lekker lang. Nu hou ik ook wel van aanwezige wimpers, had in Miami een waterproof gekocht van weet niet meer welk merk, nou die deed helemaal niks. Afgrijselijk ding, was een fel blauwe huls. Kan me niet voorstellen dat ik met 1 strook over mn wimpers klaar ben.
Ik ga wel meerdere malen over mijn wimpers hoor. Maar ik dip zelden nog een keer om weer een paar keer erlangs te gaan. Dus uit de verpakking, paar keer zigzag erlangs, dan paar keer recht om ze mooi te spreiden en beetje krul erin te krijgen en klaar.
Anoniem
Geplaatst: 01-04-15 11:02
Ja, die gebruik ik zo over elkaar, dus 3 laagjes mascara. Geeft het mooiste resultaat vind ik en de YSL haalt alle klontjes die Le Volume achterlaat weer weg
Dip je je roller ook elke keer terug in de huls Belle? Anders is het helemaal niet veel, want 1 laag bij mij is ook wel een keer of 6 langs mijn wimpers
Iemand hier de Benefit Roller Lash mascara al geprobeerd?
Nee, niet terug, dan wordt het te veel. Soms misschien wel, als het niet gaat zoals ik wil.
Yv_
Geplaatst: 01-04-15 11:04
Kimonoo: Foundation heb ik ervaring mee. Dekking is medium maar op te bouwen tot full, finish is oké (erg mat), maar niet op droge plekjes. En bij meer laagjes/meer dekking kun je last krijgen van plamuureffect. Maar bij matig gebruik ervan is dat niet zo. Ook groot nadeel: weinig kleuren verkrijgbaar.