Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grit schreef:Soms liggen ze bij de Aldi of Liddl, volgens mij vorige week nog.
Al vind ik 55 euro voor een goede kwalitatieve set niet veel, maar je moet natuurlijk wel het geld hebben
Selina schreef:Hoi, hopelijk mag ik hier even mijn vraag stellen!
Van de zomer begonnen, vorige week voor het eerst de 5 KM gehaald maar nu komt de winter eraan en ik ben een gigantische koukleum. Wat dragen jullie in de herfst/winter voor kleding? Heb nu een lange legging, shirtje en vestje aan maar vind het toch frisjes, vooral tijdens de loop-momenten van interval.
Selina schreef:Hoi, hopelijk mag ik hier even mijn vraag stellen!
Van de zomer begonnen, vorige week voor het eerst de 5 KM gehaald maar nu komt de winter eraan en ik ben een gigantische koukleum. Wat dragen jullie in de herfst/winter voor kleding? Heb nu een lange legging, shirtje en vestje aan maar vind het toch frisjes, vooral tijdens de loop-momenten van interval.
welshfan97 schreef:Ik heb een thermobroek van de decathlon voor 15 euro (ben 3 weken geleden nog bij de decathlon geweest maar ik zag hem niet, misschien hadden ze toen nog niet de volledige wintercollectie hangen?!?!) en een thermoshirtje voor ongeveer diezelfde prijs.
In de winter vind ik de wandelgedeeltes ook wel heeeeel erg koud, dus ik doe dan minder interval maar loop de ene keer op een hoger tempo een kort rondje en de andere keer op een lager temp een lang rondje. Misschien niet de meest goede training, maar ik blijf wel lekker warm
Selina schreef:welshfan97 schreef:Ik heb een thermobroek van de decathlon voor 15 euro (ben 3 weken geleden nog bij de decathlon geweest maar ik zag hem niet, misschien hadden ze toen nog niet de volledige wintercollectie hangen?!?!) en een thermoshirtje voor ongeveer diezelfde prijs.
In de winter vind ik de wandelgedeeltes ook wel heeeeel erg koud, dus ik doe dan minder interval maar loop de ene keer op een hoger tempo een kort rondje en de andere keer op een lager temp een lang rondje. Misschien niet de meest goede training, maar ik blijf wel lekker warm
Ik doe eigenlijk alleen maar intervals, ik vind duurlopen saaiAf en toe om te kijken hoever we kunnen. Al is het misschien een idee om dan van die sprinttrainingen te doen, 2 min heel langzaam, 1 minuut hard oid.
welshfan97 schreef:oh haha dan trainen wij echt tegenover gesteldomdat ik bij interval soms te hard ga en dan last krijg van mijn shinsplint doe ik dat zowat niet en in de winter dus helemaal niet. Ik vind het juist heerlijk oom gewoon een mooi rondje te gaan hardlopen, beetje kijken naar de omgeving en het liefst nieuwe routes proberen.
mirriezz schreef:Ohh, selina, kun je mij leren hoe interval leuk is? Ik vind dat zo allemachtig zwaar!
Ik heb dus ook de tactiek om alleen duurloop te doen. Intervallen doe ik ook alleen joggen-hardlopen-joggen