Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik ben bang dat het sowieso en 6 wordt omdat ik mijn haar onlangs al in een 6 geverfd hebIs denk ik uiteindelijk als een 7 uitgevallen omdat m'n haar te poreus was. Thanks voor de tip! Ga ik morgen even een 6.03 halen, een 6.0 wordt te assig ben ik bang, aangezien het nu al zo goed als groen is
Emmaa_ schreef:Hmm ja die lijkt er inderdaad flink op! Kan me alleen niet meer goed herinneren welke verf ik nou de vorige keer gepakt heb van Olia, dat zou best wel deze kunnen zijn... En daarbuiten is mijn haar daar echt een drama van geworden
Emmaa_ schreef:Ik denk eigenlijk dat ik gewoon de verf van Kruidvat zelf ga pakken, die is me vorige keer best goed bevallen. Die Keratine Color lijkt me dus ook wel wat, maar die is er bij lange na niet in de kleur die ik wil... Goed, ik ga het morgen bekijkenDankjewel in ieder geval
Laurie schreef:Em, weet je al of je voor een Olaplex- of keratine behandeling gaat?
Emmaa_ schreef:Henna pakt alleen op natuurlijk haar toch? Dat van mij is al heeeel lang niet natuurlijk geweest. Het gaat me er nu vooral om dat het kleurtje weer wat normaler is, dat het groene er in ieder geval uit is. Loop liever even met een tint te rood haar rond dan dat ik dit nog langer moet volhouden
Emmaa_ schreef:Laurie schreef:Em, weet je al of je voor een Olaplex- of keratine behandeling gaat?
Nee, ik ga voor geen van beideKeratine behandeling vind ik doodeng omdat ze het met een stijlstang moeten insealen, waardoor ik me amper kan voorstellen dat het überhaupt goed is voor je haar. Olaplex ben ik bang dat het niet genoeg doet
Ik ga nu voor een L'anza herstelbehandeling, daar lees ik echt extreem veel goede dingen over en het kost maar een tientje, waardoor ik wat sneller geneigd ben om het te proberen. Mocht het niks zijn ga ik met de mensen van Rob Peetoom in gesprek, maar ik wil dat liever niet eerst doen omdat ik daar sowieso weer een rib uit m'n lijf kwijt ga zijn..