Mooie lipsticks van Catrice he! Ga vrijdag de stad maar even in om te bekijken/ophalen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ga daar vd week ook eens kijken voor een mooie donkere.
xNavatu schreef:En ik heb er nu juist 1 van Clinique die mijn huid echt ontzettend goed doet.. uit een proefverpakking (de even better crème) Haalt echt alle roodheid weg en maakt mn huid rustiger en heerlijk zacht.. ben echt zwaar aan het twijfelen of ik de fullsize ga halen alleen is hij zo duur haha.
gebruik die eigenlijk altijd s nachts
Gianti schreef:xNavatu schreef:En ik heb er nu juist 1 van Clinique die mijn huid echt ontzettend goed doet.. uit een proefverpakking (de even better crème) Haalt echt alle roodheid weg en maakt mn huid rustiger en heerlijk zacht.. ben echt zwaar aan het twijfelen of ik de fullsize ga halen alleen is hij zo duur haha.
Ik vind die nog steeds zo onwijs fijn ookgebruik die eigenlijk altijd s nachts

Melis_x schreef:Oh dat is ook niks Deijs, beterschap!

)
Ik heb een kastje opgeknapt, helemaal wit geverfd en andere handvatten op. In de la heb ik make-up, in de kastjes eronder ook wat cosmetica spul en wat kleren en bovenop een doorzichtige kom met lipsticks, mijn parfums en een spiegel en op het plankje wat eraan zit mijn kwasten en potloden in bakjes. Vind het wel handig zo, alleen de la wordt te klein. 
Als ik snel moet alleen foundation, mascara en lijntje boven mijn ogen maar daar ben ik alsnog altijd best veel tijd aan kwijt vind ik.