Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:39

Help... val zowat in slaap hier op mn werk. Het lijkt maar geen half 5 te worden :Z

Mooie lipsticks van Catrice he! Ga vrijdag de stad maar even in om te bekijken/ophalen :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:40

Bodyshop doet weinig voor me.. die zooi met teatree oil werkt ook niet :')
Gebruik op dit moment voornamelijk La Roche posay en dan die dagcreme van Clinique *die bijna op is huil*

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:41

Die van Catrice zag ik hier inderdaad ook. Ze zijn zeker mooi, maar geen aparte kleurtjes. En wat dat betreft ben ik wel weer Hema fan want die heeft ook heel veel keuze. Ook fijne lipsticks :) Ga daar vd week ook eens kijken voor een mooie donkere.

Wat gezichtsverzorging betreft is het bij mij Yves Rocher en Lush :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:46

xNavatu schreef:
En ik heb er nu juist 1 van Clinique die mijn huid echt ontzettend goed doet.. uit een proefverpakking (de even better crème) Haalt echt alle roodheid weg en maakt mn huid rustiger en heerlijk zacht.. ben echt zwaar aan het twijfelen of ik de fullsize ga halen alleen is hij zo duur haha.

Ik vind die nog steeds zo onwijs fijn ook :) gebruik die eigenlijk altijd s nachts

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:47

Melis_x schreef:
Help... val zowat in slaap hier op mn werk. Het lijkt maar geen half 5 te worden :Z

Mooie lipsticks van Catrice he! Ga vrijdag de stad maar even in om te bekijken/ophalen :D

Vervelend is dat ja! als de klok maar niet vooruit wilt.

Ik lig misselijk op de bank. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:48

Ik heb voor mijn haar wel vaak spul van de Lush, voor mijn gezicht heb ik volgens mij alle crèmes wel geprobeerd, maar ze waren het allemaal net niet...

Hema make up kan ik helaas niet tegen blijkbaar, krijg heel snel jeuk.

Ik ben ook aan het proberen de klok vooruit te kijken, maar dan naar vrijdag 17.00 uur.
Dan heb ik lekker vakantie *\o/*

He bah, beterschap!

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:49

Oh dat is ook niks Deijs, beterschap! :(:)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:49

Gianti schreef:
xNavatu schreef:
En ik heb er nu juist 1 van Clinique die mijn huid echt ontzettend goed doet.. uit een proefverpakking (de even better crème) Haalt echt alle roodheid weg en maakt mn huid rustiger en heerlijk zacht.. ben echt zwaar aan het twijfelen of ik de fullsize ga halen alleen is hij zo duur haha.

Ik vind die nog steeds zo onwijs fijn ook :) gebruik die eigenlijk altijd s nachts

Bij mij is die die ik toen bij jou heb gekocht bijna op :(

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:51

Ik gebruik de Lush reinigers en cremes van Yves Rocher (en in de winter een fijne van Kruidvat eigen merk).

De oogcreme van Lancome vind ik erg fijn, maar 84 euro voor een potje vind ik wat te gortig :=
Maar wie weet, na mijn verjaardag ofzo :D

Deijs beterschap!
Laatst bijgewerkt door Djilna op 13-08-14 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:51

xNavatu schreef:
Gianti schreef:

Bij mij is die die ik toen bij jou heb gekocht bijna op :(

ik ga morgen naar adam, wil je dat ik zo'n pakkie voor je mee neem :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:56

Melis_x schreef:
Oh dat is ook niks Deijs, beterschap! :(:)

@djilna en Melis Dankje!

nee inderdaad, gelukkig is de kat van mijn buurman me gezelschap aan het houden en lig ik lekker onder mijn LV sjaal.
Ondertussen; Beautyfilmpje kijken op YT :D

Ladies,
Ik wil graag mijn makeuphoek veranderen. Hebben jullie foto's van je makeuptafel/hoekje?
ik wil graag wat inspiratie opdoen!

Gianti

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:58

ooh ben ook wel benieuwd.. heb nu mijne zo goed als kan opgeruimd.. maar wil eigenlijk gewoon een nieuwe make up tafel... nu nog centjes (en ruimte :P )

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:03

Altijd leuk om make-up tafels van anderen te zien! Ik wil eind vd maand nog even een Alex kast ophalen want kan het niet meer kwijt allemaal.. Zodra ik die heb zet ik alles even op de foto!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:05

Voor mensen met roodheid, gevoelige huid en snel puisten. Misschien zijn producten tegen rosacea wel wat voor jullie? Paula's Choice heeft er ook best veel van en Clinique Even Better is volgensmij ook onder andere tegen rosacea.

Deijs, ik kan wel een foto maken vanavond of morgen. :D Ik heb een kastje opgeknapt, helemaal wit geverfd en andere handvatten op. In de la heb ik make-up, in de kastjes eronder ook wat cosmetica spul en wat kleren en bovenop een doorzichtige kom met lipsticks, mijn parfums en een spiegel en op het plankje wat eraan zit mijn kwasten en potloden in bakjes. Vind het wel handig zo, alleen de la wordt te klein. :\

Opmaken verschilt een beetje hoeveel tijd ik kwijt ben. Ik doe eigenlijk bijna dagelijks full face: Foundation, poeder (afhankelijk van foundation of ik dat gebruik), bronzer, highlighter, oogschaduwbasis+oogschaduw, wenkbrauwen. Mijn lippen meestal lipgloss/balm van Clarins of gewoon lipbalm en anders een nude kleurtje. Hier ben ik sowieso wel 20 minuten aan kwijt. := Als ik snel moet alleen foundation, mascara en lijntje boven mijn ogen maar daar ben ik alsnog altijd best veel tijd aan kwijt vind ik.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:07

Ja graag Loose! :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:10

Deijs was de post al geweest? :D
Gezellig de kat van de buren!

Helaas geen make-up tafel :n Komt nog een keer! 1 met spiegel en lampen :D
Heb nu een IKEA ladenkastje en maak me op op de badkamer. Kastje staat in mijn slaapkamer naast de ingang vd badkamer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:12

Ik gebruik nu een combinatie tussen La Roche Posay en wat andere meuk van de Etos, speciaal voor een vettige/jonge huid. Werkt best goed maar ik mis mijn Biotherm shizzle toch wel :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:12

Ik heb niet echt een make up tafel.
Ik heb 2 Helmers, er tussenin een ladenkastje wat van mijn overgrootmoeder geweest is, daar bovenop een tray van de action met een bakje met mijn kwasten en een kaars.
Op de ene helmer staan 3 bakjes, eentje met mijn voorraad Bioderma, eentje met mascara en eentje met oogpotlood, eye primer, etc.

Ik ben eigenlijk altijd even veel tijd kwijt aan mijn make up, of ik nou full face doe of juist niet.
Als ik geen full face doe, neem ik op de een of andere manier gewoon meer tijd voor de rest :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:14

Ik heb niet zoveel op moment. Twee plankjes in boekenkast. Heb heel veel weggedaan, allemaal goedkope drogisterijspullen waar ik toch niks mee deed. Ben het nu langzaam maar zeker aan het aanvullen met duurdere producten waar ik veel meer van geniet :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:16

Beterschap Deijs!

Ik heb nu nog niet echt een makeuphoekje/tafel. Hopelijk als ik straks mijn eigen plekje heb wel, dan kan ik zoveel zooi kopen en neerzetten als ik wil :D

Ik heb nu de teatree van de body shop en moet zeggen dat ik hem wel fijn vind, maar wil eigenlijk de seaweed lijn eens proberen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:28

Beterschap :(:)

Meiden, is t leuk om hier de lipstick challange te doen?
Elke dag een andere lipstick op, volgends mij heeft iedereen hier wel genoeg om dit een aantal dagen te doen ;)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:33

Op zich leuk, maar in het weekend als ik alleen naar mijn paard ga sla ik dan over :P

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:34

Suus___ schreef:
Beterschap :(:)

Meiden, is t leuk om hier de lipstick challange te doen?
Elke dag een andere lipstick op, volgends mij heeft iedereen hier wel genoeg om dit een aantal dagen te doen ;)

Leuk! Kwam hem op LLG ook al tegen.
Moet alleen nog even uitvinden hoe ik fotos upload hier :o

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:34

*Kruipt uit meeleeshoek*

Hallo meiden, ik lees echt al een behoorlijke tijd mee maar heb altijd zo weinig toe te voegen vind ik :') Maar dacht zal me als meelezer wel even kenbaar maken ;)

Wellicht als ik straks wat meer tijd heb dat ik nog eens wat meer van me laat horen als jullie het goed vinden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:36

Die lipstick challenge lijkt me heel leuk, alleen de timing is voor mij niet zo handig, ik heb over 2 weken lekker vakantie en dan ga ik echt niet elke dag lipstick dragen.