Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als ik nou kleine borsten had leek ik dikker, nu zit er meer vorm in 
kijk als ik dun was geweest en dan mijn cub is het teveel, maar ik ben beetje vors, dus het is egt gewoon prima, et valt dan gewoon niet op. Ik heb alleen wel erg last van me rug enzo (nu vooral, kan niet normaal achter een pc zitten)
jongens zijn daar zo... jongens
alles dat iets heeft van pemela anderson is mooi en goddelijk en moet je leuk vinden
ik had vroeger niet veel, en sinds laatste 2 jaar pas, en opeens zien de jongens me staan... ik hun niet

maar het uitvoeren is een ander verhaal, en het heeft al een heel andere wending als ze het uitvoeren en afgewezen worden
Zijn ze toch groot genoeg voor en komen hard genoeg aan.
of je moet vragen: "heb je een stifft, dan teken ik wel een mondje op mijn borsten zodat je daarmee verder kan communiceren 

lifaya schreef:Whuhahaha dat kan ookof je moet vragen: "heb je een stifft, dan teken ik wel een mondje op mijn borsten zodat je daarmee verder kan communiceren
Hahah oja, ik had altijd wel lol met een colega van mij
hij vroeg ; "hoe heten ze"
ik zo: Jason en Tyson.
Hij: dat zijn mannenamen...
Ik: Ja want dit zijn de grootste ballen die een man zich maar kan wensen
Wat vinden jullie?
ging laatst uit met decolete en opeens keken jongens(die ik al kende) verdacht veel naar mijn Jason en Tyson. Komt er 1 : waarom is me dit nooit opgevallen?
gratis drankjes en dan weggaan
!
!
Ben benieuwd
Sence schreef:Hahaha
Ik denk dat ik daarom ook meestal wat veilig shirtjes aan trek, zodat niet iedereen loopt te kijken.
Maar misschien met uitgaan eens wat meer decolete
)
)