En neeeeee, niet hangend met je benen in de lucht in de beugels

Succes meis!
(pfff, ben blij dat ik pas over 10 dagen hoef

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Diamante schreef:Oja...
In de bijsluiter staat dat ik op de 1e dag van mn cyclus moet beginnen met de pil.
Met de vorige pil ben ik gewoon meteen begonnen.
Moet ik wachten of kan ik vanavond al de 1e pil nemen?
(ben namelijk net ongesteld geweest)
Nymphadora schreef:Ik heb op het moment echt kramp tot in mijn grote teen toe.. Echt heel onprettig, voel me ook echt beroerd en duizelig.
Ze brengen dus eerst een sonde in en daarna het spiraaltje, en de sonde ging bij mij wel, 1e keer was gevoelig en gemeen, maar niet onoverkomelijk.
Maar het spiraaltje is dus net even iets dikker.. en het paste niet..
Nogmaals sonde, nogmaals spiraaltje proberen, weer niet lukken, nog een keer die sonde (welke ik al niet eens meer voelde)
En uiteindelijk 3e keer was scheepsrecht.
Ik was ook zo bang dat ze zou gaan zeggen van: Het lukt niet..
En ik zei dat dus ook tegen haar toen ie eenmaal zat en ze zei ook van: als het die 3e keer niet had gelukt had ik je door moeten sturen naar het ziekenhuis om hem daar te laten zetten, dit vond ik echt net nog op het randje maar zo moeilijk gaat het zelden..
Over 2 weken een echo.
Gelukkig mag ie 5 jaar blijven zitten want dit gevoel is echt geen pretje..
marjoleinft schreef:hoi,
ik slik nu de microginon 30 maar word erg weinig ongesteld hebben julie dit ook met deze pil?
(heb de zoekfunctie gebruikt maar was erg veel)
Citaat:ik slik nu de microginon 30 maar word erg weinig ongesteld hebben julie dit ook met deze pil?
Citaat:Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik 'm bij de Gyn heb laten zetten
tantjeuh schreef:Zoekfunctie gebruikt, maar dit topic is ZO uitgebreid dat het onmogelijk zoeken wordt...
Klein probleempje: ik ben gisteren mijn pil vergeten te nemen! Normaal staat er in de bijsluiter wel wat je moet doen om veilig te blijven, maar bij mijn pil (microgynon30) staat enkel de informatie van week1, week2 en week3. Nu is het zo dat ik aan week vijf ofzo zit(vorige strip heb ik doorgenomen, en nu zit ik in de tweede week van mijn tweede strip). Ik heb deze vanochtend gewoon mijn pil van gisteren en vandaag tegelijk genomen.
Maar... Hoe zit het nu met de veiligheid? Ik heb zo het vermoeden dat ik redelijk safe zit, omdat ik aan mijn tweede strip zit en heb doorgenomen... Iemand die me dat met zekerheid kan bevestigen?
MandyR schreef:Diamante schreef:Oja...
In de bijsluiter staat dat ik op de 1e dag van mn cyclus moet beginnen met de pil.
Met de vorige pil ben ik gewoon meteen begonnen.
Moet ik wachten of kan ik vanavond al de 1e pil nemen?
(ben namelijk net ongesteld geweest)
Je kan wel meteen beginnen, heb ik toendertijd ook gedaan maar, je moet niet verwachten dat je ook meteen vanaf vanavond al 100% beschermd bent.
Utixo schreef:Bah, ik ben toch weer licht ongesteld. Niet tamponwaardig, en ook niet echt ongesteld, maar ietswat bloederig.
Hoe lang is dit doorgegaan bij de spiraaltjesmensen?
poes schreef:Als je doorslikt tellen week 4, 5, 6 etc. gewoon als een week 3
KylaLover schreef:wat kan de reden zijn dat ik ineens veel heftiger ongesteld ben dan anders? Meer last van mn buik, maar ook meer bloedverlies...