bij mij gaat het niet zo goed ik val weer enorm af en ben weer echt in strijd met mezelf

jullie eten gelukkig wel goed zag ik

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
het voedingscentrum aan mij schreef:Met de volgende tips kunt u proberen de calorie-inname van de voeding te verhogen:
Suggesties voor tussendoortjes:
* een beschuit, cracker, toost of knäckebröd, besmeerd en belegd met plakjes banaan, appel of aardbeien, brie of (smeer)kaas met tomaat en/of tuinkers, een lepel tonijnsalade, plakjes gebraden rosbief of fricandeau met wat mosterd of chutney, cervelaat- of gekookte worst met plakjes augurk.
* een tosti met kaas, ham en plakjes ananas of appel
* een mueslibol met kaas
* een plak ontbijtkoek, tussendoorbiscuit
* een glas melk, karnemelk, yoghurtdrank, chocolademelk of milkshake
* een schaaltje vla met yoghurt, yoghurt met vruchten, een ijsje
* een kop soep met stukjes kip of soepballetjes, groente en vermicelli, met een stukje stokbrood
miltonlover schreef:@Sheran: Ik moet eerlijk zeggen, als ik zou eten wat jij eet viel ik ontzettend af!
Vooral als je daarbij nog zal opdrukken ed. zul je zeker niet aankomen.
Maar zoals Zwelgje al zei, als het meer is dan wat je at, ben je goed bezig!
Misschien kun je het wel zo opbouwen dat je over een paar weken rond de 2500 calorieen eet! sucses.
Hier mijn aankom-dieet
Het bevat ongeveer 3000 calorieen, erg veel dus, maar ik sport er ook veel bij (krachttraining, paardrijden, 1x perweek spinning).
Ik kom er mee aan, maar heel traag:
S'ochtends: 1 bak melk met brinta
2 boterhammen met boter, kaas, en appelstroop
appel
tussendoor: 2 boterhammen met boter en pindakaas en vlees, of een krentebol met kaas
Lunch: 4 boterhammen, met boter en vlees/vis
bakje kwark met handje mueslie
Tussendoor: 2 boterhammen met boter en pindakaas of vlees/vis
Later: een handje noten
Diner: 4 opscheplepels rijst/aardappels/pasta, groenten en vlees
Later: grote bak kwark met handje mueslie
2 boterhammen met vlees en stroop
Wat vinden jullie ervan?
Sheran schreef:Miltonlover: ik doe het je niet na! En het lijkt me nog gezond ook
Gisteren heb ik maar liefst 2245 kCal gegeten, waaronder vlees, wat ik al tijden niet meer had gehad. Mager gehakt. Maar meteen was het weer raak - ik heb de hele nacht krom gelegen van de buikpijn. Kan ook wel iets met vandaag te maken hebben, want het was weer eens raak met de maandelijkse rotzooi, dus vandaag lig ik zonder eetlust krom op bed. En ik woog vanochtend 49,1.
Sheran schreef:Ik ben 1.78. Ik kan tegen alles, behalve tegen vet
C_hristel schreef:Ik meld me ook even.
ongeveer 1.83 lang en weeg nu 63 kilo. Mooi gewicht vind ik.. Maar ik ben best lang aan de dunne kant geweest. Ik ben nu 19 jaar, bijna 20. Toen ik 12 was heb ik een tumor gehad in mijn buik waardoor ik echt veel afgevallen was. Toen was ik net een lopende granaat. Ik moest ook echt aankomen. Mijn moeder deed dan bijvoorbeeld vers gemaakte slagroom enz door de yoghert en meer van dat soort dik makkers kreeg ik toe gediend. Nu eet ik nog bijna iedere avond yoghert met heel veel verse banaan erin, dat prak ik dan en doe er lekker veel suiker bij. Dat eet ik nu omdat ik het super lekker vind, maar het is ook echt een dikmakker.
Ik ben dus nu op gezond gewicht. Officeel moet ik voor mijn leeftijd en lengte nog wel zo'n 5 kilo aankomen, maar ik vind mijn gewicht nu zelf perfect.
Succes!
Moeminx schreef:Als ik jou was & je wilt echt goede hulp. Zou ik informatie gaan vragen bij een dieetiste die helpt bij overgewicht en bij mensen die te dun zijn of die moeilijk kunnen eten. Succes!
C_hristel schreef:Dankje Sheran!
Ik heb een beetje het topic door gespit.. Een heel klein beetje..
Wat bij mij ook helpte in mijn 'dunne' jaren: Iedere avond na het avondeten naar de mac gaan *woeps*
mijn ouders bouwde namelijk een huis in een nieuwbouwwijk naast de mac, als ik dan 's avonds naar de bouw ging kijken nam ik haast elke avond wel wat van de mac. Ik denk wel dat ik daar ook wat dikker van geworden ben. (hoop ik iig)
Verder at ik ook echt super veel van de frietboer, heel ongezond. En ik eet nog steeds heeeeeeeeeeeeeel erg veel snoep. Ik werk trouwens ook bij een bakker sinds mijn 13de dus dat speeld ook vast mee.
2 jaar geleden ofzo heeft nog wel eens iemand aan mijn gevraagd of ik anorexia had, terwijl ik toen misschien 3 a 5 kilo lichter was als nu. En ik had heus een mooi lijntje, ik was geen lopende granaat. Maar degene die dat tegen mij zei was zelf wel super dik dusja. Ik krijg juist vaak negatieve dingen over mijn lijn te horen van dikke mensen. 'normale' mensen die zeggen juist altijd dat ze het geweldig vinden dat ik zo'n mooi figuur heb terwijl ik zo onwijs veel eet.. (ik heb nu ook echt wel een mooi figuur, al zeg ik het zelf)
C_hristel schreef:So ik heb even foto's bekeken in het topic, lang niet allemaal (dus voel je ook niet allemaal aangesproken). Maar heel veel foto's die ik heb gezien daarop zie ik echt niet TE dunne mensen hoor, juist gewoon een mooi lijntje. Maar als ik hun was zou ik zeker niet percee willen aankomen.
Sheran heb ik ook gezien, en zeker die foto op je paard. Daar ben je wel heel erg dun op ja. Voor jou zouden een paar kilo's erbij niet verkeerd zijn.
Nog een leuk weetje; 2 weken geleden hebben ze mijn verstandkies eruit gehaald, waardoor ik 2 dagen minder goed kon eten. Resultaat: 2,7 kilo eraf.
C_hristel schreef:So ik heb even foto's bekeken in het topic, lang niet allemaal (dus voel je ook niet allemaal aangesproken). Maar heel veel foto's die ik heb gezien daarop zie ik echt niet TE dunne mensen hoor, juist gewoon een mooi lijntje. Maar als ik hun was zou ik zeker niet percee willen aankomen.
Sheran heb ik ook gezien, en zeker die foto op je paard. Daar ben je wel heel erg dun op ja. Voor jou zouden een paar kilo's erbij niet verkeerd zijn.
Nog een leuk weetje; 2 weken geleden hebben ze mijn verstandkies eruit gehaald, waardoor ik 2 dagen minder goed kon eten. Resultaat: 2,7 kilo eraf.